کاربرد لیوان شیشه ای در تبلیغات|چاپخانه مجریان

لیوان شیشه ای تبلیغاتی چیست ؟ + کاربردهای آن در تبلیغات

کاربرد لیوان شیشه ای در تبلیغات چیست ؟ امروزه با توجه به اشباع شدن بسیاری از مشاغل، عموم مردم جهت دستیابی به فروش بهتر به تبلیغات روی آورده‌اند. باید اذعان کرد که تبلیغات نقشی مهم را در کسب و کارها داشته است.  همچنین خلاقیت در استفاده از ابزارهای تبلیغاتی خود عاملی مهم در فروش محسوب می‌شود. استفاده از لیوان‌‌های تبلیغاتی یکی از ابزارهایی مهم است که خیلی زود مورد توجه صاحبان بسیاری از مشاغل قرار گرفت. یکی از بهترین محصولات کاربردی در امور تبلیغات بهره‌مندی از لیوان شیشه‌ای است. با توجه به استفاده مکرر مخاطبین هدایای تبلیغاتی از لیوان در منزل یا محیط کار، این هدیه تبلیغاتی می‌تواند ابزاری مفید در معرفی نام برند و کالای تبیلغاتی شما باشد. لیوان تبلیغاتی براساس جنس و ویژگی به لیوان شیشه‌ای تبلیغاتی، ماگ حرارتی، لیوان کاغذی، ماگ فلزی و لیوان پلاستیکی دسته‌بندی شده‌اند. لیوان‌های تبلیغاتی بدلیل کاربرد همیشگی و تنوع بالایی که در جنسشان دارند و همچنین ارتباط نزدیک و دائمی این هدایای تبلیغاتی با مخاطبین، یکی از بهترین گزینه‌ها در امور تبلیغات به‌شمار می‌روند. در حال حاضر لیوان‌های تبلیغاتی دارای انواع از منظر نوع، جنس، اندازه، قابلیت چاپ و رنگ آمیزی برخوردار هستند. درواقع این هدایای تبلیغانی تاثیر زیادی در فروش محصولات معرفی شده دارند. چراکه لیوان به دلیل جنس و پوششی که دارد، وسیله‌ای مناسب جهت چاپ انواع تصاویر، نام برند و لوگوی شرکت محسوب می‌شوند. قطع به‌یقین اکثر ما خوب می‌دانیم که لیوان چیست. امّا شاید اطلاعات اندکی از اهمیت لیوان در مسیر تبلیغاتی داشته باشیم. لیوان تبلیغاتی درواقع یکی از بهترین انتخاب کسب‌وکارهای گوناگون جهت هدیه دادن است. چراکه لیوان تبلیغاتی فضای مناسبی را جهت درج کردن اطلاعات برند ایجاد می‌نمایند. شما می‌توانید روی لیوان تبلیغاتی شعار دلخواه برند خود را بنویسید. همچنین اطلاعات سایت خود را درج کرده یا رنگ و لوگوی خود را روی آن چاپ نمایید. افراد لیوان را با خود همه‌جا می‌برند و موقعی که از لیوان تبلیغاتی شما استفاده کنند به‌طور ناخودآگاه برند شما را به دیگران معرفی و تبلیغ می‌کنند. این همان مزیت هدایای تبلیغاتی است که با یکبار هدیه دادن آن، هزاران بار ارزش تبلیغاتی دارند.

کاربرد لیوان تبلیغاتی در بازاریابی

لیوان تبلیغاتی از دیگر انواع هدایای تبلیغاتی به‌صورت کاربردی است. چنانچه کمی در این نوع از تبلیغات خلاقانه عمل نماییم، به دنبال آن نتایج بسیار خوبی را دریافت خواهیم کرد. لیوان ابزاری است که روزانه چندین بار توسط مردم تحت شرایط و موقعیتی استفاده می‌شود. اگر قصد تبلیغات میان دانشجویان و یا دانش‌آموزان را دارید، نوع لیوان انتخبی متناسب با روحیه و سلیقه این گروه از مخاطبین را حتماً در نظر بگیرید. علاوه بر این در شرکت‌ها و ادارات هم بیشتر کارکان از لیوان و ماگ جهت مصارف روزانه استفاده می‌کنند.تصور نمایید که در ادارات، منازل، مدارس یا دانشگاه‌ها هزاران مخاطب از لیوان‌های تبلیغاتی شما استفاده نمایند. درواقع به‌واسطه هر شخص گیرنده لیوان تبلیغاتی نام شما به صدها یا بلکه هزاران اشخاص دیگر معرفی می‌گردد. پس همواره بهتر است لیوانی با ظاهر شیک و کیفیتی بالا را انتخاب نمایید.

ادامه مطلب
ارتباط بین طراحان گرافیکی و چاپخانه ها چگونه باید باشد؟ + چالش‌ها و مزایا

 

 

آشنایی با تنوع جنس در لیوان‌های تبلیغاتی

این هدایای تبلیغاتی از لحاظ نوع و جنس بسیار متنوع هستند که عبارتند از:

  • سرامیکی
  • پلاستیکی
  • کاغذی
  • فلزی
  • لیوان شیشه ای (لیوان یخی)

 

 

آشنایی با لیوان‌های شیشه‌ای

همانطور که در مطالب بالا عنوان شد، لیوان‌‌ها از لحاظ جنس از انواع مختلفی برخوردار هستند. در این بین لیوان‌های شیشه‌ای از منظر ظاهر، کیفیت و کارایی با دیگر دسته‌بندی‌ها تفاوت‌هایی دارند. این‌نوع از لیوان‌ها بیشتر در خانه‌ها، سازمان‌ها و همچنین جهت پذیرایی از مهمان‌ها در وعده‌های مختلف ناهار، شام، عصرانه و غیره بسیار استفاده می‌شود.

 

 

انواع لیوان‌های شیشه‌ای

  • شیشه‌ای (گلس)
  • گیلاس شامپاین
  • لیوان بلند
  • جام
  • گیلاس لیکوئر
  • هوریکین
  • گیلاس مارتینی
  • راک
  • فنجان
  • لیوان شیشه ای

 

 

تاریخچه لیوان شیشه‌ای تبلیغاتی

تاریخ استفاده از لیوان‌های شیشه‌ای به امپراتوری چین برمی‌گردد. در قرن دوم پیش از میلاد مسیح، شیشه اختراع شد و فنجان‌ها شیشه‌ای جهت صرف چای در چین مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این فنجان‌ها در رنگ‌ها و ابعداد مختلفی توسط هنرمندان ماهر چینی ساخته می‌شدند. امّا جالب است بدانید که پیشینه لیوان‌ شیشه‌ای امروزی به قرن بیستم برمی‌گردد. درواقع خرید لیوان شیشه ای تبلیغاتی در اوایل قرن بیستم، به‌صورت مشترک در مدارس یا قطارهای مسافری رایج شد. در آگوست سال ۱۹۰۸ گزارشی از یک تحقیق که توسط پروفسور Alvin Davison، استاد کالج لافایت تحت عنوان مرگ در میان لیوان‌های نوشیدنی در مدارس دولتی پنسیلوانیا انجام و منتشر شد. در همان دوران حدود سال ۱۹۰۷ ایالات متحده امریکا، وکیلی به نام Lawrence Luellen اقدام به ساخت دستگاه آب سرد کن با لیوان‌های شیشه‌ای نمود که با همکاری Hugh Moore کمپین تبلیغاتی استفاده از این لیوان‌ها را بنا نهادند. این اتفاق در نهایت منجر به ایجاد برند لیوان‌های شیشه‌ای Dixie Cup شد. در این مسیر،خرید لیوان شیشه ای تبلیغاتی مقاله پروفسور Davison در گشودن باب استفاده از این لیوان‌ها بسیار کارآمد بود. چندی بعد نیز استفاده از لیوان شیشه ای تبلیغاتی در قطارهای مسافری، رایج دوباره رایج شد.

 

 

ادامه مطلب
نیم ست مدیریتی بهتر است یا ست کامل ؟ مزایا و معایب هر یک را بشناسید

ماگ یخی چیست؟

در کل لیوان شیشه‌‌ای شکننده هستند. امّا جای هیچ نگرانی نیست چراکه اگر به لیوان شیشه ای تبلیغاتی علاقه دارید، لیوان مات یک گزینه مناسب است. ماگ یخی یک لیوان شیشه‌‌ای نشکن بوده که از چند لایه شیشه ساخته شده است. این لایه‌ها تحت فشار و حرارت به هم متصل شده‌‌اند. ماگ یخی با ارتفاع و حجم استاندارد مورد استقبال مخاطبان قرار می‌‌گیرد و می‌توان از آن‌ها به‌طور مرتب در طول روز بهره‌مند شد. لیوان‌‌های مات تبلیغاتی با مواد اولیه مرغوب ساخته شده‌اند. شما می‌‌توانید با خیالی راحت نوشیدنی‌های داغ یا سرد را در این لیوان‌‌ها بنوشید. این لیوان‌ها در اغلب مواقع به‌صورت دسته‌دار و با نام ماگ یخی تولید می‌‌شوند. به وجب این امر افراد در هنگام نوشیدن مایعات داغ به‌راحتی لیوان را در دست بگیرند و از نوشیدن چای یا قهوه لذت ببرند.

 

 

چرا از لیوان شیشه ای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

لیوان شیشه ای در دسته‌بندی لیوان‌های تبلیغاتی قرار دارد که با تمام سلایق و بودجه ها سازگار است. به‌همین دلیل چنانچه در بیزینسی تازه کار هستید، این هدایای تبلیغاتی یک گزینه بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود. البته اکثر شرکت‌های بزرگ هم برای تبلیغات برند خود از این لیوان‌ها استفاده می کنند. چراکه این لیوان‌های تبلیغاتی  قیمت پایینی دارند و یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی است. برای انتخاب لیوان‌های تبلیغاتی دلایل بسیاری وجود دارد. یکی از دلایل بارز این است که مشتریان و رقبای شما، هر روز چندین بار با استفاده از لیوان‌های تبلیغاتی شما، نوشیدنی مورد علاقه خود را صرف می‌نمایند. درواقع با این کار همیشه در یاد آن‌ها خواهید ماند. شاید شما هم تعدادی از همین لیوان‌ها را در منزل یا محل کار خود داشته باشید. رنگ لیوان یا طرح روی آن با توجه به رنگ لوگوی سازمان شما قابل تغییر است. علاوه بر مزایایی که در مطالب بالا عنوان شد با استفاده از لیوان شیشه ای تبلیغاتی، انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. لیوان شیشه ای یکی از انواع لیوان‌های تبلیغاتی بوده، که علاوه بر قیمت خوب و مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها است. در این مجموعه خدمات مشاوره برای تهیه و انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی نظیر : ست مدیریتی زنانه، پاوربانک تبلیغاتی، ست مدیریتی تبلیغاتی ، خودکار تبلیغاتی، ماسک سه بعدی تبیغاتی و …  هم به مشتریان ارائه می‌شود.همچنین ارائه قیمت سررسید و دریافت تمام اطلاعات از مشتری قبل از اقدام به سفارش، از دیگر خدمات مجریان در زمینه تبلیغات و بازاریابی کسب و کار شما عزیزان است.

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *