چاپ ماگ تبلیغاتی

طراحی و چاپ ماگ تبلیغاتی با بهترین کیفیت برای معرفی برند شما!

اگر به فکر راه اندازی و تاسیس شرکت یا مراکز تولیدی و… هستید و یا صاحب کسب و کاری هستید که نیاز به برندسازی دارد، نیاز به یک راه تبلیغاتی مناسب دارید. مهمترین چیزی که مخاطبین و مشتریان شما در ارائه خدمات مشاهده می کنند، دارا بودن هویت و برند است. البته دست یافتن به این موفقیت کمی سخت و دشوار است و حتی گاهی موجب می شود بیشتر شرکت‌های بزرگ پول و هزینه و زمان زیادی را برای ایجاد این هویت و برندسازی صرف کنند. یک روش بسیار موثر و مقرون به صرفه چاپ ماگ تبلیغاتی است که می‌توانید با کیفیت بالا آن را ارائه دهید. توسط این لیوان تبلیغاتی یا ماگ برندسازی تجاری را به راحتی می توان انجام داد.

 

سفارش طراحی لیوان و یا ماگ تبلیغاتی

بیشتر مردم طبق عادت روزی چندین مرتبه از انواع نوشیدنی ها را استفاده می کنند. اگر در زمان استفاده از لیوان نوشیدنی، برند شرکت مورد نظر روی آن استفاده شود، با هر بار استفاده از این لیوان کالاها یا خدمات شرکت مذکور در ذهن فرد یادآور می شود. چاپ ماگ تبلیغاتی امروزه بسیار پرطرفدار شده است.

زیرا دارای قیمت مقرون به صرفه ای است و همین موضوع باعث شده که برای توسعه انواع کسب و کارهای مختلف به صورت عمده و گسترده از این محصول استفاده شود. می توان این لیوان ها یا ماگ های زیبا را به کارمندان شرکت، مخاطبین و مشتریان خود هدیه داد و اگر صاحب رستوران یا کافه هستید، می توانید از این لیوان ها برای پذیرایی استفاده کنید.

طراحی روی لیوان یا ماگ های تبلیغاتی

برای اینکه چاپ ماگ تبلیغاتی و لیوان دارای جذابیت بصری زیادی باشد، طراحی این ماگ ها باید با دقت و خلاقیت بیشتری انجام شود. با اینکه این ماگ ها یا لیوان ها برای تبلیغات استفاده می شوند؛ اما اگر فقط اسم برند یا لوگو شرکت را روی آن چاپ کرد، ظاهر آنها مطلوب جلوه نمی کند. بهترین طراحی روی این ماگ های تبلیغاتی باید در عین حال که دارای جذابیت باشد. باید طبق اصول بازاریابی صورت بگیرد و عناوینی مانند اسم شرکت، شماره تلفن، لوگو و… با المان های بسیار شاد و زیبا روی این ماگ ها چاپ شود.

به همین دلیل طراحی و چاپ ماگ تبلیغاتی دارای اهمیت زیادی است. هرچقدر طراحی روی این ماگ ها زیباتر باشد، نشان از این دارد که برای مشتریان خود ارزش قائل هستید. البته باید توجه داشته باشید که کیفیت ماگ ها هم در ظاهر آن تاثیر زیادی دارد. با انتخاب طرح های زیبا و مشتری پسند باید به جنس و کیفیت ماگ ها توجه کرد.

ادامه مطلب
مجموعه اوراق اداری در یک کمپانی یا سازمان

عوامل مهم در طراحی لیوان های تبلیغاتی

برای اینکه بتوان مشتریان بیشتری را جذب کرد، بهتر است از بهترین کیفیت برای معرفی برند استفاده کنید و  باید طراحی و دیزاین ماگ ها در طیف رنگی و ست اداری انجام شود. باید برای معرفی، نام برند یا لوگو روی این لیوان ها حتما درج شود. جنس لیوان یا ماگ های مورد نظر باید از جنس سرامیک باشد تا جوهر به راحتی و خوبی در آن جذب شود و چاپ ماگ تبلیغاتی با کیفیت بهتری انجام شود. طراحی این لیوان ها باید ساده باشد؛ زیرا طرح های شلوغ جذابیتی برای معرفی برند ندارند.

هرچقدر طراحی ساده تر باشد، شیک تر خواهد بود. استفاده کردن از لیوان های تبلیغاتی به معرفی و شناساندن برند کمک زیادی می‌کند. بهتر است برای چاپ ماگ تبلیغاتی از شرکت های معتبر و متبحر استفاده کنید. ماگ های تبلیغاتی از بهترین نوع هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند که در برندسازی و بیشتر کردن وفاداری خریداران بازدهی بالایی دارند.

ماگ هدیه کاربردی است که اگر اصول زیبا شناسی در طراحی و چاپ  آن بی عیب و نقص باشد، برای همیشه روی میز مخاطبین شما قرار خواهد گرفت. هدیه ای که مدام دیده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد و برند مورد نظر هم در جلوی دید همگان خواهد درخشید.

چاپ ماگ تبلیغاتی

 

چاپ انواع ماگ تبلیغاتی

چاپ ماگ تبلیغاتی با هدف های متفاوت انجام می شود و انواع مختلفی از ماگ ها در شکل، اندازه و رنگ های متنوعی برای برند سازی وجود دارد. برای انتخاب ماگ باید مشخص شود طرحی که مورد نظر شما است را می توان روی این ماگ ها چاپ کرد یا خیر. اگر طرح انتخابی شما بسیار شلوغ باشد و بخواهید روی این ماگ ها چاپ کنید، نتیجه نهایی مورد پسند واقع نمی شود. باید از ماگ های بزرگی که طرح خاصی ندارند و تصویر روی آنها به خوبی دیده می شود، استفاده کرد.

آسان ترین و رایج ترین نوع ماگ تبلیغاتی جنس سرامیک آن است که از جمله ماگ های استاندارد محسوب می شود. می توان از ماگ هایی با رنگ و شکل های متفاوت هم برای تبلیغ استفاده کرد؛ زیرا انواع مختلف و متفاوتی از رنگ های متنوع از ماگ ها وجود دارد. بعد از ماگ های سفید، چاپ روی ماگ های مشکی هم دارای جذابیت زیادی است و امروزه بیشتر شرکت ها از این رنگ ماگ استفاده می کنند.

یکی از مزایای استفاده از این کالاهای کاربردی قابل شستشو و ماندگاری چاپ آنها برای مدت طولانی است. برای چاپ آن از دستگاه های مخصوص استفاده می کنند و رنگ ها طبق طرح چاپ می شود.

انواع ماگ تبلیغاتی

این لیوان های زیبای تبلیغاتی دارای انواع مختلفی نسبت به سایز، شکل و طرح هستند. انواع ماگ های تبلیغاتی شامل موارد زیر می شوند:

  • ماگ تبلیغاتی دیجیتالی
  • ماگ استوانه‌ای، ماگ هیتردار
  • تراول ماگ نی دار، ماگ پلاستیکی
  • ماگ حرارتی تبلیغاتی، تراول ماگ استارباکس
  • ماگ سرامیکی، ماگ تبلیغاتی فلزی
ادامه مطلب
لیبل رول چیست و چاپ آنها چگونه انجام می شود ؟

برای چاپ ماگ تبلیغاتی می توان از روش تامپو و یا سابلیمیشن استفاده کرد. چاپ تامپو مناسب چاپ برند و لوگو روی این ماگ ها است. بر روی تراول ماگ ها از چاپ لیزری استفاده می شود.

 

مزایای لیوان و ماگ تبلیغاتی در برندینگ کسب و کار

هدیه دادن لیوان و ماگ تبلیغاتی در یک بازاریابی موفق تاثیر زیادی دارد. نیاز به یک طرح ساده ولی خلاقانه است که برند شما را در معرض دید قرار دهد. مزایای لیوان های تبلیغاتی بسیار زیاد است. از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نزدیکی به مشتری

این لیوان ها ارتباط مستقیمی با مشتری ها برقرار می کنند و مشتری نمی تواند اطلاعات روی لیوان ها را نادیده بگیرد.

استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه

استفاده از چاپ ماگ تبلیغاتی و لیوان ها نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی برای معرفی و ساخت برند بسیار مقرون به صرفه است. با این روش مطمئن هستید که برند شما را دائم تبلیغ می شود و سود و برگشت سرمایه از طریق این لیوان های تبلیغاتی خیلی بیشتر است.

کاربردی بودن و ماندگاری بالا

بهترین و پرطرفدارترین نوع لیوان ها لیوان سرامیکی است که به سادگی می توان نام برند و لوگوی شرکت را روی آنها چاپ کرد و به راحتی در مایکروویو یا ماشین ظرفشویی قرارداد. اثر این لیوان ها در بازاریابی و تبلیغات مانند دیگر کالاها نیست و کاربردی بودن لیوان ها طوری است که افراد مارک و لوگوی روی لیوان را همیشه به یاد می آورند.

قرار گرفتن در جلوی دید دیگران

بهترین مزیت این لیوان ها و چاپ ماگ تبلیغاتی بازاریابی است که به طور دائم و همیشگی انجام می شود. زیرا بیشتر افراد در خانه و محل کار قهوه یا چای می نوشند و چه بهتر که در این لیوان های تبلیغاتی شما باشد. هر چه افراد بیشتری برند را مشاهده کنند، مشتری های زیادی به طرف شما جذب می شوند.

عملکرد بالا

ماگ های تبلیغاتی و لیوان ها دارای تبلیغات ماندگار زیادی هستند. پس اگر برند و لوگوی شرکت خود را روی لیوان ها حک کنید و به مشتریان هدیه دهید تا زمانی که لیوان ها عمر دارند، برند شما در ذهن مشتری باقی می ماند.

کلام آخر

چاپ ماگ تبلیغاتی و لیوان های تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی بسیار موثر در برندسازی هستند. با این روش می‌توانید از سبک ها و رنگ های متنوع و متناسب با سلیقه خود برند خود را تبلیغ  کرده و شعار مورد نظر را روی این لیوان ها یا ماگ ها چاپ کنید. امید است این مقاله از وبسایت سررسید مجریان مورد توجه شما عزیزان بوده باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *