چاپ سررسید رقعی تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

سالنامه رقعی ۱۴۰۲ چیست؟ | چاپ سررسید رقعی تبلیغاتی

احتمالا در این روز های پایانی سال قصد چاپ سررسید رقعی تبلیغاتی را دارید و به همین دلیل است که این صفحه را جست و جو کرده اید‌. پس لازم است بگوییم که صفحه درستی را انتخاب کرده اید، ما اینجا هستیم تا در عین توضیح علت نیاز به هدایای تبلیغاتی، بهترین چاپخانه برای سفارش چاپ سررسید رقعی تبلیغاتی را برای شما عزیزان توضیح دهیم. در عین حال به شما کمک خواهیم کرد بهترین و پربازده ترین محصول را انتخاب و برای چاپ سفارش دهید. پس اگر مایل به دریافت این اطلاعات هستید تا انتها با ما همراه باشید. سر رسید یا سالنامه یک دفتر تقویم دار است که انواع متفاوتی در بازار دارد و یکی از این نوع  سررسید ها، سر رسید رقعی است .

 

سررسید رقعی چیست؟

همانطور که میدانید سررسید های مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس ابعاد و نوع کاربرد آن دارای اسم های متفاوتی اعم از رقعی، اروپایی، وزیری، پالتویی، جیبی و غیره هستند. اما از آنجایی که موضوع بحث ما سررسید رقعی است لازم است بدانیم که سررسید رقعی دارای ابعادی معادل ۱۵*۲۱ سانتی متر است و این در حالی است که مثلا سررسید های وزیری دارای ابعادی معادل ۲۶*۲۰ سانتی متر بوده و این یعنی سررسید های رقعی از سررسید های وزیری کوچکتر هستند. پس  لازم است در حین چاپ سررسید رقعی تبلیغاتی به این نکات توجه کنید. سالنامه رقعی چرمی یک جلد چرم انعطاف پذیر دارد که جزء سر رسید های جلد نرم است و معمولا یک سالنامه پر طرافدار است . و سالنامه جلد ترمو تا حدودی به چرم مصنوعی شبیه است اما ترمو نازک تر است و وقتی که نوشته داغی روی آن حک شود تغییر رنگ میدهد و همین امر باعث زیبایی سررسید می شود و معمولا گران تر از سررسید چرمی است . برای چاپ سررسید رقعی  تبلیغاتی سال ۱۴۰۲ بهتر است با تو جه به شرایط و سلیقه مشتری تصمیم گرفته شود چاپ شود.

 

 

 

سررسید رقعی و انواع آن

سررسید رقعی از نظر محتوا به سه قسمت تقسیم می شود: اول مقدمه است که تصویرهای مختلفی از طبیعت و آثار تاریخی و… را شامل می شود. دوم صفحات داخلی هستند که همانند دفترچه یادداشت دارای تاریخ می باشند و سوم قسمت پایانی است که اطلاعاتی درباره ی کد تلفن داخلی و خارجی و تلفن های ضروری و غیره می باشد. سررسید ۱۴۰۲ از نوع رقعی دارای انواع مختلف می باشد:

  • سررسید رقعی روزانه: این سالنامه ها به صورت پنجشنبه و جمعه با هم و یا در دو نوع جمعه جدا به چاپ می رسند. که تاریخ هرروز در صفحات جداگانه می آید و تنها در نوع پنجشنبه و جمعه با هم، تاریخ مربوط به روز جمعه در انتهای صفحه پنجشنبه چاپ می شود.
  • سالنامه رقعی دو روزه: تاریخ مربوط به دو روز هفنته در یک صفحه به شکل سطری و یا ستونی به چاپ می رسد.
  • سررسید های رقعی هفتگی: بی توجه به اسمی که دارند روزهای یک هفته در یک صفحه چاپ نمی شود بلکه در دو صفحه به چاپ می رسد.
  • سررسید رقعی دستیار: هر هفته در یک صفحه جداگانه چاپ شده و صفحه ها دارای تاریخ های کم می باشند. در پایان آن ها صفحه های سفید زیادی وجود دارد که دارای سربرگ تاریخ بوده و به صورت خام هستند تا در صورت نیاز فرد از آن استفاده نماید.
ادامه مطلب
فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی چیست و چه تاثیری در برندسازی دارد ؟

 

 

چرا چاپ سررسید رقعی تبلیغاتی ؟

سررسید یکی از وسایلی است که هر فردی در هر سن و سمتی بدان احتیاج دارد. سررسید وسیله ای ضروری جهت چک کردن تاریخ، روز، ماه و سال و همچنین برنامه ریزی و یادداشت برداری مناسب است. به همین دلیل سررسید یکی از بهترین انتخاب ها برای هدایای شرکتی و تبلیغاتی است. همچنین سررسید ها فضای کافی جهت چاپ لوگو یا برند تجاری و ثبت رزومه را دارد پس میتواند یک وسیله مناسب نیز جهت انتقال اطلاعات باشد. به همین منظور اغلب بیزینس ها و کسب و کار ها از طریق چاپ روی سررسید رقعی تبلیغاتی جدید اقدام به تبلیغات میکنند. اما در طی یک دوره و زمان خاص سررسید ها کاربردی تر هستند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

 

سررسید رقعی ۱۴۰۲

اما چاپ سررسید رقعی تبلیغاتی ۱۴۰۲ در روز های پایانی سال یک انتخاب بسیار هوشمندانه از طرف کارفرما ها خواهد بود. در این روز ها اکثر افراد برای بررسی ساعت و روز عید و همچنین برای برنامه ریزی در سال آینده به یک سررسید ۴۰۲ نیازمند هستند. از این رو اگر یک کسب و کار یا شرکت از سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کند در عین اینکه مشتری را خوشحال کرده است میتواند یک کالای کاربردی را به مشتری هدیه دهد و همین حرکت کافی است تا باعث ایجاد یک حس رضایت در مشتری شود و در کنار آن از روشی مطمعن جهت تبلیغات استفاده کرده باشد. به همین منظور همه ساله در پایان سال سفارشات مربوط به چاپ سررسید رقعی تبلیغاتی  از طرف شرکت ها، کسب و کارها، کمپانی ها، ادارات و غیره افزایش پیدا میکند.

ادامه مطلب
سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی

 

 

چاپخانه مجریان

اما دقت داشته باشید اگر قصد چاپ روی سررسید ارزان تبلیغاتی جدید را دارید حتما به یک چاپخانه معتبر مراجعه کنید. یک چاپخانه معتبر علاوه بر داشتن همه ابزار آلات روز دنیا، در تحویل سفارشات بسیار خوش قول عمل کرده و نسبت به تمامی اتفاقات و حوادث پیش رو مسئولیت پذیر خواهد بود. در این راستا چاپخانه مجریان یکی از بهترین، با سابقه ترین و معتبر ترین چاپخانه های تهران است که شما به عنوان یک مشتری میتوانید با خیال راحت برای ثبت سفارش اقدام نمایید. این چاپخانه دارای یک فروشگاه اینترنتی است که شما عزیزان میتوانید تمامی محصولات مخصوص به هدیه تبلیغاتی را در آن مشاهده کنید و از میان تنوع بالای این محصولات یک کدام از آن ها را به صورت عمده و تخصصی سفارش دهید. همین ویژگی به شما امکان میدهد که حتی اگر در تهران هم حضور نداشته باشید به صورت اینترنتی تمامی شفارشات خود را ثبت و به موقع دریافت نمایید.

 

 

زمان دریافت سفارشات

اما خبر خوب اینکه اگر تاکنون موفق به ثبت سفارش های خود نشده اید اصلا نگران نباشید. زیرا چاپخانه مجریان تا ۲۸ اسفند به فعالیت خود ادامه میدهد و تا آخرین لحظه سفارشات را دریافت و در کمترین زمان به دست مشتریان میرساند. در واقع این چاپخانه دارای کادری مجرب و مسئولیت پذیر بوده که تمامی سفارشات را به موقع ثبت کرده و به دست مشتریان میرساند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *