سالنامه اروپایی B703

چاپ سررسید آغاز شد

چاپ سررسید آغاز شد . چاپخانه مجریان زیر نظر مدیریت مجموعه تبلیغاتی مجریان امسال را نیز از اوایل آبان ماه ۱۳۹۹ تولید و چاپ سررسید ۱۴۰۲را آغاز نموده است. این تولید و چاپ سالنامه تا اواخر اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

با توجه به اهمیت مووضع کیفیت چاپ و طراحی سالنامه، خصوصا سالنامه های اختصاصی باید در انتخاب هولدینگ تبلیغاتی و در کنار آن چاپخانه دقت و بررسی نمود. بنابراین در این مطلب سعی بر این شده است که نکاتی که پیرامون انتخاب یک چاپخانه خوب توسط کارشناسان بازایابی و تبلیغات گردآوری شده اند را مورد بررسی قرار دهیم.

سالنامه اروپایی B706 , سالنامه 1401

سالنامه اختصاصی ۱۴۰۲

یکی از بهترین روش های تبلیغات در آستانه ورد به سال جدید استفاده از سررسید و سالنامه تبلیغاتی است. چه بسا که سالنامه سفارشی و اختصاصی گزینش شما باشد! بنابراین باید در این زمینه اطلاعات کافی را کسب نمایید، در واقع سالنامه ها دارای انواعی هستند که در ادامه آن ها را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد. تفاوت سالنامه های معمولی با سررسید اختصاصی در این است که چاپ لوگو و نام تجاری روی پلاک استیل سالنامه معمولی با لیزر تنها تبلیغاتی است که روی این نوع سالنامه صورت میگیرد. این در حالی است که چاپ لت های اختصاصی و سفارشی در کنار لیزر روی پلاک استیل سالنامه از یک سالنامه معمولی، سک سالنامه  و سر رسید اختصاصی را بوجود می آورد.

ادامه مطلب
سررسید وزیری تبلیغاتی 1402 برای بازاریابی

انواع سررسید ۱۴۰۲

سالنامه ها نیز مانند دیگر انواع هدیه های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی از حیث جنس، قطع، رنگ و یا دیگر ویژگی های متمایز کننده هستند. در ادامه به معرفی برخی از این انواع ها میپردازیم.

انواع سالنامه ها از نظر قطع و اندازه

شما میتوانید مجموعه نمونه های سررسید‌های ۱۴۰۲مجریان را در سایت www.mojrian.net از بخش دانلود کاتالوگ مشاهده نمایید.

سالنامه اروپایی

این نوع سررسیدها که در قطع ۱۲.۵ * ۲۲ سانتیمتر به تولید میرسند یکی از انواع سالنامه های کاربردی و محبوب است.

سالنامه وزیری

سالنامه وزیری نیز معمولا در قطع و اندازه ۱۷.۵ * ۲۴ سانتیمتر به تولید میرسند و برای انواع تبلیغات کسب و کارها بسیار مناسب است و کاربردی است.

سالنامه ارگانایزر

سالنامه ارگانایزر که به سالنامه کلاسوری نیز معروف است میتواند هدیه مناسبی برای مدیران باشد.

سالنامه رقعی

این نوع سالنامه میتواند یک هدیه بسیار کاربردی و چشمگیر در سایز ۱۵* ۲۲ سالنتیمتر به تولید میرسد.

سالنامه جیبی

سالنامه های جیبی یا پالتویی نیز میتوانند هدیه های تبلیغاتی کاربردی برای انواع مخاطبین باشند.

سالنامه یادداشتی

سالنامه یادداشتی یا یادداشت دار با توجه به اندازه و قطع کاربردی که دارد و همچنین فضایی یادداشتی زیادی که در آن وجود دارد میتواند یک هدیه تبلیغاتی محبوب باشد. این نوع سررسید بصورت هفته شما و یا ماه شمار میباشد.

چاپخانه مجریان

در زمانی که چاپ سررسید آغاز شد بهترین گزینه انتخاب چاپخانه ها هستند. یکی از بهترین چاپخانه های تهران، چاپخانه مجریان است که همانطور که در بالا نیز گفتیم این چاپخانه تحت مدیریت هولدینگ مجریان است. این چاپخانه با توجه به اینکه دارای سابقه ای بیش از بیست سال است طی سالهای اخیر موفق به دریافت بالاترین نرخ رضایت مشتری در میان رقبا و دیگر چاپخانه ها شده است. این چاپخانه دارای امکانات و ماشین آلات بروزی است که میتواند در انواع امور چاپی و تبلیغاتی با کسب و کارها، سازمان‌ها و برندها همکاری نماید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *