چاپ ساک دستی تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

چاپ ساک دستی تبلیغاتی با چه روش هایی انجام می شود؟

چاپ ساک دستی تبلیغاتی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی با چه روش هایی انجام می شود؟ یکی از بهترین و پر کاربردترین هدایای تبلیغاتی که امروزه توسط مدیران و صاحبان کسب و کارها بسیار استفاده می‌شود ساک دستی تبلیغاتی است. از این ساک دستی‌ها به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده در فروشگاه ‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شود.ساک دستی نه تنها در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فودها و بنگاه های مختلف تجاری و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات مختلف هستند، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکت هایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند، مورد استفاده وسیع قرار می گیرد.استفاده از ساک دستی تبلیغاتی هم برای حمل راحت تر محصولات شما توسط مشتری هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد.

انتخاب ساک دستی برای بازاریابی

ساک دستی یکی از لوازمی است که امروزه برای بیشتر افراد کاربرد دارد و استفاده می‌شود بنابراین می‌توان از آن برای معرفی و تبلیغ برند به عنوان یکی از انواع هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده کرد. نکته مهم این است که این هدیه می‌تواند به عنوان یک بیلبرد تبلیغاتی متحرک با مشتریان همراه باشد و ممکن است در هر مکانی از آنها استفاده شود.

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی

  • بسته‌بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت، طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر و دیگر اقلام
  • بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، ارگانایزر، کتاب های نفیس، ست‌های مدیریتی، لوح تقدیر و یادبود و دیگر اقلام
  • ابزار حمل کاتالوگ‌، طراحی فولدر، اسناد، منو، انواع سربرگ و لیست قیمت‌ها و غیره علی‌الخصوص در زمان برگزاری همایش‌ها، سمینار‌ها و یا شرکت در نمایشگاه‌ها
ادامه مطلب
ویژگی های طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای

ساک دستی تبلیغاتی یا به تعبیر ما همان بیلبورد تبلیغاتی متحرک قطعاً میتواند نقش بسیار مهمی در پیشگیری اهداف تبلیغاتی سازمان یا شرکت یا برند شما بازی کند و به سرعت موجب شناخته شدن شما گردد. ساک دستی تبلیغاتی علاوه براشکال تبلیغاتی با متریال های متفاوت همچون ساک کاغذی، ساک پارچه‌ای و ساک نایلونی مناسب سلیقه و نیاز فروشندگان تولید می‌شود.ساک‌ دستی کاغذی با مقوای پشت طوسی و یا کرافت و انواع کاغذ گلاسه تولید می‌شود که با چاپ ساک دستی همراه می باشد که با سلفون روکش می شوند. ساک دستی کاغذی به دلیل روکش سلفونی داری استحکام بسیار بالایی است بعضی از ساک دستی های کاغذی تا ده کیلوگرم وزن را میتواند بدون آسیب حمل کند. هرچند کارکرد ساک دستی ها ازنظر شرکت داران و فروشندگان تبلیغاتی و جلب توجه بصری می باشد اما کارکرد مناسب برای مشتریان خود نیز تبلیغ مناسب است که توجه مشتریان را به برند شما جلب می نماید.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی

پس از انتخاب جنس ساک دستی، کیفیت فایل چاپی نیز بسیار اهمیت دارد. اگر طرح شما دارای کیفیت کافی نباشد، ساک دستی چاپ شده کیفیت رضایت بخشی نخواهد داشت. پس بهتر است متن و تصاویرتان را به صورت VECTOR با فرمت CMYK و رزولوشن ۳۰۰DPI ارسال کنید. در نظر داشته باشید که چاپ روی ساک دستی آماده نسبت به ساک دستی اختصاصی محدود می‌باشد. اگر طرح شما برای چاپ مناسب نیست یا نیاز به طراحی دارید، با مشاوران ما تماس بگیرید و با راهنمایی ما بهتر تصمیم گیری کنید. نکته مهمتر این است که کیفیت چاپ کاتالوگ یک امر مهم است که تاثیر مستقیم بر روی تبلیغات شما دارد، پس بهتر است در انتخاب چاپخانه بسیار دقت کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *