چاپ بسته بندی محصولات, طراحی بسته بندی

چاپ بسته بندی محصولات

چاپ بسته بندی محصولات که یکی از شیوه های قدرتمند بازاریابی نیز محسوب میشود یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از هر گونه اجرای برنامه های تبلیغاتی به آن پرداخته شود. طراحی بسته بندی نیز مانند چاپ آن میتواند اهمیت داشته باشد و البته که مرحله مهمی به شمار می آید، انتخاب طراح و انتخاب چاپخانه از مهمترین فاکتورهایی هستند که باید در این مسیر به آنها توجه ویژه داشت، در ادامه به شرح بیشتر این موضوعات پرداخته میشود.

در واقع داشتن یک بسته بندی حرفه ای محصول، میتواند به جذب مشتری، نگهداری مشتری، و بالا رفتن بازدهی تبلیغات ها و بازاریابی ها کمک ویژه ای میکند.

تاثیر چاپ بسته بندی محصولات در فروش

همانطور که گفتیم پیش از اجرای هر گونه برنامه و شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی برای یک کسب و کار یا برند محصولات! باید به بسته بندی آن پرداخته شود، بنابراین در این مسیر باید نهایت بررسی ها را داشته باشید.

داشتن یک بسته بندی حرفه ای و خوب مراحلی دارد که باید به این مراحل و فاکتورها اهمیت ویژه ای بدهید. این مراحل شامل:

طراحی بسته بندی

طراحی یک بسته بندی باید منحصر بفرد، خلاقانه و حرفه ای باشد، خلاقیمت در طراحی بسته بندی همواره جزو مواردی بوده که میتواند طراحی بسته بندی و چاپ بسته بندی محصولات را از سایرین متمایز نماید. با این اوصاف اولین گامی که باید بردارید این است که بهترین طراح بسته بندی را برای این امر انتخاب نمایید. طراح حرفه ای میتواند روی نتیجه کار شما تاثیرات مستقیم و قابل توجهی بگذارد، بنابراین این مورد را در نظر داشته باشید که یک تیم حرفه ای طراحی را انتخاب نمایید. همواره این نکته را در نظر داشته باشید که همکاری با یک تیم حرفه ای به مراتب بهتر از همکاری با یک شخص طراح است، چرا که یک تیم با هم فکری و تعامل هایی که دارد بیشتر و بهتر میتواند به ایده پردازی و اجرای طرح های خلاقانه بپردازد تا صرفا تنها یک شخص!

ادامه مطلب
چاپ روی ماسک تبلیغاتی سه لایه

چاپ بسته بندی

مرحله بعدی از طراحی بسته بندی، چاپ بسته بندی محصولات است، این مرحله نیز حساسیت هایی دارد، و اگر با یک چاپخانه باسابقه و بروز همکاری نکنید، نمیتوانید یک نتیجه با کیفیت و حرفه ای را تحویل بگیرید.

اگر یک بسته بندی به بهترین نحو هم طراحی شود اما توسط یک چاپخانه نا مناسب چاپ شود میتواند کل نتیجه کار طراحی را نیز زیر سوال ببرد. بنابراین در انتخاب یک چاپخانه باسابقه و مناسب نیز نهایت بررسی و دقت را داشته باشید.

چاپخانه مجریان با داشتن سابقه ای بیش از دو دهه در زمینه چاپ و تولید انواع هدایای تبلیغاتی ارزان توانسته است تا کنون با برند های بزرگ و کوچک زیادی همکاری داشته باشد. این چاپحانه طی سالهای پیاپی موفق به دریافت نشان رضایتمندی نیز شده است. بنابراین میتواند یک انتخاب مناسب برای همکاری باشد.

یکی از بهترین تولید کننده های هدیه های تبلیغاتی نیز آزانس تبلیغاتی مجریان است که با داشتن تیم حرفه ای طراحی و گرافیک توانسته است تا کنون نمونه طراحی های خوبی را خلق و با برند های زیادی در زمینه طراحی و چاپ انواع بسته بندی ها، اوراق های اداری، کاتالوگ ها و یا تولید هدیه های تبلیغاتی و… فعالیت جدی دارد.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *