چاپ سالنامه اروپایی 1401

چاپ سالنامه اروپایی ۱۴۰۱

مقدمه: در این مقاله قصد داریم درباره‌ی چاپ سالنامه اروپایی ۱۴۰۱ بپردازیم. اما لازم است قبل از اینکه به موضوع چاپ سالنامه اروپایی ۱۴۰۱ بپردازیم به طور مفصل درباره‌ی سالنامه اروپایی بپردازیم و تفاوت آن را با دیگر سالنامه ها توضیح دهیم. پس اگر اینجا هستید صبور باشید و با دقت مطالب مقاله را مطالعه کنید چرا که اطلاعات مفیدی در انتظار شماست.

به عنوان مقدمه لازم است بدانید که در ایران سررسید ها در قطع های مختلفی چون: رقعی، وزیری، پالتویی، رحلی و غیره تولید میشوند. این قطع ها کاملا استاندارد هستند و چندین سال است که برای چاپ سررسید، دفتر و کتاب از آن ها استفاده میشود. اما اخیرا قطع جدیدی به نام قطع اروپایی تولید میشود که به آن پالتویی بلند یا رقعی باریک نیز میگویند. ابعاد این سالنامه  در حدود ۲۱*۱۳ است و میتوان گفت حدود ۱۰ سال است که در ایران تولید میشود. این نوع سررسید ها ابتدا در اروپا چاپ میشدند و به همین دلیل به این نام، نامگذاری شده اند.

انواع چاپ سررسید اروپایی ۱۴۰۱

سررسید های اروپایی در انواع مختلف تولید میشوند:

  1. سررسید روز شمار
  2. سررسید هفته شمار
  3. سررسید ماه شمار
  4. سررسید اروپایی ترمو
  5. سررسید اروپایی چرمی
  6. سالنامه مدیریتی
  7. سالنامه اروپایی جلد اشبالت
  8. سالنامه اروپایی ترمو_کش دار
  9. سررسید دستیار مهندسی

تفاوت چاپ سالنامه اروپایی ۱۴۰۱ با سررسید ایرانی

سررسید های اروپایی همانند سررسید های ایرانی دارای همگی تاریخ های قمری، شمسی و میلادی هستند و میتوان گفت تنها تفاوتشان با سررسید های ایرانی در طراحی آنهاست. سررسید های اروپایی دارای کش های نگهدارنده یا پاکتی هستند که برای نگه داشتن مدارک مورد استفاده قرار میگیرند. معمولا کاغذ مورد استفاده در این سررسید ها کرم رنگ بوده و همین امر موجب کاهش انعکاس نور و اذیت نشدن چشم میشود. همچنین گوشه های سررسید های اروپایی گرد بوده و همین امر یک تفاوت فاحشی با سررسید های ایرانی است. جالب است بدانید سررسید های اروپایی آستر بدرقه ندارند. اما در کل میتوان گفت سالنامه های اروپایی و ایرانی از نظر جنس و نوع جلد، صحافی و دیگر ویژگی ها با یکدیگر تفاوتی ندادند.

ادامه مطلب
مزایای سررسید خشتی 1402 +انواع آن در تبلیغات

هدایای تبلیغاتی

اما یکی از علل چاپ سالنامه اروپایی ۱۴۰۱ استفاده از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی ابزاری برای تبلیغات و معرفی برند ها و بیزینس های مختلف هستند و یکی از رایج ترین روش های تبلیغ در سرتاسر جهان به شمار می آیند. وسایل کاربردی مختلفی اعم از ماگ، جاکلیدی، جاکارتی، خودکار و غیره در چاپخانه ها به عنوان هدایای تبلیغاتی طراحی میشوند که یکی از آن ها سررسید اروپایی است.

همگی این محصولات به عنوان یک وسیله پر کاربرد به صورت اختصاصی با لوگو یا آرم برند های مختلف طراحی میشوند و به مشتریان هدیه داده میشوند. سپس همین هدیه کوچک میتواند یک گام بزرگ در تبلیغات و معرفی کسب و کار شما باشد.

سررسید ۱۴۰۲

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد تولید سررسید ۱۴۰۲ هستیم. در این سررسید ها روز و ساعت دقیق تحویل سال ، مناسبت ها، تعطیلات و دیگر اطلاعات لازم ثبت شده است. به همین دلیل هم است که اکثر افراد قبل از شروع سال جدید اقدام به خرید سررسید میکنند. از این رو همه ساله بیزینس های مختلف قبل از اتمام سال، اقدام ثبت سفارش سررسید اختصاصی میکنند. این سررسید ها به صورت اختصاصی برای یک برند یا بیزینس طراحی و تولید میشوند به طوری که آرم و لوگوی برند مورد نظر روی سررسید حک میشود‌. حتی گاهی بسته به سفارش مشتری، رزومه و دیگر اطلاعات آن بیزینس در صفحات ابتدایی سررسید چاپ میشود. این سررسید ها عموما به صورت عمده به چاپخانه ها سفارش داده میشوند‌ تا به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتری داده شوند.

ادامه مطلب
انواع چاپ روی فوم برد نمابشگاهی چیست؟ - چرا باید آن را در نمایشگاه ها استفاده کرد؟

چاپخانه تهران

همانطور که گفته شد لازم است برای خرید هدایای تبلیغاتی از جمله چاپ سالنامه اروپایی ۱۴۰۱ به چاپخانه مراجعه شود. اما این مورد را در نظر داشته باشید که لازم است حتما به یک چاپخانه معتبر مراجعه کنید. چرا که اگر چاپخانه ای معتبر و با سابقه نباشد ممکن است محصولات بی کیفیت استفاده کند و حتی ممکن است چاپ بی کیفیت و غیر اصولی داشته باشد. از این رو در صورت نیاز حتما به معتبر ترین چاپخانه تهران مراجعه کنید. اما اگر چاپخانه با سابقه و معتبری را نمیشناسید ما در این مقاله یکی از بهترین آن ها را به شما دوستان عزیز معرفی خواهیم کرد پس تا انتها با ما همراه باشید.

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان یکی از بهترین و با سابقه ترین چاپخانه ها در عرصه تولید هدایای تبلیغاتی است. این چاپخانه دارای انواع و اقسام محصولات با کیفیت و با ضمانت است که میتواند تمامی سفارشات شما را با مناسب ترین قسمت و کمترین زمان تولید کند. این چاپخانه دارای سایت فروشگاهی بوده که شما مشتریان عزیز میتوانید تمامی محصولات را در این سایت مشاهده کنید و بسته به نیاز خود یک کدام از آن ها را به صورت عمده و تخصصی سفارش دهید. همچنین تا روز های پایانی سال میتوانید برای ثبت سفارش چاپ سالنامه اروپایی ۱۴۰۱ اقدام نمایید چرا که این چاپخانه با کادری مجرب به صورت شبانه روز در تلاش است که سفارشات مشتریان را در اسرع وقت تحویل دهد. پس اگر قصد ثبت سفارش را دارید وقت را از دست ندهید و از همین حالا اقدام نمایید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *