آشنایی با خودکار تبلیغاتی

آشنایی با خودکار تبلیغاتی + انواع و مزایا

در نظر داشته باشید که حتی در دنیای مدرن امروزی نیز، خودکار تبلیغاتی جایگاه خود را از دست نداده است. خوب است بدانید هنوز هم اشکال متنوع و خلاقانه ای از خودکارها به بازار ارائه می شوند و تعدادی زیادی از افراد نسبت به خرید این خودکار ها اقدام می نمایند. با توجه به محبوبیت این وسیله کاربردی شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که خودکار تبلیغاتی چیست؟ و به چه صورت می توان آن را تهیه کرد؟ همه ما خودکار را به منظور یادداشت کردن، پیگیری مسئولیت های کاری، نوشتن شماره تماس و آدرس و حتی جهت یادداشت نکات درسی مورد استفاده قرار می دهیم. تولید گسترده انواع خودکار در طرح ها و رنگ های مختلف شرایط استفاده از آن را برای همه افراد در تمام سنین فراهم کرده است. بازار پررونق و محبوب خودکار موجب ایجاد ایده های خلاقانه و ویژه ای در این راستا شده است. همچنین یکی از این ایده های خلاقانه که می توان به آن اشاره کرد، خودکار های لمسی می باشد که با استقبال چشمگیری مواجه شده است. در نظر داشته باشید که همین محبوبیت خودکار ها سبب شده تا بسیاری از شرکت ها و برند ها در نقاط مختلف نسبت به طراحی و ارائه خودکارهای تبلیغاتی مخصوص به خود اقدام کنند. چنانچه می خواهید به صورت دقیق تر با خودکار تبلیغاتی آشنایی پیدا کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

خودکار تبلیغاتی چیست ؟

یک خودکار تبلیغاتی که بر روی آن نام و برند تبلیغات شرکت یا نام محصول ثبت شده، بر روی مخاطبین تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و هر بار که آنها این خودکار تبلیغاتی را مورد استفاده قرار می دهند، افراد نام و برند شرکت را به خاطر می سپارند. اما در جواب به سوال خودکار تبلیغاتی چیست؟ باید بگوییم که این خودکار در دسته بندی هدایای تبلیغاتی شرکتی جای می گیرند که با هدف بازاریابی و آشنایی بیشتر افراد با نام یک برند و یا محصولات آن به مخاطبان ارائه می گردد. در واقع خودکار تبلیغاتی، همان خودکار ساده است که می توان به راحتی آن را از هر فروشگاهی تهیه کرد. با این حال، تاثیرگذاری این نوع خودکار در طراحی و سفارشی سازی آن پنهان است. همانطور که میدانید خودکار یک محصول ساده و کاربردی محسوب می شود که با انتخاب یک رنگ چشمگیر و چاپ لوگو شرکت بر روی بدنه خودکار، می توان برای آن ظاهری تاثیرگذار ایجاد کرد. فقط کافیست که برای کمپین تبلیغاتی خود یک نوع خودکار مناسب پیدا کنید و با بکارگیری از یک چاپ با کیفیت، نام برند کمپین خود را بر روی آن به ثبت برسانید. بر این اساس خودکار تبلیغاتی مختص به برند خود را به طور سفارشی آماده کرده اید.

ادامه مطلب
با انواع روش های چاپ بر روی محصولات تبلیغاتی آشنا شوید

 

انواع خودکار تبلیغاتی

طیف متنوعی از انواع خودکار تبلیغاتی وجود دارد که با در نظر گرفتن سلیقه خود می توانید از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب و به طور سفارشی تهیه کنید. خودکارهای تبلیغاتی را از نظر جنس می توان به دو نوع خودکار فلزی و پلاستیکی تقسیم کرد. افراد در هر جایی به خودکارها نیاز پیدا می کنند، در نتیجه می توان به وسیله این راه به طور مداوم برند خود را در برابر دید مخاطبان خود و درست در جایی که به این هدیه نیاز دارند،  قرار دهید. به همین علت است که یک خودکار تبلیغاتی جزو درست ترین استراتژی های بازاریابی به حساب می آید، در ادامه به معرفی انواع خودکار تبلیغاتی می پردازیم.

 

●       خودکار با نوک توپی

چنانچه به دنبال خودکاری مناسب برای تمام افراد می باشید، خودکار با نوک توپی گزینه مطلوبی محسوب می شود. این دسته از خودکار ها شرایط نوشتن طولانی مدت را برای افراد فراهم می کنند. به همین جهت، خودکار تبلیغاتی با نوک توپی انتخابی مناسب برای نویسندگان، کارمندان داری، دانشجویان و دانش آموزان می باشد. در نتیجه از مزیت این نوع خودکار می توان به قیمت مناسب بودن، دوام زیاد جهت استفاده طولانی مدت و از معایب آن می توان به ظاهری قدیمی، برخورداری از بدنه پلاستیکی اشاره کرد.

 

●       خودکار با نوک تیز

در صورتی که به دنبال هدیه برای افراد با دست خط زیبا هستید یا افرادی که اسناد مهم را به امضا می رسانند، خودکار با نوک تیز پیشنهاد عالی برای شما می باشد. این نوع از خودکار تبلیغاتی در زمان نوشتن بر روی کاغذ، به راحتی حرکت می کنند و موجب نمایش زیبای کلمات بر روی صفحه می شوند. از مزیت های خودکار با نوک تیز می توان به نگارش آسان، به کارگیری از و جوهر گررنگ در مغزی خودکار و از معایب آن می توان به قیمت بالا در مقایسه با خودکار نوک توپی و احتمال پخش جوهر اشاره کرد.

 

●       خودکار مدیریتی

خودکار مدیریتی را می توان به عنوان یکی از انواع خودکار تبلیغاتی معرفی کرد. با این حال، ظاهر جذاب و خلاقانه آن، زیبایی به خودکار بخشیده است که به طور معمول مورد استفاده افراد رده بالا، نویسندگان، مدیران و خبرنگاران قرار می گیرد. این دسته از خودکار های شکیل، به طور معمول دارای بدنه فلزی و براق می باشند. شما می توانید به منظور جذاب تر کردن خودکار تبلیغاتی خود از چاپ لیزری به کارگیری نمایید. از مزیت های خودکار تبلیغاتی می توان به ظاهر شیک و خاص، ساخته شده از فلز با کیفیت و از معایب آن می توان به قیمت بالاتر آن به نسبت سایر خودکار های تبلیغاتی و محدودیت در انتخاب رنگ بدنه اشاره کرد.

ادامه مطلب
با هدایای نفیس برای مدیران تبلیغات هدفمندداشته باشید

 

تهیه انواع خودکار تبلیغاتی از مجریان

خودکار های تبلیغاتی راهی مناسب برای به خاطر سپردن شما به وسیله افراد می باشد، چرا‌که آنها به طور روزانه یا حتی چندین بار در روز ممکن است خودکار را مورد استفاده قرار دهند. شما میتوانید به منظور سفارش و تهیه انواع خودکار های فلزی تبلیغاتی و خودکار پلاستیکی از مجریان با کارشناسان ما از طریق گزینه چت آنلاین موجود بر روی سایت و یا  از طریق شماره ۱۱۴ ۹۱۲ ۸۸ در ارتباط باشید.

 

 

سوالات متداول

  • خودکار تبلیغاتی چیست؟

خودکار تبلیغاتی  در دسته بندی هدایای تبلیغاتی شرکتی جای می گیرند که با هدف بازاریابی و آشنایی بیشتر افراد با نام یک برند و یا محصولات آن به مخاطبان ارائه می گردد.

 

  • انواع خودکار تبلیغاتی چیست؟
  1. خودکار با نوک توپی
  2. خودکار با نوک تیز
  3. خودکار مدیریتی
  4. خودکار لمسی

 

  1. آیا استفاده از خودکار تبلیغاتی شیوه ای موثر برای تبلیغات است؟

تبلیغات با استفاده از خودکار تبلیغاتی امروزه یکی از موثرترین و پرمخاطب ترین ترین شیوه های تبلیغاتی است و برای تمامی محصولات و کسب و کارها می تواند شیوه ای بسیار قابل قبولی باشد. میتوانید برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برای تبلیغات محصول یا کسب و کارتان با کارشناسان ما در مجریان تماس بگیرید و بهترین و مناسب ترین نوع هدیه تبلیغاتی متناسب با بودجه‌ی خود را انتخاب کنید.

 

سخن پایانی

آشنایی پیدا کردن با انواع خودکار تبلیغاتی موجب بالا رفتن آگاهی شما نسبت به این هدایای تبلیغاتی می شود. همینطور با در نظر گرفتن این مورد که خودکار های تبلیغاتی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین هدایای تبلیغاتی شرکتی به شمار می رود، می توان آنها در هر مناسبت و رویداد تجاری مورد استفاده قرار داد. پیدا کردن راهکاری به منظور کم کردن هزینه ها و انتخاب نوع قیمت مناسب و زیبای این خودکار های تبلیغاتی، امری ضروری به نظر می رسد. در صورتی که میخواهید هدیه ای به یاد ماندنی به شرکای تجاری خود ارائه دهید، توصیه می شود که به قسمت ست های خودکار تبلیغاتی ما در مجریان مراجعه نمایید. از همراهی شما عزیزان تا پایان مقاله خودکار تبلیغاتی متشکریم.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *