چاپ لوگو روی سالنامه اروپایی جدید

چاپ لوگو روی سالنامه اروپایی جدید

قبل از اینکه بخواهیم چاپ لوگو روی سالنامه اروپایی جدید را توضیح دهیم باید بدانیم سالنامه یا سررسید اروپایی چیست؟

سالنامه یا سررسید دفترچه ای حاوی تقویم روز شمار است که برای یادداشت های روزانه از آن استفاده می شود و برای اکثر افراد قابل استفاده است .

انواع سالنامه یا سررسید شامل سالنامه یا سررسید اروپایی، سالنامه یا سررسید رقعی، سالنامه یاسررسید پالتویی، سالنامه یا سررسید وزیری و ……… است که موضوع امروز سررسید یا سالنامه اروپایی می باشد.

سالنامه یا سررسید اروپایی چیست؟ سالنامه یا سررسید اروپایی یکی از انواع سالنامه ها است که ابعادی سیزده در بیت و یک سانتی متر دارد و حدود ۷۰ گرم است که دارای تمام تارخ های شمسی،میلادی و قمری می باشد .

این سالنامه در طرح و شکل های مختلف موجود می باشد و بسیار جذاب است، سررسید های اروپایی یکی از پر طرف دارترین سررسید ها می باشد برای چاپ لوگو روی سالنامه اروپایی جدید به یک طراحی و چاپ بی نقص نیاز دارد.

برای یک طراحی و چاپ حرفه ای به یک طراح گرافیک حرفه ای و یک چاپخانه با تجربه نیاز است تا چاپ لوگو روی سالنامه اروپایی جدید بی نقص باشد.

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان یکی از بهترین و با تجربه ترین چاپخانه های ایران است که مجهز  به، بروزترین ماشاینالات و طراحان گرافیک  می باشد .

این چاپخانه  مجهز به شبکه یکپارچه توزیع هدایای تبلیغاتی است و از چند تیم جداگانه تشکیل شده است که مهم ترین آن ها بخش ایده پردازی است.

ادامه مطلب
آفتابگیر تبلیغاتی ماشین یک بیلبرد تبلیغاتی متحرک

که کارهای طراحی و چاپ ابتدا در آنجا انجام میگیرد، چاپخانه مجریان با بیست سال سابقه کاری موثر به صورت ثانیه ای بر تمام کار ها نظارت دارند

چاپ لوگو روی سالنامه اروپایی جدید به عنوان سررسید ۱۴۰۲ برای سال نو و برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی بهتر است در چاپخانه مجریان با بهترین قیمت انجام شود.

با یک مقایسه کوچک میتوان تشخیص داد که کار شرکت و چاپخانه مجریان متفاوت است و به راحتی می توان فهمید و با یک بار کار با این شرکت مشتری دائمی آن ها خواهید شد.

هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی به محصولاتی گفته میشود که آرم و لوگوی شرکت ها و کسب و کار ها برای تبلیغات روی آن حک شده است و در مناسبت های مختلف و سال نو به افراد هدیه داده می شود .

سالنامه یا سررسید اروپایی به عنوان سررسید۱۴۰۱ زمانی که چاپ لوگو روی سالنامه اروپایی جدید انجام شود می تواند بهترین هدیه تبلیغاتی برای سال جدید باشد.

از جمله هدیه های تبلیغاتی سررسید ارزان یا سالنامه تبلیغاتی ، ماگ تبلیغاتی، پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی ، خودکار تبلیغاتی و …. می باشد.

هدایای تبلیغاتی به علت استفاده مداوم و ماندگاری بالایی که دارند یکی از پر بازده ترین روش های تبلیغاتی می باشد .

به علاوه بهترین روش های تبلیغاتی روش هایی هستند که در کم ترین زمان ممکن با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را دارند .

و استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها می باشد چون در زمان کم با قیمت ارزان بیشترین بازدهی تبلیغاتی را دارد.

ادامه مطلب
چاپ هدایای تبلیغاتی ارزان 1401

خلاصه آنچه که در این بخش گفته شد

  • سالنامه یا سررسید دفترچه ای حاوی تقویم روز شمار است که برای یادداشت های روزانه از آن استفاده می شود و برای اکثر افراد قابل استفاده است .
  • انواع سالنامه یا سررسید شامل سالنامه یا سررسید اروپایی، سالنامه یا سررسید رقعی، سالنامه یاسررسید پالتویی، سالنامه یا سررسید وزیری و ……… است که موضوع امروز سررسید یا سالنامه اروپایی می باشد.
  • چاپخانه مجریان یکی از بهترین و با تجربه ترین چاپخانه های ایران است که مجهز  به، بروزترین ماشاینالات و طراحان گرافیک  می باشد .
  • این چاپخانه  مجهز به شبکه یکپارچه توزیع هدایای تبلیغاتی است و از چند تیم جداگانه تشکیل شده است که مهم ترین آن ها بخش ایده پردازی است.
  • که کارهای طراحی و چاپ ابتدا در آنجا انجام میگیرد، چاپخانه مجریان با بیست سال سابقه کاری موثر به صورت ثانیه ای بر تمام کار ها نظارت دارند
  • هدیه تبلیغاتی به محصولاتی گفته میشود که آرم و لوگوی شرکت ها و کسب و کار ها برای تبلیغات روی آن حک شده است و در مناسبت های مختلف و سال نو به افراد هدیه داده می شود .
  • سالنامه یا سررسید اروپایی به عنوان سررسید۱۴۰۱ زمانی که چاپ لوگو روی سالنامه اروپایی جدید انجام شود می تواند بهترین هدیه تبلیغاتی برای سال جدید باشد.
برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *