خودکار تبلیغاتی

چرا در نمایشگاه خودکار تبلیغاتی هدیه میدهند ؟

خودکار تبلیغاتی به دلیل اینکه استفاده همگانی دارد و هزینه آن به نسبت ارزان و مناسب است، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. به خصوص شرکت‌ها و برند هایی که در نمایشگاه ‌های تخصصی خود شرکت می‌کنند حتما از خودکار تبلیغاتی نمایشگاهی به عنوان کوچکترین هدیه استفاده می‌‌کنند. خودکار های تبلیغاتی چند دسته هستند: خودکار پلاستیکی ، خودکار فلزی ، خودکار های مدیریتی.

 

 برای قیمت همین حالا تماس بگیرید ۰۹۱۲۱۳۶۰۸۶۸

 

 

خرید هدایای تبلیغاتی مزایای زیادی را برای کسب ‌و کار شما به همراه دارد.

علاوه بر افزایش اعتبار برند شما، رسانه تبلیغاتی بسیار قدرتمندی برای بازاریابی محصولات شما محسوب می‌شوند.

از جمله مهم‌ ترین مزایای هدایای تبلیغاتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ایجاد آگاهی از برند

 

اصلی‌ترین مزیت هدایای تبلیغاتی مثل خودکار تبلیغاتی نمایشگاهی ، ایجاد آگاهی از برند است.

ماندگاری، اصلی‌ترین مشخصه این هدایا ست و در نتیجه، هر بار که مشتریان از هدایای تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند، نام برند شما برای آنان تکرار می‌شود.

علاوه بر این، نام برند شما در معرض دید افراد بیشتری قرار خواهد گرفت و

 

ارتباط فیزیکی با مشتری

 

با توجه به این ‌که هدایای تبلیغاتی ماهیتی فیزیکی دارند و مشتریان میتوانند آن‌ها را لمس کنند، ارتباط قوی تری با برند شما برقرار خواهند کرد. در نتیجه، نام برند و کسب‌ و کار شما در ذهن آنان ماندگارتر خواهد شد.

 

افزایش اعتبار برند

 

اعطای هدایای تبلیغات به مشتریان بالقوه، به معنای آن است که به مشتریان خود اهمیت میدهید. از این رو، آنان بیشتر به شما اعتماد می‌کنند و احتمال این ‌که با شما وارد مذاکره و معامله شوند بیشتر خواهد شد.

 

نمایش کیفیت برند

 

هدایایی که در یک نمایشگاه یا سایر رویدادها به مشتریان خود تقدیم میکنید، کیفیت محصولات برند شما را برای آنان به نمایش میگذارد.

ادامه مطلب
چاپ سیلک چیست ؟هرآنچه که باید درباره نحوه اجرای آن بدانید!

طبیعتا هر چه کیفیت این هدایا بالاتر باشد، کیفیت و اعتبار برند شما هم نزد آنان افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، این حس به آن‌ها دست میدهد که با مجموعه‌ ای حرفه‌ای طرف هستند.

 

تبلیغ دائمی برند

 

هدایای تبلیغاتی، شامل اقلامی مثل لیوان، جاسوئیچی، خودکار تبلیغاتی لوکس نمایشگاهی ، تیشرت و… هستند و افراد در کارهای روزمره شان از این‌ ها استفاده می‌کنند.

در نتیجه، نام برند شما همواره مقابل دیدگان آن‌ها قرار دارد و حتی اگر هم بخواهند، نمیتوانند آن را فراموش کنند و می توانید با نیروی نمایشگاهی خود آن هدایای تبلغاتی را به بازدیدکنندگان دهید.

 

رسانه ای مقرون ‌به‌ صرفه

 

یکی از مهم ‌ترین مزایای هدایای تبلیغاتی این است که یک بار هزینه میکنید اما تا ماه‌ ها و حتی سال ها تبلیغ برند شما ادامه دارد.

در واقع، برخلاف تبلیغات آنلاین یا تبلیغات تلویزیونی که در کسری از ثانیه از ذهن افراد محو می‌شود، هدایای تبلیغاتی مثل خودکار تبلیغاتی نمایشگاهی تا مدت ‌ها نام برند شما را در ذهن مخاطبان حک می‌کند.

از دیگر هدایای تبلیغاتی ویژه نمایشگاه که توسط شرکت‌ها و سازمان ‌ها ارائه می‌شود خودکار تبلیغاتی ارزان می‌باشد.

خودکار تبلیغاتی نمایشگاهی در کنار هر هدیه تبلیغاتی دیگری که به مخاطبین در نمایشگاه ‌ها داده می‌شود به مخاطبان ارائه شده و یک نوع مکمل برای دیگر هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی محسوب می‌شود.

از خودکار های فلزی و خودکار پلاستیکی که قیمت ‌های متفاوتی هم دارند با چاپ نام برند در رنگ‌های متفاوت روی آن‌ها در نمایشگاه استفاده می‌شود. این خودکار های تبلیغاتی اغلب با بروشور یا کاتالوگ یا کارت ویزیتی که معرف سازمان یا شرکت هدیه دهنده است به مخاطبان و مشتریان در نمایشگاه اهدا می شود.

 

خودکار تبلیغاتی

 

خودکار تبلیغاتی نمایشگاهی همیشه یک پای ثابت در هدایا نمایشگاهی به شمار میرود.

خودکار با جوهر مشکی یک انتخاب ایده آل و ایمن است که هر کسی از دریافت آن خوشحال می‌شود.

ادامه مطلب
چاپ روی شکلات چگونه انجام می شود؟+ نحوه سفارش

شما میتوانید برای متمایز ساختن خود، از خودکار تبلیغاتی با شکل ‌های خاص یا رنگ‌های جذاب که نام تجاری شما بر روی آن درج شده است، استفاده کنید.

 

تنوع فراوان

 

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی بر اساس کیفیت بدنه و مغزی قیمت گذاری می شود و برند های معتبر این محصول مانند: ورونا ، کیاپن ، لچه پن ، سناتور و…

در انواع مدل های شستی دار یا مدل های کمر پیچ می باشد با نوک نوشتاری پنج دهم ، هفت دهم و یک میلیمتر است که در چند سال اخیر نوک یک میلیمتری به علت حالت نوشتاری روان تر با استقبال بیشتری روبرو شده است.

به طور کلی خود کارهایی که سطح مقطع سه گوش دارند از خود کاری با سطح مقطع دایره ای مناسب ترند.

یک نکته دیگر هم که اهمیت زیادی دارد کیفیت جوهر خودکار و روان بودن آن در هنگام استفاده است که باعث می شود فرد با آرامش و اعصاب راحت، کار نوشتن را انجام دهد.

همچنین خود کارهایی که دارای یک پوشش نرم لاستیکی و انعطاف پذیر هستند انگشت را آزار نمی دهند و برای نوشتن مناسبت ترند.

خودکار تبلیغاتی نمایشگاهی به علت داشتن قیمتی مناسب می تواند یک هدیه تبلیغاتی خوب در تیراژ بالا باشد .

گزینه های مختلفی برای چاپ هدایای تبلیغاتی وجود دارد.

اما خودکار تبلیغاتی برای نمایشگاه پر کاربرد ترین آن ها می باشد.

خودکار همیشه برای همه ی افراد در هر سن و شغلی یک نیاز است.

به همین دلیل مردم گرفتن خودکار تبلیغاتی برای خدمات نمایشگاهی را دوست دارند و از آن استقبال می کنند. در نتیجه برای شرکت در نمایشگاه حتما بر روی خودکار تبلیغاتی برای نمایشگاه سرمایه گذاری کنید.

این خودکار ها تا چندین ماه مورد استفاده قرار گرفته و در این مدت زیاد، در معرض دید بسیاری قرار می‌گیرند .

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *