چاپ روی تقویم سفارشی ۱۴۰۱

مقدمه: احتمالا این روز ها کارآفرینان و صاحبان کسب و کار ها به دنبال چاپ روی تقویم سفارشی ۱۴۰۱ هستند. در واقع تقویم ها هدایای تبلیغاتی بسیار مناسبی هستند که بیزینس های مختلف، برای چاپ برند یا آرم تجاری خود روی آن اقدام میکنند‌. تقویم وسیله بسیار کاربردی و مهمی است که هر فردی در جامعه ملزم به داشتن آن است.

حال فرض کنید اگر روزمه یک برند روی آن چاپ شده باشد میتواند تا چه اندازه در معرفی و تبلیغات آن برند موثر باشد! بله به همین دلیل است که در اواخر سال بیزینس های مختلف اقدام به چاپ روی تقویم سفارشی سال ۱۴۰۱ میکنند چرا که این کار میتواند تاثیر بسیار زیادی در تبلیغ و معرفی بیزینس نام برده، داشته باشد.

تقویم اختصاصی چیست ؟

هر کسب و کار، برند یا بیزینسی میتواند تقویم احتصاصی خود را داشته باشد. این بدان معناست که یک کارفرمای هوشمند و خلاق، برای پیشرفت و تبلیغ کسب و کار خود برای سفارش تقویم به یک چاپخانه معتبر مراجعه میکند. سپس طرح و متن و لوگوی مورد نظر خود را به مسئولان چاپخانه ارائه میدهد و از آن ها میخواهد که تقویمی و با ویژگی های گفته شده و با تعداد مشخص تولید شود. سپس بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی مورد نظر آن ها را به مشتریان خود هدیه میدهند.

سررسید از آن دسته وسایلی است که همه ما به آن نیازمند هستیم و با خود داریم. حال تصور کنید یک فرد هرروز یکبار به تقویم خود نگاه میکند و اگر روی آن تقویم لوگو یا یک برند تجاری باشد، میتواند چقدر در ناخوادگاه و ذهن فرد نقش ببندد؟ بله پس از مدتی برند یا بیزینس مورد نظر در ذهن شخص حک میشود و حتی ممکن است اطرافیان فرد هم از این تقویم استفاده کنند و این زنجیره تبلیغات ادامه داشته باشد. حال با توجه به مطالب گفته شده میتوان پی به اهمیت تقویم اختصاصی و چاپ روی تقویم سفارشی ۱۴۰۱ برد.

تقویم رو میزی ۱۴۰۱

تقویم ها انواع مختلفی دارند. این تقویم ها اعم از: تقویم رومیزی ، تقویم مدیریتی، تقویم دیواری، تقویم جیبی، تقویم پالتویی و غیره هستند. هر کار از تقویم ها بر حسب نامشان، دارای کاربرد های متفاوتی نیز هستند. گفتنی است که تقویم ها در طرح ها و رنگ ها و جنس های و قیمت های گوناگون هم تولید و عرضه میشوند . بنابراین کسب و کار های مختلف میتوانند برای چاپ روی تقویم سفارشی ۱۴۰۱ بر اساس بودجه و سلیقه خود اقدام کنند.

ادامه مطلب
جدیدترین و برترین هدایای تبلیغاتی خاص 1402

گفتنی است اگر شما به عنوان یک کارفرما قصد سفارش تقویم برای سال جدید را دارید بهتر است هر چه زودتر اقدام نمایید چرا که در روز های پایانی سال چاپخانه ها به شدت شلوغ میشوند و ممکن است سفارشتتان دیر به دستتان برسد.

تقویم ۱۴۰۱

از دیرباز در کشور عزیزمان مرسوم است که در ماه های پایانی سال تقویم سال جدید تولید میشود. وقتی بچه تر بودیم با ذوق و شوق برای دانستن ساعت تحویل سال نو برای خرید تقویم اقدام میکردیم.

بزرگتر که شدیم بیشتر اشتیاقمان برای خرید تقویم به خاطر دانستن تعطیلات مدرسه بود. حال که افرادی بالغ تر هستیم برای داشتن برنامه روزانه نیاز به تقویم داریم. برای بیزینس من ها این محصول حکم هدیه تبلیغاتی را دارد و برای کارمندان و معلمان یک وسیله برای آگاهی از تمامی مراسمات و حوادث و رویداد های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی را دارد. همانطور که مشخص است تقویم ۱۴۰۱ یک تقویم کاربردی برای همه سنین خواهد بود و لازم است همه افراد جامعه بر حسب نیاز خود این محصول را تهیه و خریداری نمایند.

چاپ روی تقویم سفارشی ۱۴۰۱

احتمالا در تمام سالهایی که از تقویم استفاده کرده اید متوجه یک سری لوگو ها و تبلیغات روی آن ها شده اید و بارها و بارها با آن مواجه شد شاید در سنین کمتر نمیدانستیم معنی این لوگو ها چیست. اما امروزه میدانیم چاپ روی تقویم سفارشی یک روش پربازده تبلیغاتی است که شرکت ها و کمپانی های مختلف از آن برای پیشرفت و معرفی خود استفاده میکنند‌.

چاپخانه تهران

اگر در تهران به دنبال یک چاپخانه معتبر، کاربلد و با سابقه هستید ما مفتخر هستیم که چاپخانه مجریان را به شما معرفی کنیم. این چاپخانه سالهاست در عرصه تولید و چاپ هدایای تبلیغاتی مختلف است‌. این چاپخانه دارای انواع بسیار زیادی از هدایای تبلیغاتی ارزان اعم از سررسید، سالنامه، ماگ، جاکلیدی، جاکارتی و غیره است که کسب و کار های مختلف میتوانند بر اساس نیاز، بودجه و سلیقه خود یک کدام از آن را به صورت اختصاصی سفارش دهند‌‌. به طوری که حتی میتوانند این روز ها برای چاپ روی تقویم سفارشی ۱۴۰۱ اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سفارش سالنامه وزیری تبلیغاتی

اما گفتنی است که چاپخانه مجریان حتی تا روز های پایانی سال یعنی تا ۲۸ اسفند هم سفارشات را میپذیرد و به موقع تحویل میدهد. بنابراین چاپخانه مجریان یک چاپخانه متعهد، معتبر و با سابقه است که شما میتوانید با خیال راحت بدان مراجعه کنید‌.

هدایای تبلیغاتی

ما در دنیایی زندگی میکنیم که در آن پیشرفت کار بسیار سختی است. دلیل این سختی، رقابت بسیار زیاد است. یعنی اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار را داشته باشید متوجه میشوید هزاران رقیب در محدوده کاری شما وجود دارد و اگر قصد گسترش کسب و کار خود را داشته باشید، این رقابت قاعدتا بیشتر هم خواهد شد. اما اگر مصمم هستید که پیروز این میدان باشید، باید شناخته شده باشید. برای شناخته شدن هم هیچ راهی به جز تبلیغات وجود ندارد.

راه های مختلفی در دنیا برای تبلیغات وجود دارد اما یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین روش ها استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی محصولات خاصی هستند که افراد جامعه به طور مستمر از آن ها استفاده میکنند. حال اگر روی این محصولات لوگو یا آرم یک کسب و کار حک شده باشد تاثیر شگرفی در معرفی و تبلیغ آن کسب و کار دارد. به همین دلیل است که ما در این مقاله به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم برای چاپ روی تقویم سفارشی ۱۴۰۱ اقدام نمایید. در سال پیش رو جذاب ترین رویداد ها اعم از ساعت تحویل سال، تعطیلات و غیره در همین تقویم ثبت شده است و در نهایت میتواند یک هدیه تبلیغاتی بسیار مناسب باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *