چاپ لوگو روی فلش| چاپخانه مجریان

مزایای استفاده از فلش تبلیغاتی برای معرفی برند+ چاپ لوگو روی فلش مموری

مزایای چاپ لوگو روی فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی چیست ؟ چاپ لوگو روی فلش تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟ اگر روی هر محصول عادی و معمولی لوگو چاپ کنیم آن را به هدیه تبلیغاتی تبدیل کرده ایم. پس اگر چاپ لوگو روی فلش صورت گیرد، فلش هم به نوعی هدیه تبلیغاتی تبدیل میشود. درواقع تمامی محصولات کاربردی میتوانند هدایای تبلیغاتی باشند به شرطی که آرک و لوگوی یک شرکت برروی آن حک شده باشد. به نوعی با خصوصی سازی کردن یک محصول ما آن را به یکی از روش های بازاریابی تبدیل کرده ایم. حال آنکه محصولات الکترونیکی نظیر فلش میتوانند هدیه تبلیغاتی ارزشمند و تاثیر گذاری هم باشند. چه بسا ما تاکنون بیشتر هدایایی مانند سررسید یا خودکار تبلیغاتی دریافت کرده ایم و کمتر موفق به هدایای الکترونیکی شده ایم. از آنجایی که امروزه افراد احتیاج بسیار زیادی به لوازم الکترونیکی دارند هدایایی نظیر فلش میتوانند مشتری را خیلی خوشحال کنند.

 

 

چاپ لوگو روی فلش تبلیغاتی

همانطور که گفته شد چاپ لوگو روی فلش میتواند این محصول را به یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند مبدل کند. از این رو برخی کارفرمایان با توجه به بودجه و توان مالی خود تعدادی فلش تهیه میکنند و لوگوی بیزینس خود را برروی آن حک میکند. البته بدیهی است که کار چاپ روی لوگو توسط چاپخانه صورت میگیرد. فقط کافیست برای این کار به یک چاپخانه با سابقه و معتبر مراجعه کنید و با ارائه لوگوی خود بخواهید که آن را بروی فلش ها حک کند. گفتنی است که برخی چاپخانه ها خود محصولات مختلفی از قبیل فلش را موجود دارند. کافیست کارفرما به یکی مراکز چاپ معتبر مراجعه کند و با تهیه محصول مورد نظر خود به شکل نهایی سفارشات خود را ثبت کند. اما از آنجایی که کافرمایان وقت و فرصت کافی برای مراجعه به چاپخانه ها را ندارند میتوانند از طریق وب سایت اقدام نمایند. در وب سایت های مربوطه تمامی اجناس موجود و فضای مناسب برای ثبت سفارش وجود دارد.

 

 

انواع فلش مموری های تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی از نظر جنس دارای انواع مختلفی هستند؛ از جمله:

  • فلش تبلیغاتی فلزی
  • فلش تبلیغاتی کریستالی
  • فلش تبلیغاتی چوبی
  • فلش تبلیغاتی کارتی
  • فلش تبلیغاتی اختصاصی
  • فلش مموری چرمی
  • فلش مموری کلیدی
ادامه مطلب
لاکچری تبلیغات کنید؛پرسروصدا برندسازی کنید

 

 

انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

چاپ لوگو روی فلش یکی از راه های تبدیل محصولات الکترونیکی به ابزار تبلیغاتی است. اما محصولاتی نظیر هندزفری، هدفون، پاوربانک، قاب گوشی و غیره نیز میتوانند به نوعی هدیه تبلیغاتی الکترونیکی تبدیل شوند. این محصولات جز جدید ترین محصولاتی هستند که از آن ها در زمینه تهیه هدیه تبلیغاتی بهره میگیرند. علت این امر آن است که امروزه عصر عصر ارتباطات است. همه افراد وابستگی شدیدی به تلفن همراه و لپ تاپ خود و وابستگان آن پیدا کرده اند. یعنی استفاده از هندزفری و فلش و غیره نیز به شکل قابل توجهی زیاد است. پس میتوان پیش بینی کرد که هدایای تبلیغاتی الکترونیکی میتوانند مشتری را بسیار خوشحال کنند. حال آنکه این ابزار بسیار کاربردی هستند و به طور روزمره مورد استفاده قرار میگیرند خود میتواند در زمینه تبلیغات بسیار موثر و مفید واقع شود. شاید با خود بگویید از آنجایی که هزینه این قبیل هدایا زیاد است آیا استفاده از آن صرفه اقتصادی دارد یا خیر؟ که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

 

آیا چاپ لوگو روی فلش صرفه اقتصادی دارد؟

همانطور که گفتیم شاید با خود بگویید که چاپ لوگو روی فلش ممکن است صرفه اقتصادی نداشته باشد. اما ما اینجا به برخی دلایل اشاره میکنیم که میتواند این مشکل را حل کند. اول آنکه قیمت خرید محصولات به صورت عمده بسیار ارزان تر از خرید به صورت تکی است. دوم آنکه خرید محصولات از تولید کننده نیز میتواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت محصول داشته باشد. اما سومین نکته آن است که قرار نیست این محصول را به تعداد زیاد تهیه کنید. فقط کافیست تعداد محدودی را برای مخاطبان خاص خود خریداری کنید و به آن ها هدیه دهید. افرادی نظیر مدیران، معلمان و سایر مشتریانی خاصی که میدانید با افراد زیادی در ارتباط هستند میتوانند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشند. پس گمان نکنید که مجبور هستید به تعداد تقویم دیواری، فلش تهیه کنید. شما باید تمامی انتخاب هایتان هوشمندانه باشد تا به موفقیت دست یابید.

 

 

انواع هدایای تبلیغاتی

محصولات بسیار زیاد و متنوعی وجود دارند که میتوان از آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده نمود. این محصولات میتوانند شامل چاپ لوگو روی فلش، لیوان، ماگ، خودکار، خودنویس، سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، ساعت رومیزی، ساعت دیواری، جاکلیدی، جاکارتی، پاوربانک تبلیغاتی، قاب گوشی، ست هدیه رومیزی و غیره باشند. این لیست میتواند بی انتها باشد و فقط همه چیز به خواست و بودجه شما بستگی دارد. اما دقت کنید که در خرید هدایای تبلیغاتی هوشمندانه عمل کنید. لول اجتماعی، سن، جنسیت و سلایق مشتریان خود را در نظر بگیرید و بسته به تمامی این موارد هدیه را انتخاب و خریداری نمایید. چنانچه خودتان در این زمینه اطلاع و تجربه کافی ندارید میتوانید از یک بازاریاب حرفه ای کمک بگیرید. بازاریابان با توجه به آموزش هایی که در این زمینه دیده اند بهترین انتخاب ها را خواهند داشت.

ادامه مطلب
با اصول طراحی کارت ویزیت آشنا شوید !

 

 

چاپخانه مناسب برای چاپ لوگو روی فلش

برای چاپ لوگو روی فلش لازم است حتما به یک چاپخانه مجهز مراجعه کنید. یک چاپخانه خوب باید مجهز به تمامی ابزارآلات روز دنیا باشد. به طوری که امکان چاپ برروی هر محصول با هر جنسی را داشته باشند. درواقع یک چاپخانه باید امکان چاپ برروی چرم، شیشه، چینی، کاغذ، پلاستیک و غیره را داشته باشد و همگی این ها ملزم به داشتن دستگاه های مناسب است. پس دقت داشته باشید که برای تهیه هدیه تبلیغاتی به مراکزی مراجعه نمایید که علاوه بر سابقه طولانی در زمینه چاپ، ابزارآلات مناسب را نیز داشته باشند. همچنین سعی کنید به مراکزی مراجعه کنید که خودشان تمامی محصولات مناسب جهت تهیه هدیه تبلیغاتی را موجود داشته باشند. با این کار در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد و در کمترین زمان میتوان تمامی سفارشات را ثبت و دریافت کرد.

 

 

حرف آخر

تمامی هدیای تبلیغاتی اعم ازچاپ لوگو روی فلش و غیره تاثیر شگفت انگیزی بر جذب مشتری خواهند داشت. پس بهترین محصول برای شما محصولی است که برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد و متناسب با شرایط مشتریانتان باشد. خوب بودن یک هدیه به ارزشی مادی آن نیست بلکه به ارزش معنوی آن است. در هیچ زمینه ای سخت نگیرید و فقط در راستای اهداف خود قدم بردارید. موفقیت به تداوم و پشتکار شما بستگی دارد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *