چگونگی چاپ سررسید, چاپ سررسید, سفارش سررسید

چاپ سررسید چگونه است ؟ 

امروز ما آمده ایم تا مراحل چاپ سررسید به شما کاربران عزیز توضیح دهیم امیدواریم از این مطالب لذت برده و استفاده کافی را ببرید. چگونگی چاپ سررسید ؟ به دفتر ها و دفترچه هایی که در آنها اطلاعاتی مانند روز های سال(تقویم)، رویدادها و رخدادهای مهم که در طول سال اتفاق افتاده و مناسبت های مذهبی وجود دارد سررسید میگویند.

در داخل این سالنامه ها عکس ها ،نقشه ها و شکل های متفاوتی قرار می دهند که در جذب خریداران آن بسیار موثر و کارآمد می باشد. افراد از این سررسید ها در طول روز بسیار بهره میگیرند و وقتی بازدید ها در یک کالا بالا می رود شرکت ها و تولیدی ها به فکر تبلیغات خودشان می افتند تا از طریق آن برند و کسب و کار خود را به همگان معرفی نمایند.

 از ترفند های چاپ سررسید چیست؟ اتفاقی که هر ساله در آغاز سال جدید می افتد این است که صاحبان مشاغل مختلف شروع به تبلیغات با چاپ سررسید مینمایند، که بسیار بازدهی مناسبی برای معرفی برند آنها دارد. نکته جالبی که باید بدانید به جز چاپ تبلیغات روی سررسید انواع هدایای تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، مثل چاپ لیوان تبلیغاتی و خرید هدایای تبلیغاتی که از آنها استقبال خوبی شده است.

سررسید رقعی اروپایی Z7229

اجزا سررسید و چگونگی چاپ سررسید

در فرآیند و طریقه چاپ سررسید چه چیزی مهم می باشد؟ اجزایی که مورد انتخاب قرار می گیرد اهمیت زیادی دارد. سررسید دارای بخش های مختلفی است، یکی از این بخش ها صفحات داخله آن می باشد که در هر نوع سررسید متفاوت است، که از پرطرفدارترین آنها می تواند ورقه های تحریر سفید و تحریر کرم و کاغذ گلاسه نام برد که فروش زیادی دارند.

بخش بعدی جلد آن می باشد که روی جذب مشتری تاثیر بسیار بالایی دارد. آخرین بخش سررسید مرحله صحافی است، این بخش مانند بقیه بخش های دیگر دارای انواع مختلفی است، مانند صحافی سیمی، چسبی، ته دوخت و کلاسور که معروف ترین انواع صحافی می باشد.

انواع سررسید

در چگونگی چاپ سررسید چه چیزی نقش بالقوه ای دارد؟ سررسید ها در اندازه ها و شکل های مختلف به دست خریداران خود می رسد که در روند چاپ سررسید  تاثیر بسیاری دارد، این اندازه های مختلف را با نام گوناگونی نام گزاری کرده اند.

  • سررسید وزیری: این نوع یکی از پرطرفدارترین سررسید ها است که اندازه ای بسیار نرمال دارد و فضای خوبی برای نویسنده اینجا می کند.
  • سررسید رحلی: سررسیدی به ابعاد ۲۱ در ۲۸/۵ می باشد که از این نوع استفاده زیادی می شود.
  • سررسید رقعی: یک سررسید خوش دست و کارآمد که به ابعاد ۲۱ در ۱۴/۵ تولید می شود و هر روزه بسیاری از آنها را می بینیم.
  • سررسید اروپایی: سررسیدی با ابعادی بسیار بسیار مناسب و استاندارد که در جهان نیز از این نوع خیلی بهره گرفته می شود.
  • سررسید خشتی: نوعی پهن که برای یادداشت زیاد نویسنده استفاده می کند و فضای نوشتن زیادی به آن اختصاص داده شده است.
  • سررسید پالتویی: کوچک ترین نوع سررسید می باشد که در درون جیب به راحتی جا می گیرد و هر روزه استقبال زیادی از آن می شود.

انواع جلد سررسید

جلد سلفونی که یک طرح شیک را به دفترچه ما میدهد، کاغذ استفاده شده در درون این جلدها گلاسه می باشد، روی سطح آنها نیز می توانیم از طلاکوب استفاده کنیم و یک سررسید زیبا را ارائه بدهیم. جلد برجسته یک نوع سبک جدید است که برای نقش شکل روی آن از نقش های ایرانی زیبا و شکیل بهره میگیرند.

جلد چرمی یکی از پرطرفدارترین جلدهای سررسید می باشد که کمی قیمت آن نیز به نسبت بالا است، چرم های به کار رفته در این محصول طبیعی و یا مصنوعی می باشد.

چگونگی چاپ سررسید بصورت جلد گالینگور ؟ گالینگور جلدی است که از آن برای جلد سررسید های مهم و مدیریتی بیشتر استفاده می شود، در تهیه این نوع از پلاستیک، کاغذ و رنگ بهره گیری می شود.

مرحله های چاپ سررسید

شاید برایتان پیش آمده باشد بخواهید چگونگی چاپ سررسید را بدانید. در قدم اول در چاپخانه به حک و ثبت لوگو مورد نظر روی جلد می پردازند که اساس اصلی کار را در بیاورند بعد از آن تولید صفحات سررسید را انجام می دهند و آنها را به ابعاد سررسید در می آورند، در مرحله سوم نوبت چاپ لت گلاسه(نوعی ورق از نوع گلاسه که از آن در اول و آخر جلد سررسید استفاده می شود) می باشد تا خریدار طرح ها را چاپ شده را به زیبایی هرچه تمام تر مشاهده کند.

پس از گذشت این مراحل وقت حک کردن طرح پیشنهادی روی کاغذ های سررسید می باشد، که تاثیر زیادی روی نشان دادن لوگو تبلیغاتی دارد، هر وقت خریدار ورقی برای نوشتن انتخاب می کند به آن لوگو پیشنهادی بر می خورد.

در مرحله آخر کارمندان چاپخانه به چسباندن کاغذ آستر بدرقه می پردازند، این کاغذ از استقامت بالایی برخورد می باشد تا طول عمر سررسید را بالاتر ببرد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ادامه مطلب
ست مدیریتی نفیس یک هدیه تبلیغاتی به مدیران ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *