چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی

چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی

سلام و خسته نباشید عرض می کنم خدمت شما کاربران عزیز و دوست داشتنی،ما در این مقاله به چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی می پردازیم و امیدواریم از این مطالب نهایت استفاده را ببرید.

ما در طول روز نوشیدنی های مختلفی را می نوشیم و برای انجام این کار نیاز به داشتن لیوان  داریم،لیوان ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که یکی از پرمصرف ترین آنها لیوان های کاغذی هستند و افراد برای نوشیدن چای ، آب و… در مکان های عمومی از این لیوان های یکبار مصرف کاغذی بهره می گیرند.

همانطور که میدانید شرکت ها برای تبلیغ های خودشان دنبال کالاهای پرمصرف می گردند که بازدهی بالاتری را دریافت کنند،یکی ان محصولات پرمصرف لیوان های کاغذی می باشند،که از انها به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت استفاده می کنند و افرادی که می خواهند لیوان تبلیغاتی مخصوص خودشان را داشته باشند تا از انها برای تبلیغاتشان بهره می گیرند باید به چاپخانه ها بروند و از انها درخواست کنند تا آنها برایشان تولید لیوان های تبلیغاتی را انجام دهند.

تاریخچه لیوان کاغذی

اگر دنبال چاپ روی لیوان کاغذی هستید شاید برایتان جالب باشد تاریخچه آنها را نیز بدانید و در ادامه از اولین های کاغذی تا اخرین لیوان های کاغذی را به شما دوستان توضیح می دهیم.

در سالیان نسبتا دور حدود سال های ۱۹۰۰ تا ۱۹۰۵ افراد برای خوردن نوشیدنی های مختلف نیاز به لیوان هایی داشتند تا بتواند بدون اینکه دچار مریضی از دیگران بشوند در مکان های عمومی با خیالی راحت نوشیدنی های خود را بنوشند و بعد از تلفات زیادی که به مکان های عمومی مانند قطار ها،بانک ها و… وارد شد،انها به فکر تولید لیوان های یکبار مصرفی افتادند که آنها را از شر مرگ و میر مردم نجات دهد و اینطور بود که در سال ۱۹۰۷ یک  شرکت امریکایی به نام dixie دست به تولید این نوع لیوان های یکبار مصرف زد که اختراع نوینی در آن سال ها به حساب می آمد.

تاریخچه لیوان چندبار مصرف

پس از گذشت زمان در سال ۱۹۱۷ تمام لیوان های مختلف مثل لیوان های شیشه در واگن های قطار ورداشته شد که تاثیر بسیار خوبی بر روی سلامتی مردم گذاشت.

همین طور که سال ها از اختراع لیوان یکبار مصرف می گذشت لیوان های چندبار مصرف از سطح جامعه نیز کمرنگ کمرنگ تر می شدند به طوری که سال ۱۹۴۲ در درمانگاها هم از لیوان های کاغذی یکبار مصرف استفاده می کردند.

طی تحقیقات اقتصادی صورت گرفته در همان زمان محققان به این پی بردند که هزینه استفاده از لیوان های شیشه ۶ برابر بیشتر از لیوان های کاغذی یکبار مصرف می باشد به همین دلیل به فکر چاپ روی لیوان کاغذی افتادند که تاثیر زیادی روی بازاریابی محصولات می گذارد.

امروزه شرکت ها برای تبلیغات خودشان از چاپ روی لیوان کاغذی استفاده می کنند که بازدهی بسیار مناسبی را به انها می دهد که اینگونه تبلیغات  برای سفارش دهنده و همچنین برای مصرف کننده نیز مناسب می باشد.

نحوه چاپ روی لیوان کاغذی

برای اینکه بخواهید چاپ روی لیوان کاغذی را انجام دهید باید بدانید که چاپ لیوان چگونه است و به چه شکل به دست شما می رسند.

چاپ لیوان با استفاده از کاغذ استروک امکان پذیر می باشد،استروک نوعی کاغذ لیوان های یکبار مصرف است که در قدم اول این کاغذ های قطعه شده را  داخل دستگاه ساخت لیوان های کاغذی می اندازند و این دستگاه با فرایند هایی که انجام می دهد می تواند لیوان های کاغذی یکبار مصرف را تولید کند.

کاغذهای استروک انواع مختلفی دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

استروک سینگل

نوعی از استروک که به صورت تک لایه تولید می شود و برای لیوان های کاغذی نسبتا نازک از ان بهره می گیرند.

استروک دابل

به استروک هایی که دارای دو لایه هستند استروک دابل می گویند و از اینگونه استروک ها برای لیوان های کاغذی ضخیم استفاده می کنند.

برای چاپ روی لیوان کاغذی از چاپخانه افست بهره می گیرند که بیشتر برای چاپ روی کاغذها استفاده می شود و چاپ افست تولید لیوان ها را در تیراژهای بالا بسیار راحت می سازد.

شما اگر دنبال چاپ تبلیغات خودتان روی لیوان های کاغذی می گردید ما به شما چاپخانه مجریان معرفی می کنیم،یک شرکت هدایای تبلیغاتی حرفه ای که در این زمینه حرف اول را می زند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ادامه مطلب
مزایای ماسک تبلیغاتی + راهنمای کامل خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *