چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی 1401

چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی ۱۴۰۱

چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی ۱۴۰۱ یکی از شیوه های تبلیغات است که بسیاری از کسب و کارها می توانند از آن به عنوان هدیه سال نوبرای ارائه به مخاطبان هدف استفاده کنند. سالنامه دفترچه ای است که همه ی وقایع مهم را که قبلا و در طول تاریخ اتفاق افتاده است را نشان می دهد و خاطرات آن رویدادها را زنده نگه می دارد.

اصولا شرکت ها برای هدیه سال نو از سررسید ها استفاده می کنند و اقدام به چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی ۱۴۰۱ می کنند تا از این طریق خود را به بهترین شکل معرفی کنند. تبلیغات در این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برای افزایش فروش نیاز به بازاریابی مناسب است.

چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی ۱۴۰۱ در انواع مختلف و قطع های متفاوت انجام می شود. محصولاتی که برای ارائه به مخاطبان هدف انتخاب می شود باید کاربردی باشد ونیاز مشتریان هدف را رفع کند تا از این طریق در مشتریان انگیزه ایجاد شود تا آن ها مشتاق شوند تا شرکت و برند را بیشتر بشناسند.

هدایای تبلیغاتی بهتر است روزانه مورد استفاده مخاطبان باشد تا برند برای آن ها تکرار شود و در ذهن آن ها حک شود. هدیه های خوب سرمایه ی شما را بیشتر از مبلغی که هزینه کرده اید بازمی گردانند. با انتخاب هدیه ی مناسب می توانید خود را به شیوه ای موثر به مخاطبان بشناسانید.

سررسید اختصاصی چیست ؟

سررسید اختصاصی یکی از انواع سررسید ها است که سایز و طرح ها و اندازه طبق سلیقه ی شرکت ها به چاپ می رسد و مختص همان برند می باشد. زمانی که کسب و کارها می خواهند هدیه ی منحصر به فردی به مخاطبان خود بدهند می توانند سررسید ۱۴۰۲ را به صورت اختصاصی سفارش دهند و آن را سفارشی شده تحویل بگیرند.

برای مثال برخی شرکت ها که می خواهند هدیه ی خاصی بدهند از سررسیدهایی با جلد چرم استفاده می کنند یا بهترین کاغذ ها را سفارش می دهند و از شعار های تبلیغاتی خاصی استفاده می کنند تا در نهایت خود را متمایز کنند. با ایجاد تمایز و ارائه محصولی پر کاربرد به مخاطب موجب افزایش کارآمدی خواهید شد ومشتریان خود را وفادار تر و ماندگار خواهید نمود. چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی ۱۴۰۱ می تواند بازدهی شرکت را بالا تر ببرد.

ادامه مطلب
تفاوت روان نویس با خود نویس تبلیغاتی

چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی ۱۴۰۱ را شرکت های دیگر ندارند و فقط همان شرکت سفارش دهنده دارد که طبق سلیقه ی مخاطبان و متناسب با فعالیت های شرکت به چاپ رسانده است. تمام صفحه های سررسید به درخواست و دلخواه او آماده می شود.

برای این که این نوع سررسید ها زمان بر هستند و فرآیند طولانی تری را می طلبند بهتر است برای ثبت سفارش زودتر اقدام کنید. چاپخانه تهران در اواخر سال بسیار شلوغ تر خواهند شد و موجودی انبار شان رو به پایانی می رود از همین رو اگر ثبت سفارش را به پایان سال موکول کنید ممکن است نتوانید محصول را به موقع به دست مخاطبان برسانید. اگر شرکت ها نمی خواهند هزینه ی زیادی از این بابت پرداخت کنند می توانند از طرح های آماده ای که چاپخانه ها آماده کرده اند انتخاب کنند.

تقویم رومیزی چیست ؟

تقویم رومیزی شامل رویدادها و رسوم و تاریخ های مهم و تعطیلات و… است که از این طریق یاد برخی اشخاص و رویداد ها را زنده نگه دارد. تقویم های رومیزی باید داری صفحات با کیفیتی باشند تا دوام داشته باشند چون افراد این محصول را روی میزهای تحریر و کار خود قرار می دهند و هر روز از آن استفاده می کنند بنابراین باید دارای صفحات مرغوب و پایه های محکم باشند.

می توان در کنار چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی ۱۴۰۱ تقویم ها را نیز به صورت سفارشی شده به چاپ رساند و در تمام صفحه ها برند را چاپ کرد. می توان تقویم هایی که برای روی میزها طراحی می شوند را به صورت یادداشت دار تولید کرد تا مخاطبان بتوانند از این صفحه ها استفاده کنند و برنامه های خود را در آن ثبت کنند و تاریخ های مهم را یادداشت کنند.

چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی ۱۴۰۱ کمک می کند تا مخاطبان در طول روز از آن استفاده کنند و قرار ملاقات ها و قرارهای کاری و برنامه های خود را در آن یادداشت کنند و طبق آن عمل کنند. تقویم هایی که روی میز قرار دارند ممکن است بارها در طول روز مورد استفاده قرار بگیرند و تکرار استفاده از آن موجب یادآوری مداوم برند شرکت می شود.

ادامه مطلب
چاپ سفارشی انواع سررسید

یکی از مزیت های تقویم و سررسید ها این است که افراد برای مدت یکسال که مدت نسبتا زیادی است از آن استفاده می کنند و این گونه شما را در ذهن خود ثبت می کنند. تقویم ها دارای تاریخ های شمسی  و قمری و میلادی هستند و می توان تقویم ها را در جنس ها و رنگ های مختلف طراحی کرد و به صورت هفت صفحه ای و یا سیزده صفحه ای به چاپ رساند.

سفارش انواع تقویم و سررسید

چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی ۱۴۰۱ می تواند یک هدیه مناسب برای بازاریابی باشد. افراد زیادی مانند استادان دانشگاه و معلمان و دانشجویان و کارمندان از تقویم استفاده می کنند بنابراین با دادن سررسید به آن ها احساس خوشایندی به آن ها انتقال می دهید و موجب رضایت آن ها می شوید. این هدیه برای این افراد کاربردی می باشد و آن ها را نسبت به شما خوش بین کرده و باعث افزایش اعتمادشان می شوید.

استفاده از سررسید اختصاصی شما را از رقبا متفاوت می کند مخصوصا که این کار به شکل سفارشی شده انجام می شود. سالنامه ها در انواع مختلف وزیری و رقعی و جیبی و اروپایی و… است. اگر به دنبال سایز بزرگی از سررسید هستید می توانید سالنامه وزیری را سفارش بدهید.

سالنامه های جیبی قابل حمل هستند و به راحتی می توانید آن ها را با خود جا به جا نمایید. برای این که محصول باکیفیتی تحویل بگیرید باید به شرکت های تبلیغاتی معتبر مراجعه نمایید و زودتر اقدام به سفارش کنید تا متریال های مورد نیاز به اتمام نرسد و انتخاب شما محدود تر نشود.

شرکت مجریان از شناخته شده ترین آژانس های تبلیغاتی در ایران می باشد که سابقه ای طولانی در زمینه چاپ و طراحی انواع تقویم ها و سررسید ها دارد و از تیمی مجرب برای ارائه محصولات مرغوب استفاده می کند. در صورت تمایل به چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی ۱۴۰۱ با ما تماس بگیرید. سفارشات مشتریان گرامی با هزینه ی مناسب و در کوتاه ترین زمان به انجام می رسد.

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *