کاربرد فلاسک تبلیغاتی چیست

فلاسک تبلیغاتی چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

فلاسک تبلیغاتی چیست؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که فلاسک تبلیغاتی چه تاثیری در تبلیغات و برندینگ کسب‌وکارها دارد؟ تاکنون، به لوگو هک شده بر روی فلاسک‌ها یا قمقه‌های تبلیغاتی توجه کرده‌اید؟ به نظر شما چه نوع و چه مدل از فلاسک برای تبلیغات مناسب است؟ دلایلی که باید از فلاسک تبلیغاتی استفاده کرد چیست؟ امروزه به دلیل وجود روش‌های متنوع برای تبلیغات و برندینگ کسب‌وکارهای مختلف باعث شده است تا بین آن‌ها رقابت ایجاد شود. یکی از روش‌های تبلیغاتی، استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند فلاسک تبلیغاتی است. فلاسک از جمله وسایلی است که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند و کاربردهای فراوانی نیز دارد. در واقع، به این دلیل که لوگو و برند شرکت و کسب‌وکار بر روی بدنه فلاسک تبلیغاتی حک می‌شود، می‌تواند به عنوان یک ایده و روش تبلیغاتی جذاب و خوبی در نظر گرفته شود. اما در این روش تبلیغاتی قطعاً نوع و جنس فلاسک تبلیغاتی در کنار عوامل دیگر اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مطلب از آژانس تبلیغاتی مجریان، به تمام سوالات در مورد تاثیر فلاسک در تبلیغات و برندینگ کسب‌وکار و این که به طور کلی کاربرد فلاسک تبلیغاتی چیست پاسخ می‌دهیم. پس تا آخر این مقاله جذاب همراه با مجریان باشید.

 

فلاسک تبلیغاتی چیست؟

همانطور که می‌دانید فلاسک یکی از وسایل پر کاربرد است که تقریباً تمام افراد در هر رده سنی از آن استفاده می‌کنند. معمولاً در مسافرت یا تفریحات مختلف از فلاسک استفاده زیادی می‌شود، به این دلیل که فلاسک از جمله وسایلی است که معمولاً فلزی یا پلاستیکی بوده و دارای پوشش دوجداره است و از تغییر دمای مایعات تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. فلاسک تبلیغاتی شامل انواع مختلف فلاسک و بطری‌های ورزشی است با این تفاوت که این نوع فلاسک دارای لوگو حک شده شرکت یا کسب‌ و کار خاصی است که به عنوان هدیه برای تبلیغ به مشتریان مختلفی داده می‌شود. فلاسک تبلیغاتی یکی از هدایای جذاب برای مشتریان به شمار می‌رود. به این دلیل که فلاسک علاوه‌بر زیبایی که دارد، نوعی وسیله‌ است که طیف زیادی از افراد مانند ورزشکاران، کوهنوردان، مسافران، دانشجویان و غیره از آن استفاده می‌کنند. پس به عنوان یک روش تبلیغاتی ماندگار و جذاب در نظر گرفته می‌شود. همچنین، فلاسک تبلیغاتی ظرفیت‌های مختلفی نیز دارد که هر فرد و کسب‌وکاری، می‌تواند انواع فلاسک تبلیغاتی را با توجه به بودجه خود با ظرفیت‌های متنوع تهیه کند. در این بخش به یکی از سوالات پرتکرار ” کاربرد فلاسک تبلیغاتی چیست” پرداختیم، با توجه به اینکه این نوع هدیه تبلیغاتی مزایای زیادی برای کسب‌وکار و شرکت‌ تبلیغ‌کننده دارد، در ادامه به بررسی این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

 

کاربرد فلاسک تبلیغاتی چه مواردی می‌باشد؟

به طور کلی فلاسک کاربرد فراوانی دارد. قطعاً برای شما پیش آمده است که به مسافرت رفته باشید و جایی را برای استراحت و توقف نگه داشته باشید. در این شرایط تمایل دارید که یک نوشیدنی گرم یا سرد بنوشید. پس لازم است بدون اتلاف وقت و به همراه داشتن وسایل زیاد برای درست کردن یک نوشیدنی تنها از فلاسک استفاده نمایید. ممکن است دانشجو یا کارمند باشید و در روزهای سرد زمستان به شدت به فکر یک نوشیدنی گرم مانند قهوه یا چای باشید، در این صورت به همراه داشتن یک فلاسک می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. در هر صورت در زمان و مکان‌های مختلف به همراه داشتن یک وسیله کوچک و قابل حمل برای نگهداری نوشیدنی‌های مختلف ضروری است. بنابراین کاربرد فلاسک تبلیغاتی بسیار زیاد است و هر فردی ممکن است در شرایط مختلف به آن نیاز پیدا کند. بنابراین، از همین موارد می‌توان به تأثیر فلاسک در تبلیغات کسب‌وکارها پی برد.

 

 

فلاسک تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

حال که متوجه شدیم کاربرد فلاسک تبلیغاتی چیست؟ قطعاً این سوال پیش می‌آید که فلاسک تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ فلاسک یکی از وسایل مورد نیاز هر شخص برای مسافرت، پیاده‌روی یا حتی در محل کار و دانشگاه است. استفاده از فلاسک تبلیغاتی یکی از روش‌های راحت برای به همراه داشتن مایعات گرم یا سرد در تمام طول روز است. در هر مکان و زمانی استفاده از فلاسک می‌تواند کاربردی باشد. پس هر شرکت یا کسب‌وکاری با استفاده از فلاسک‌های تبلیغاتی می‌تواند به نتایج و بازخوردهای بسیار خوبی در تبلیغات دست یابد. قطعاً یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین موارد در انتخاب فلاسک تبلیغاتی، گرم نگه داشتن نوشیدنی برای مدت زمان طولانی حداقل تا ۲۴ ساعت است. علاوه‌بر این، یک فلاسک تبلیغاتی باید دارای جنس، بدنه و عایق‌بندی خوبی باشد تا از نشت مایعات جلوگیری کند. بنابراین لازم است تا فلاسک تبلیغاتی از متریال و مواد باکیفیت ساخته شده باشد. از دیگر ویژگی‌هایی که یک فلاسک تبلیغاتی خوب باید داشته باشد این است که علاوه‌بر داشتن رنگ و ظاهر زیبا باید قابل حمل بوده و استفاده از آن راحت باشد تا افراد زیادی بتوانند در مکان‌های مختلف فلاسک خود را به همراه داشته باشند.

ادامه مطلب
سفارش هدیه تبلیغاتی عید نوروز

 

 

مزایای فلاسک تبلیغاتی در تبلیغات کسب‌ و کارها

همانطور که در ابتدا گفته شد، هر کسب‌وکاری می‌تواند برای هدایای تبلیغاتی خود محصولات متنوعی را خریداری نماید. اما این موضوع را باید در نظر داشته باشیم که برای تبلیغ کسب‌وکار خود باید هدیه‌ای انتخاب نماییم که مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد تا هم مشتریان از این هدیه تبلیغاتی رضایت داشته باشند و هم این هدیه تبلیغاتی برای مدت زمان طولانی نمایانگر لوگو و برند کسب‌وکار باشد. از جمله مزایای فلاسک تبلیغاتی در تبلیغات کسب‌وکارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول عمر و ماندگاری بالا
  • قیمت مناسب و کاربرد زیاد
  • تنوع خوب
  • قابلیت چاپ لوگو و تبلیغات

فلاسک یکی از هدایای تبلیغاتی جذاب با قیمت مناسب و کاربردی است که به دلیل استفاده زیادی که دارد مشتریان زیادی از این هدیه تبلیغاتی استقبال می‌کنند. چاپ لوگو و برند هر کسب‌وکاری بر روی بدنه فلاسک نیز اهمیت دارد که این کار با لیزر مخصوص انجام می‌شود و با توجه به این نوع روش چاپ، لوگو به هیچ عنوان بعد از گذشت مدت زمانی پاک نمی‌شود. همچنین فلاسک تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی دارند و به دلیل حجم بزرگی که دارد تبلیغات با جلوه بهتری بر روی آن نمایان می‌شود.

 

آیا استفاده از فلاسک‌های تبلیغاتی مقرون به صرفه است؟

همانطور که گفته شد، فلاسک از جمله محصولاتی است که قیمت مناسبی دارد و به دلیل ماندگاری و مقاومت بالایی که دارد می‌توان از آن برای سال‌های زیادی استفاده کرد. در نتیجه فلاسک تبلیغاتی می‌تواند راه تبلیغاتی عالی و مقرون به صرفه‌ باشد. از طرفی هدیه دادن این نوع محصول برای انجام امور تبلیغ برند و کسب‌وکار خود محدودیتی ندارد و هم خانم‌ها و هم آقایان از این محصول استقبال می‌کنند. به همین دلیل می‌توانید به راحتی به تمامی مشتریان خود این محصول را هدیه دهید. فلاسک‌های تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی هم از نظر ظاهر و کیفیت و هم از نظر قیمت دارند. بنابراین، هر کسب‌وکاری می‌تواند با توجه به میزان هزینه‌ای که برای تبلیغات برند خود در نظر گرفته است، نوع فلاسک تبلیغاتی خود را انتخاب نماید. همچنین این نوع محصول به دلیل داشتن قابلیت حک و چاپ لوگو و برند می‌تواند بسیار در دیده شدن و رشد یک کسب‌وکار کمک شایانی کند و به نوعی بازگشت سرمایه خوبی برای شرکت و کسب‌وکار تبلیغ دهنده به شمار می‌رود.

 

انواع فلاسک تبلیغاتی

فلاسک‌های تبلیغاتی انواع و اقسام بسیار زیادی دارند. در واقع، یکی از مزیت‌های فلاسک تبلیغاتی که به آن نیز اشاره شد تنوع بالا و خوب این نوع هدیه تبلیغاتی است. اما برای انتخاب نوع فلاسک تبلیغاتی خود باید نوع مخاطب و مشتریان خود را تعیین کنید تا براساس نیاز و سلیقه آن‌ها فلاسک خود را انتخاب نمایید. در این بخش به معرفی چند نوع فلاسک تبلیغاتی پرطرفدار می‌پردازیم.

  • فلاسک استیل

فلاسک استیل یکی از پرکاربردترین انواع فلاسک‌ است که به طور کلی از استیل با درب فلزی تشکیل شده است. این نوع فلاسک تنوع زیادی از نظر حجم و رنگ و ظاهر دارد و برای هدیه تبلیغاتی گزینه مناسبی است.

  • فلاسک دسته‌دار

فلاسک‌های دسته دار از جمله محصولاتی هستند که جنس و بدنه بسیار خوبی دارند و از متریال با کیفیت در ساخت آن‌ها استفاده شده است. دسته‌دار بودن این نوع فلاسک‌ها باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید آن‌ها را با خود حمل کنید. این نوع فلاسک قابلیت چاپ لوگو را نیز دارد.

  • فلاسک دیجیتالی

یکی دیگر از انواع فلاسک‌های تبلیغاتی، فلاسک دیجیتالی است. این نوع فلاسک یکی از جدیدترین انواع فلاسک به شمار می‌آید دمای مایع داخل آن از طریق نمایشگر درب آن، نمایش داده می‌شود. ظاهری بسیار جذاب و منحصربه‌فردی دارد. اگر هزینه این نوع فلاسک تبلیغاتی برای شما مهم نیست انتخاب بسیار پرطرفدار و جذابی است.

ادامه مطلب
جاکارتی به عنوان هدیه پرکاربرد در تبلیغات چه تاثیری دارد ؟

 

 

نتیجه گیری فلاسک تبلیغاتی چیست؟

تا به اینجا به بررسی کامل کاربرد فلاسک تبلیغاتی و تأثیر آن در تبلیغات و برندینگ کسب‌وکارها پرداختیم. فلاسک تبلیغاتی مانند سایر هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های جذاب برای امور تبلیغ است که توجه بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌های مختلف را به خود جلب کرده است. در واقع در این روش تبلیغاتی می‌توانید به راحتی بر روی محصولی به تبلیغات کسب‌وکار خود بپردازید که هم کاربرد بسیار زیادی دارد و هم افراد زیادی از این نوع محصول استفاده می‌کنند، پس قطعاً هدیه خوبی برای معرفی برند و لوگوی شما است. اما موضوعی که حائز اهمیت است نوع و کیفیت چاپ لوگو و برند بر روی هدایای تبلیغاتی مانند فلاسک تبلیغاتی است. شرکت و آژانس تبلیغاتی مجریان از جمله شرکت‌هایی با سابقه درخشان در زمینه چاپ با دستگاه‌های مدرن و به‌روز و متخصصان باتجربه است که کار چاپ و آماده‌سازی هدایای تبلیغاتی مانند فلاسک تبلیغاتی را در کمترین زمان ممکن با کیفیت فوق‌العاده عالی انجام داده و در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. برای انجام سفارشات چاپ و هدایای تبلیغاتی خود تنها کافی است با کارشناسان و متخصصان این مجموعه در تماس باشید.

 

سوالات متداول

 

  • کاربرد فلاسک تبلیغاتی چیست؟

فلاسک تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی است که شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف برای تبلیغات برند، محصول و لوگوی خود از آن استفاده می‌کنند. در واقع، نوعی روش تبلیغاتی است که در آن فلاسک تبلیغاتی که دارای لوگو و برند حک شده از کسب‌وکار خاصی است به مشتریان مورد نظر آن کسب‌وکار هدیه داده می‌شود.

  • فلاسک تبلیغاتی چه تاثیری در تبلیغات کسب‌وکار و برندینگ دارد؟

فلاسک از جمله وسایلی است که کاربرد بسیار زیادی دارد. همچنین خانواده‌ها، ورزشکاران، دانشجویان، کارمندان و غیره در مکان و شرایط مختلف از این نوع محصول استفاده زیادی می‌کنند. چاپ برند و لوگو بر روی محصولی که مشتریان و کاربرد زیادی دارد و از طرفی یک محصول بادوام و ماندگار است باعث می‌شود تا برند و لوگو کسب‌وکار برای مدت زمان طولانی در مقابل توجه و دید افراد مختلف قرار بگیرد و دیده شود که از این رو، تأثیر بسزایی در برندینگ یک کسب‌وکار دارد.

  • چگونه باید فلاسک تبلیغاتی را انتخاب کرد؟

کاربرد فلاسک تبلیغاتی باید متناسب با مشتریانی که هر کسب‌وکاری برای تبلیغ برند و محصولات خود در نظر گرفته است انتخاب شود. به عنوان نمونه، اگر یک کسب‌وکار قصد دارد تا صرفاً برای افراد ورزشکار یا کوهنورد فلاسک تبلیغاتی خود را هدیه دهد، بهتر است از فلاسکی برای این کار استفاده نماید که جنس و بدنه با کیفیت و خوبی داشته باشد مانند فلاسک‌های تبلیغاتی از جنس فلز یا استیل. همچنین بهتر است این نوع فلاسک به راحتی قابل حمل باشد و بتواند مایعات سرد و گرم را بدون تغییر دمای داخلی نگهداری نماید.

  • برای خرید فلاسک تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای خرید فلاسک تبلیغاتی به منظور انجام امور تبلیغات کسب‌وکار خود لازم است در وهله اول به کیفیت و جنس محصول انتخابی خود دقت نظر داشته باشید. هر چقدر که محصول انتخابی شما باکیفیت‌تر باشد قطعا به عنوان یک هدیه ارزشمند برای مشتریان تلقی می‌شود و از طرفی توجه افراد زیادی به نوع کسب‌وکار، محصولات و خدمات شما جلب می‌شود. از دیگر نکاتی که باید در انتخاب این محصول توجه داشته باشید راحتی در استفاده و عایق بندی خوب آن است.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *