سررسید رقعی اروپایی Z7211

چاپ سررسید ۱۴۰۲ همچنان ادامه دارد

همانطور که در مقالات و صحبت های قبل در این باره صحبت شده است، بهترین زمان چاپ سررسید ماه های آخر سال است. به عنوان نمونه بهترین زمان برای چاپ سالنامه ۱۴۰۲ از آبان ماه تا اسفند ۱۳۹۹ بود. اما تولید کننده های سر رسید در فروردین ماه نیز اقدام به چاپ و انجام سفارشات مشتری ها میپردازند، اما مزیتی که چاپ سالنامه ها در اواخر سال قبل دارد این است که شما در ماه های فروردین و اوایل سال جدید محدوده انتخابی گسترده ای نخواهید داشت و مجبور به انتخاب از میان مدل های موجود هستید!

چاپ سررسید ۱۴۰۰ در فروردین ماه

سررسید‌های ارزان و یا سالنامه های نفیس در مدل های محدودی نیز در فروردین ماه ۱۴۰۲ قابل سفارش و چاپ هستند. بهتر است ابتدا از نوع سر رسید و سالنامه ای که سفارش میدهید اطمینان پیدا کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش جدید نمایید، بنابراین بهترین کار ابتدا گرفتن موجودی انبار از شرکت های تولید کننده و چاپخانه ها است، چاپخانه مجریان تحت مدیریت شرکت تبلیغاتی مجریان سالهاست که در زمینه تولید سالنامه فعالیت میکند و در سال با بیشترین ثبت سفارش در صدر فروش سررسید در ایران است که شما میتوانید با خیال راحت بعد از انتخاب سالنامه خود از قسمت محصولات سایت و گرفتن تاییدیه موجودی انبار سفارش خود را ثبت کنید.

به خاطر ثبت سفارش زیاد به صورت تلفنی بهتر است برای ثبت سفارش هر نوع سررسید و سالنامه ای با شماره های دفتر تماس گرفته و از موجود بودن ست ها و سررسیدها اطمینان حاصل فرمایید. لیست سررسید های موجود برای خرید در زیر آماده است.

ادامه مطلب
معرفی بهترین نرم افزار های طراحی پست اینستاگرام

سررسید های اروپایی:

ابعاد این سررسید ها  ۱۲.۵*۲۱.۵  با جلدهای محتلف عرضه میشود. این سالنامه ها که چند سالیست در ایران چاپ میشود ایده گروه تبلیغاتی مجریان است که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و شاهد آن هستیم که این ابعاد در اکثر چاپخانه ها در حال تولید می باشد شما میتوانید لیست سررسید های که در حال حاضر در مجریان موجود است را در زیر ببینید.

برای سفارش سررسیدهای زیر عجله کنید شاید زودتر از آن چه که فکر میکنید تمام شود.

سالنامه اروپایی H130
سررسید رقعی اروپایی Z7220
سررسید اروپایی TH718
سررسید اروپایی H7112
سالنامه اروپایی A712
سالنامه اروپایی A714

 

سررسیدهای رقعی:

ابعاد این سررسیدها ۱۵*۲۲  با جلدهای متنوع عرضه میشود. این سالنامه ها با ابعادی مناسب و داشتن جای مناسب یادداشت توانسته جایگاه خاصی بین مشتریان سررسید در ایران پیدا کند و پرفروشترین سررسید موجود در ایران است که میتوانید شما هم از سالنامه های موجود در گروه تبلیغاتی مجریان سفارش خود را ثبت کنید

سررسید رقعی با خودکار TH735
سررسید رقعی اروپایی Z7220
سررسید رقعی TH710
سررسید رقعی TH704
سررسید رقعی TH738
سالنامه رقعی A707
سالامه رقعی A706
سالنامه رقعی A705
سالنامه رقعی A709
سالنامه رقعی A708
سررسید یادداشتی رقعی TH706
سالنامه یادداشتی رقعی TH722
سررسید یادداشتی رقعی TH708

سررسید رقعی

 

سررسید پالتویی:

ابعاد این سررسیدها  ۹*۱۶ است و با جلدهای گوناگون عرضه میشود. این سالنامه ها به دلیل ابعاد مناسب همیشه میتواند همراه شما باشد تا یادداشت ها و جلسات خود را در این سررسید بنویسید در برخی از مدل های این سررسید دارای جای خودکار می باشد که خود باعث میشود یک پکیج کامل همراه خود داشته باشید.

یادداشت و خودکار

 

سررسید وزیری:

ابعاد این سررسیدها  ۱۷.۵*۲۴ است که میتوانیم لقب بزرگترین نوع سررسید را به سالنامه های وزیری داد، این سررسیدها با جلدهای متنوع تولید میشود و دارای جای یادداشت و مناسبی است. این سررسیدها میتواند بهترین گزینه برای مدیرانی باشد که همیشه در حال نوشتن هستند و میتوانند با خیال راحت مطالب خود را بنویسند. این سالنامه ها در مدل های روزشمار، دو روزشمار و هفته شمار چاپ میشوند که برحسب نیاز خود میتوانید آن را سفارش دهید

لیست بالا تا تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ بروز شده است. برای ثبت سفارش است با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. شما میتوانید با کلیک بر روی آیکون واتس آپ پایین برگه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آنها سوالات خود را مطرح نمایید.

در آخر جا داره دوباره به این نکته که بهترین زمان ثبت سفارش سررسید دی و بهمن می باشد. در این دو ماه به دلیل بالا بودن تنوع محصولات شما حق انتخاب های بیشتری دارید .

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *