لیبل رول چیست |چاپخانه مجریان

لیبل رول چیست و چاپ آنها چگونه انجام می شود ؟

لیبل رول چیست ؟ 

لیبل رول چیست ؟ و چاپ آن ها چگونه انجام می شود ؟ چاپ لیبل از نیازهای اصلی یک محصول و کالا برای شناسایی نام تجاری یک کسب و کار می باشد، امروزه کمتر محصولی می توان یافت که احتیاج به یک لیبل و برچسب نداشته باشد. نکاتی که در طراحی و چاپ لیبل محصولات و برچسب بسایر مهم است، تعیین ابعاد و قالب لیبل بر اساس سایز و ابعاد محصول، تست کاغذ مصرفی بر روی محصول شما، نوع روکش ،چاپ لیبل و کیفیت آن، ساخت قالب لیزری جهت کیفیت و سهلوت در برداشتن و چسباندن، و طراحی بر اساس اصول چاپ و بدون اشتباهات نوشتاری ، که کاربرد اصلی کاغذ پشت چسبدار بر روی : انواع بطری ها، ظروف پلاستیکی و فلزی ، محصولات و تجهیزات، آرایشی بهداشتی ، صنایع غذایی ، شویند ها، برچسب و لیبل های تبلیغاتی و غیره … می باشد.

مزایای چاپ لیبل رول

  • قیمت لیبل رولی نسبت به دیگر لیبل ها به صرفه تر می باشد و هر چقدر مقدار آن افزایش بیابد ر انتها هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.
  • کیفیت کار یکی دیگر از مزایای این مدل لیبل است چاپ این مدل از لیبل ها بسیار جذاب و چشم نواز هستند.
  • لیبل شفاف ، لیبل طرح برجسته ، لیبل آلومینیوم و… ازانواع مختلف این لیبل ها است که میتوان به راحتی گزینه مناسب خود را در آن یافت.
  • نداشتن محدودیت در لیبل های رولی در قالب و سایز کار، باعث میگرد شما انتخاب بیشماری برای طرح خود داشته باشید.
  • برای پوشش این نوع لیبل میتوان از لمینت و جلا دهنده های متنوع به عنوان روکش آن استفاده نمود در این حالت شما لیبل خود را از رطوبت حفظ کرده اید.
  • انتخاب نوع چسب برای لیبل رولی به انتخاب شماست ، این یعنی شما نسبت به کالای که برای آن لیبل در نظر گرفته اید باید از غلظت و کیفیت آن اطلاعات داشته باشید.
  • این مدل برچسب ها از دوریز کمتری برخوردار است.
ادامه مطلب
انواع پرچم های تشریفاتی + مزایای آنها

علاوه بر موارد گفته شده همچنین از مزایای چاپ لیبل: لیبل و برچسب شامل : اطلاعات شرکت و آرم و لوگو و سایر اطلاعات محصول و استاندارد های تایید کننده است و گاهی به عنوان یک پیشنهاد و یا تخفیف ویژه می باشد، که روکش UV بر روی لیبل باعث شفافیت و جلوگیری از سایدگی می شود.

چاپ لیبل با طراحی منحصر به فرد و اختصاصی

چاپ لیبل محصول با طراحی منحصر بفرد میتواند برای جذب مشتری و انتخاب محصول شما در بازار رقابت که با تنوع صدها طرح و رنگ مختلف وجود دارد بسیارموثر و مفید باشد. چاپ لیبل علاوه بر جاذبه بصری باید نیاز مخاطب برای اطلاع از محصول و ویژه گی ها را نیز برآورده سازد. چاپ لیبل و برچسب به دو صورت شیت و رول چاپ میگردد. در چاپ رول از دستگاههای افست رول,هلیوگراور و فلکسو استفاده شده و تیراژ بالا مد نظر قرار میگیرد.

انواع چاپ لیبل محصول

لیبل محصولات به ۲ سبک چاپ می شوند

  1. چاپ رول
  2. چاپ شیت

چاپ لیبل به شیوه رول برای محصولات با تیراژ بسیار بالا ( ۱۰.۰۰۰ عدد ) استفاده می شود و به شیوه رول شده تحویل داده میشود که بیشتر لیبل محصولات غذایی ، دارویی ، بهداشتی ، آرایشی و … از این دست می باشند.

انواع لیبل محصول

برچسب محصولات در انواع مختلف کاغذی، پی وی سی، متال، شیشه ای، اموال، سکوریتی، پشت متال، حرارتی، تگ لیبل، تایوک و پارچه ای؛ در صنایع و کسب و کارهایی همچون نساجی، آزمایشگاهی، لوازم خانگی، رستوران ها و مواد غذایی، اداره ها، شرکت ها و سازمان ها، مدارس و … تولید می شوند . توجه نمایید که نوع لیبل با توجه به کاربرد (نوع مصرف) آن انتخاب گردد . مثلا برای برچسب گذاری لوازم خانگی یا خودرو ها ، لیبل کاغذی دارای مقاومت بسیار کمی بوده و سریع از بین می روند. (برچسب های کاغذی ماندگاری کمتری نسبت به سایر برچسب ها دارند)، همچنین برای برچسب گذاری ، استفاده از لیبل هایی مناسب است که با بسته بندی محصول تناسب داشته باشند.

ادامه مطلب
چاپ کاتالوگ در نمایشگاه لازم است ؟

جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدیه تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *