چاپ سررسید جیبی 1401 جدید

چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ جدید

مقدمه: اگر یک کارآفرین و کارفرمای موفق هستید احتمالا این روز ها در تکاپوی چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ جدید به عنوان هدیه تبلیغاتی هستید. هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی است که سالهاست تمامی کمپانی ها و شرکت ها و موسسات مختلف در سرتاسر دنیا از این روش جهت پیشرفت هر چه بیشتر کسب و کار بهره میبرند. بنابراین ما در این مقاله بر آن شدیم که نحوه سفارش هدایای تبلیغاتی را به شما دوستان عزیز آموزش دهیم و در نهایت یک پیشنهاد ویژه جهت چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ جدید داشته باشیم. بنابراین اگر به این مطالب نیاز دارید تا انتهای مقاله با همراه باشید

هدیه تبلیغاتی چیست؟

همانطور که در مقدمه گفتیم هدایای تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین و در عین حال کاربردی ترین روش های تبلیغاتی است که در سرتاسر دنیا در حال انجام است. در کل تبلیغات روشی موثر جهت افزایش پیشرفت، اعتبار و معروف شدن یک کسب و کار یا بیزینس است. به طوری که حتی معروف ترین و معتبر ترن برند های دنیا هم همه ساله میلیارد ها دلار خرج تبلیغات خود میکنند. پس تبلیغات یک امر واجب و ضروری است که هر پیشرفت هر کسب و کاری بدان وابسته است.

اما ممکن است برخی کسب و کار های نو پا هزینه تبلیغات سنگین را نداشته باشند. در چنین شرایطی هدیه تبلیغاتی بهترین و مناسب ترین روش تبلیغاتی خواهد بود. این روش در عین کم هزینه بودن بسیار کارآمد و تاثیر گذار است. اما در این روز های پایانی سال یکی از بهترین و هوشمندانه ترین هدایا، چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ جدید است.

تاثیر هدایای تبلیغاتی

مثلا شما در نظر بگیرید که برای  کسب و کارتان اقدام به چاپ سررسید ارزان ۱۴۰۱ جدید باشد. حال تصور کنید یکی از سررسید هایی که نام و لوگوی برند روی آن حک شده است را به یکی از مشتریان خود هدیه داده اید. مشتری شما ممکن است یک پدر باشد و سررسید را به دختر دانشجوی خود هدیه دهد. دختر دانشجو بنا بر شرایط و احتیاج خود همواره از این سررسید استفاده خواهد کرد و سررسید را با خود به همراه خواهد داشت. در این میان ممکن است وقتی دختر در دانشگاه از سررسید استفاده میکند دوستش سررسید را ببنید و متوجه برند و لوگوی روی آن شود و این روند میتواند تا بی نهایت ادامه پیدا کند. پس هیچ گاه تاثیر هدیه تبلیغاتی را دست کم نگیرید و حتی اگر در اوج بودید از قدرت این تبلیغات ساده غافل نشوید.

ادامه مطلب
خودکار تبلیغاتی هدیه ای کاربردی و ارزان

انواع هدایای تبلیغاتی

گفتنی است که هدایای تبلیغاتی فقط به سررسید اختصاصی ختم نمیشود‌. محصولات زیادی در چاپ خانه ها به عنوان هدیه تبلیغاتی طراحی میشوند که اتفاقا تنوع بسیار زیادی هم دارند. مثلا انواع سررسید از جمله سررسید پالتویی، سررسید جیبی، سررسید وزیری، سررسید اروپایی و غیره تولید میشوند. همچنین انواع ماگ، لیوان، استکان و غیره نیز به عنوان هدیه تبلیغاتی تهیه و تولید میشوند. انواع خودکار تبلیغاتی، خودنویس، جاکارتی تبلیغاتی، جاکلیدی و غیره میتوانند به عنوان هدیه تبلیغاتی طراحی شوند. بدیهی است انتخاب هر یک از این موارد بر عهده کارفرما است و بسته به سلیقه و خواست خود میتواند یک کدام از این موارد را انتخاب کند.

سررسید ۱۴۰۲

اما با فرارسیدن عید نوروز همگی ما به یک سررسید جدید نیاز داریم. پس میتوان نتیجه گرفت که بهترین هدیه تبلیغاتی در شروع سال آینده و یا حتی در ماه های پایانی سال چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ جدید است. از این رو یک کارفرمای هوشمند و با تجربه در این روز ها اقدام به  چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ جدید میکند تا آن را به مشتریان خود هدیه دهد. چنانچه قصد سفارش هدیه تبلیغاتی داشتید بهتر است به یک چاپخانه معتبر مراجعه کنید تا محصولات با کیفیت را در کمترین زمان به دستتان برساند. اما اگر چنین چاپخانه خوب و معتبری را نمیشناسید ما در این مقاله یکی از بهترین ها را معرفی میکنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱

اما اگر هنوز محصول تبلیغاتی خود را انتخاب نکرده اید میتوانید اقدام به چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ جدید کنید. این انتخاب میتواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای نوروز ۱۴۰۱ باشد و قطعا همه مشتریان از دریافت چنین هدیه کاربردی و به موقعی شگفت زده میشوند. باز با این حال میتوانید به سایت چاپخانه مجریان مراجعه کنید و از میان تنوع بالای محصولات تبلیغاتی یک کدام از آن ها را انتخاب کرده و به صورت عمده و تخصصی سفارش دهید. تمام تلاش چاپخانه مجریان در راستای رضایت مشتریان است پس با خیال راحت برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

ادامه مطلب
پک تبلیغاتی چیست و چگونه از آن برای برندسازی در کسب و کار استفاده کنیم؟

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان یکی از با اصالت ترین چاپخانه ها در زمینه تولید و چاپ هدایای تبلیغاتی است. این چاپخانه با ارائه انواع محصولات با کیفیت به مشتریان و تحویل به موقع سفارشات بسیار محبوب و قابل اعتماد است. چاپخانه مجریان دارای کادری مجرب بوده که تمام تلاش خود را میکنند تمامی سفارشات را به موقع به دست مشتریان برسانند. همچنین این چاپخانه در نظر دارد امسال تا روز های پایانی سال فعالیت خود را ادامه دهد تا هیچ کسب و کاری از چاپ هدیه تبلیغاتی عقب نماند. چنانچه تاکنون موفق با ثبت سفارشات خود نشده اید میتوانید همین حالا اقدام کنید و سفارشات خود را به موقع تحویل بگیرید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *