چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری

چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری

مقدمه: اگر برای هدایای تبلیغاتی خود قصد چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری را دارید این مقاله در راستای هدف شما نوشته شده است. ما در این مقاله سعی کرده ایم کاربرد خرید هدایای تبلیغاتی را به طور مختصر و مفید توضیح دهیم و در نهایت نحوه و روند چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم. همچنین در این مقاله یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین چاپخانه های تهران را به شما دوستان عزیز معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با خیال راحت به صورت حضوری یا اینترنتی ثبت سفارش انجام دهید. پس اگر  به این مقاله علاقه مند هستید تا انتها با ما همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی چیست؟

همه ما میدانیم در دنیای پر رقابت امروز برای پیشرفت لازم است تبلیغات انجام دهیم. حتی معروف ترین و معتبر ترین برند های دنیا هم تبلیغات انجام میدهند و این روش بعد از کیفیت تولیدات و خدمات، تنها راه پیشرفت است. اما یکی از ساده ترین، کم هزینه ترین و پر کاربرد ترین روش ها استفاده از هدایای تبلیغاتی است. حتی نوپاترین برند ها هم میتوانند با یک سرمایه اندک اقدام به چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری کنند و از همین روش قدم بزرگی در جهت رشد و پیشرفت کسب و کار خود بردارند. اما هدیه تبلیغاتی به سررسید وزیری ختم نمیشود و محصولات زیادی ک میتوان از آن ها به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده شود. محصولاتی اعم از ماگ، خودکار، جاکلیدی، جاکارتی، تقویم و غیره میتوانند انتخابی در جهت تولید هدیه تبلیغاتی باشند که بسته به خواست کارفرما به صورت عمده و سفارشی تولید میشوند‌.

سررسید ۱۴۰۲

از آنجایی که در ماه های پایانی سال هستیم، یکی از بهترین انتخاب ها برای سفارش هدیه تبلیغاتی سررسید ۱۴۰۲ است. میتوان گفت تقریبا همه افراد جامعه اعم از زن و مرد، دانشجو و دانش آموز، مدیر و کارمند و غیره برای سال جدید اقدام به خرید سررسید میکنند. حال اگر شما به عنوان یک کارفرما قصد سفارش هدیه تبلیغاتی دارید باید نیاز جامعه را در نظر بگیرید و همانطور که گفته شد با توجه به نزدیک شدن به سال جدید بهترین انتخاب میتواند چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری باشد. اما در نظر داشته باشید که برای سفارش خود به یک چاپخانه معتبر مراجعه کنید.

ادامه مطلب
نقش چاپخانه ها در ترویج هنر چاپ چیست؟ + تاثیر تکنولوژی بر این صنعت

سررسید وزیری چیست؟

تفاوت سررسید وزیری با دیگر سررسید هایی چون سررسید اروپایی، سررسید پالتویی و غیره در قطع آن است. قطع سررسید وزیری یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین قطع هاست. ابعاد این سررسید ها ۱۶.۵ * ۲۳ سانتی متر است. معمولا اکثر افرادی به طور روزمره از سررسید استفاده میکنند از این نوع قطع استفاده میکنند‌ از این پیشنهاد میکنیم برای هدیه تبلیغاتی خود از چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری استفاده کنید.

ویژگی سررسید های وزیری

سررسید ها در سایز و قطع وزیری یکی از استاندارد ترین و پر طرفدار ترین سررسید هاست که میتوان از آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب استفاده کرد. ابعاد صفحات این سررسید بزرگ بوده و فضای کافی جهت نوشتن و یادداشت برداری دارد. از این رو دانشجویان، دانش آموزان، مدیران و کارمندان در طی روزمره از این سررسید ها استفاده میکنند. پس اگر قصد سفارش هدیه تبلیغاتی دارید چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. اما اگر قصد سفارش محصول دیگری را دارید میتوانید به سایت چاپخانه مجریان مراجعه کنید و از میان تنوع بالای محصولات این سایت یک کدام از آن ها را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید.

نحوه چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری

همانطور که گفته شد چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری یک کار بسیار هوشمندانه و منطقی در روز های پایان سال است. اما از آنجایی که باید تعداد این سفارشات بالا و به صورت عمده باشد و حک لوگو و رزومه کسب و کار شما کاری بسیار دقیق حساس است بهتر است به یک چاپخانه مطمئن و با سابقه مراجعه کنید. اما اگر چاپخانه معتبری را نمیشناسید و در این روز های شلوغ پایان سال وقت جست و جو و تحقیق ندارید ما در این مقاله به شما عزیزان در پیدا کردن چاپخانه کمک خواهیم کرد. پس اگر مایل هستید تا انتها با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
4 دلیل سرد شدن چای در فلاسک استیل + راه حل

چاپخانه تهران

برای چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری باید به دنبال بهترین چاپخانه تهران باشید. یکی از بهترین های تهران چاپخانه مجریان است. این چاپخانه دارای کادری مجرب بوده که سالهاست در حال فعالیت هستند. این چاپخانه محهز به بروز ترین تکنولوژی دستگاه های چاپ است و امکان چاپ روی هر وسیله ای در این چاپخانه فراهم است. خبر خوبتر اینکه چاپخانه مجریان تا روز های پایانی سال یعنی تا ۲۸ اسفند به فعالیت خود ادامه میدهد. پس اگر به هر دلیلی تاکنون موفق به ثبت سفارش نشده اید اصلا نگران نباشید. همین حالا میتوانید به سایت چاپخانه مجریان مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای چاپ سفارش دهید. لازم به ذکر است که اصلا جای نگرانی نیست و تمامی سفارشات مشتریان به موقع به دستشان خواهد رسید.

حرف آخر

هدیه تبلیغاتی یک روش مطمعن جهت پیشرفت و معرفی کسب و کار شماست. از این رو لازم است در کنار تمام تلاش های خود و تبلیغات مختلفی که دارید از دادن هدیه به مشتریانتان غافل نشوید. هدیه علاوه بر ایجاد یک احساس خوب در مشتریانتان میتواند در موفقیت شما امری بسیار موثر باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *