جعبه خودکار تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

جعبه خودکار تبلیغاتی چیست و چرا استفاده از آن در تبلیغات موثر است ؟

جعبه خودکار تبلیغاتی چیست ؟ 

جعبه خودکار تبلیغاتی چیست ؟ برای ارائه خودکار و روان نویس و خودنویس و اتود و خودکار های چند کاره تبلیغاتی بصورت تکی ,جفتی و سه تایی با بدنه متفاوت موجود میباشد.تعداد بسیاری از خودکار های تبلیغاتی موجود در داخل بازار تبلیغات ، بدون جعبه ارائه میگردند و شما میتوانید با انتخاب خودکار تبلیغاتی مناسب ، با یک جعبه آن را به سلیقه خودتان ست کنید و هدایای تبلیغاتی خود را شیک تر به مخاطبانتان تقدیم کنید. البته تعدادی از جعبه های خودکار تبلیغاتی ،قابلیت حک و چاپ اطلاعات تبلیغاتی شما را نیز دارند که این مورد نیز جهت تبلیغ هر چه بهتر کار و حرفه شما موثر میباشد. جعبه خودکار تبلیغاتی با جنس بدنه متفاوت از جمله :چوبی،طلقی،فلزی و مقوایی،چرمی،گالینگور،جیر و پلاستیکی ارائه میگردد. درون جعبه های خودکار تبلیغاتی نیز از نظر جنس بکار برده شده و طرح آن متفاوت بوده و بعضی از جعبه های خودکار تویه جیر یا پارچه ای دارند و در بعضی جعبه ها هم طرح داخل بصورت قالبی و با اندازه استاندارد ضخامت یک خودکار تبلیغاتی میباشد.

جعبه خودکار تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

چرا استفاده از جعبه خودکار تبلیغاتی موثر است ؟

این تصور را داشته باشید که به همکاران و یا مشتریان جدید یا قدیمی خود خودکار تبلیغاتی هدیه دهید ،( چه خودکار لوکس یا روان نویس تبلیغاتی و چه خودکار فلزی یا خودکار پلاستی ) . به نظر شما ارائه خودکار تبلیغاتی بدون جعبه خوشایند تر است یا با جعبه خودکار تبلیغاتی ؟؟؟ پاسخ به این سوال کاملا واضح است ، فرض کنید یک خودکار تبلیغاتی یا روان نویس را به استاد خود هدیه میدهید ، آیا میشود آن را بدون جعبه هدیه داد ؟؟ قطعا نه! این کار ظاهر مناسبی ندارد و یا حتی ممکن است این کار باعث ناراحتی طرف مقابل شما شود . در بحث تبلیغات هم همین طور است ، اگر میخواهید تاثیر بیشتری را روی مخاطبان خود بگذارید بهتر است ارائه هدیه تبلیغاتی بصورتی باشد که نهایت خرسندی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورد . قطعا با استفاده روزانه از خودکار تبلیغاتی حاوی نام و برند شما ، نام شما برای همیشه در ذهن شان می ماند و یا حتی شما را به دوستان و همکاران خود نیز معرفی می کنند.

جعبه خودکار تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

معرفی ست خودکار و روان نویس با جعبه خودکار

ست خودکار و روان‌نویس، یک هدیه کاربردی محسوب می‌شود. با توجه به علاقه مدیران به این هدیه تبلیغاتی نفیس ، شرکت پیشکش نیز این محصول را در لیست هدایای مدیریتی خود قرار داده است. این ست‌ها در جعبه‌ های مختلفی ارائه می‌شود که انواع مختلفی دارند. جعبه جیر، جعبه چوبی، جعبه مقوایی و جعبه چرمی بیشترین کاربرد را دارند که به هدیه شما زیبایی خاصی می‌بخشند. با توجه به اینکه جنس خودکارهای مدیریتی اغلب فلزی هستند، چاپی که روی این هدیه هک می‌شود، لیزر نام دارد. در صورتی که از قبل اسامی اشخاصی که به آن‌ها قصد هدیه دادن دارید مشخص است، می‌توانید نام و نام خانوادگی آن‌ها را روی خودکار یا روان نویس هک کنید. بدین صورت هدیه شما تاثیرگذاری بیشتری برای مخاطبتان خواهد داشت و از دیدن این هدیه با نام خود قطعا شگفت زده خواهد شد. ست‌های خودکار و روان‌نویسی که در لیست هدایای تبلیغاتی ما قرار گرفته‌اند در رنگ‌های مختلفی ارائه می‌گردند. حتی می‌توانید هر یک از این ست‌ها را به صورت تک با جعبه سفارش دهید. مثلا فقط خودکار و جعبه یا روان‌نویس و جعبه.

ادامه مطلب
نکات مهم در ابعاد و طراحی سررسید رقعی تبلیغاتی

انواع جعبه خودکار تبلیغاتی چیست ؟

قبل از سفارش، هدف تان را مشخص کنید. شما قصد هدیه دادن به چه شخصی را دارید؟ انواع گوناگون جعبه خودکار تبلیغاتی در بازار موجود است که قیمت، کیفیت، جنس و کارایی مختلفی دارند و شما باید بدانید که هدیه را به مشتریان ساده میخواهید بدهید یا مشتریان خاص و شرکای تجاری مهم.

۱. جعبه پارچه ‌ای

جعبه پارچه ‌ای معمولاً از جنس مخمل است.این مدل همانند یک کیسه میماند که سر آن کش و نخ قرار گرفته که با کشیدن، بسته می‌شود.شما میتوانید نام و آرم برند خود را به صورت گلدوزی شده بر روی جعبه پارچه ‌ای حک کنید.

۲. جعبه پلاستیکی

جعبه خودکار پلاستیکی شبیه به جعبه عینک میماند که زیر آن از پلاستیک و درب آن از طلق شفاف ساخته می‌شود. درب آن به صورت لولایی و مغناطیسی است و امکان قرار دادن دو تا سه خودکار در جعبه وجود دارد.

۳. جعبه خودکار طاقی

جعبه خودکار طاقی از جنس پلاستیکی مرغوب که روکش آن معمولاً یا به صورت مات یا براق می‌باشد.این مدل شبیه به  استوانه است که برای انواع خودکار های فلزی مناسب می‌باشد و البته تنها یک خودکار درون آن جای می‌گیرد.همچنین امکان چاپ تامپو بر بدنه جعبه وجود دارد.

۴. جعبه مقوایی

نام این مدل گویای جنس آن است که از مقوا ساخته شده و شامل یک بدنه و درب می‌باشد که درون آن ابر یا اسفنج برای قرارگیری قلم وجود دارد.جعبه خودکار تبلیغاتی مقوایی را میتوان کاملاً با طرح دلخواه خود سفارش داد و به راحتی لوگو، اسم و شماره تماس خود را روی آن حک کنید.

۵. جعبه لوله ‌ای

جعبه لوله ‌ای را باید ازجمله جعبه های متفاوت و جالب دانست که امکان اجرای طرح‌ های خلاقانه روی آن وجود دارد.لوله‌ آن از جنس پلاستیک است و معمولاً انتها و ابتدای آن را سری فلزی مانند میگذارند.

ادامه مطلب
چاپ سررسید 1402 به صورت اختصاصی

۶. جعبه سیلندری

جعبه سیلندری ظاهری شبیه به جعبه لوله ‌ای و طاقی دارد با این تفاوت که وسط آن را برای زیبایی چرم دوزی می‌کنند.این جعبه از وسط باز می‌شود که امکان قرار گیری دو خودکار در جعبه را فراهم می‌کند.

۷. جعبه زیپ دار

جعبه خودکار تبلیغاتی زیپ دار شبیه به یک جا مدادی میماند که ایده جالبی برای هدیه دادن است.جنس آن می‌تواند از چرم ، مخمل، برزنت، توری و غیره باشد.اگر این مدل جعبه را انتخاب کردید، پس حسابی دست و دلباز باشید و درون آن تعداد بالایی  خودکار قرار دهید.

۸. جعبه چرمی

جعبه چرمی را باید نسبت به مدل‌ های دیگر، لوکس تر دانست.به همین خاطر اگر قصد هدیه دادن به شرکاء یا مشتریان خاص خود را دارید از این جعبه استفاده کنید.جعبه چرمی دارای روکشی از چرم است .

۹. جعبه چوبی

جعبه خودکار تبلیغاتی چوبی ازجمله جعبه های نفیس است که نقش و نگارهای برجسته ‌ای را میتوان روی آن منقش کرد.شما میتوانید یک جعبه کنده کاری شده یا خاتم کاری را سفارش دهید که قطعاً دریافت کننده هدیه، بسیار تحت تأثیر خواهد گرفت.هریک از جعبه‌ هایی که در بالا معرفی شده می‌تواند در شکل، اندازه و طرح دلخواه شما ساخته شود.به طور مثال جعبه های پلاستیکی دارای انواع گوناگونی هستند که شما با توجه به بودجه یا سلیقه خود میتوانید یک مورد را سفارش دهید.همچنین داخل جعبه نیز به انتخاب شما بستگی دارد که فوم باشد یا چرم و یا مقوا.

 

نکات مهم هنگام سفارش خودکار و جعبه آن

لازم است چندین نکته مهم را هنگام سفارش قلم و جعبه آن بدانید:

  • معمولاً جعبه را برای خودکار یا روان نویس سفارش میدهند و برای قرار دادن مداد جالب نیست.
  • ابتدا باید نوع خودکار شما مشخص شود و سپس به سراغ سفارش جعبه آن بروید.
  • زیرا هر جعبه با توجه به اندازه و تعداد قلم ساخته می‌شود.
  • اگر قصد تان از هدیه دادن، ماندگاری نام برند تان است؛ پس از اجناس مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.
  • در واقع باید گفت برای هدف تان بهتر است کمی بیشتر پول خرج نمایید.
  • حتماً نام برند و لوگوی خود را هم بر بدنه قلم و هم روی جعبه حک کنید.
  • با توجه به نوع جعبه سفارشی، نوع چاپی را انتخاب کنید که به درستی دیده شود.
  • طراحی جعبه خودکار تبلیغاتی به گونه ای است که چشم هر بیننده‌ ای را به خود جلب می نماید و به عنوان وسیله ای دکوری شیک مورد توجه قرار میگیرد.
  • جعبه خودکار تبلیغاتی میتوانند در بسیاری از مکان ها استفاده شوند به خصوص در شرکت ها بر روی میز دفتر رییس یا مدیر عامل شرکت جلوه ی بسیار زیبایی دارند.
برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *