چاپ آفتابگیر خودرو برای تبلیغات

چاپ آفتابگیر خودرو برای تبلیغات

چاپ آفتابگیر خودرو برای تبلیغات به شما کمک می کند تا نام تجاری خود را تبلیغ کنید. هنگامی که فردی خودرو خریداری می کند تنها دغدغه اش حفاظت از ماشین است  و تلاش می کند که خودرو و وسایل جانبی اش را در برابر خطرات و آسیب ها ایمن کند. در همین راستا لوازمی را می خرد که تا حد امکان محافظ خودرو باشد.

یکی از لوازم فرعی که برای ماشین بسیار ضروری و با اهمیت محسوب می شود آفتابگیر است. این وسیله از تابیدن مستقیم حرارت خورشید به داخل کابین خودرو جلوگیری کرده و مانع از بالا رفتن بیش از حد دمای ماشین می شود. تابش نور خورشید به شکل مستقیم سبب می شود وسایل داخل خودرو و روکش های صندلی آسیب ببیند که منجر به ایجاد خسارت ماشین می شود. می توان با خرید یک آفتابگیر با قیمت مناسب از وقوع آسیب جدی جلوگیری شود.

در این مقاله به موضوع چاپ آفتابگیر خودرو برای تبلیغات پرداخته ایم. در ادامه درباره ی مزیت های آفتابگیر و چاپ آن صحبت می کنیم تا اطلاعات مفید و مختصری را در این باره به علاقمندان این موضوع ارائه دهیم.

آفتابگیر تبلیغاتی چیست ؟

آفتابگیر خودرو از جمله هدایای تبلیغاتی می باشد که بسیاری از شرکت ها در صنایع مختلف از آن برای تبلیغ و شناساندن نام تجاری خود به جامعه ی هدف استفاده می کنند. چاپ آفتابگیر خودرو برای تبلیغات همانند یک بیلبورد عمل می کند چون فضای خوب و کافی برای طراحی و پیاده سازی برند را دارد. به طور کلی قابلیت آفتابگیر این است که از داشبورد و صندلی و فرمان ماشین در برابر حرارت بالا حفاظت می نماید. تفاوتی ندارد که ماشین گران قیمت باشد یا اینکه ارزان خریداری شده باشد،  در هر صورت نگهداری خوب از آن مهم است. در روزهایی که هوا بسیار گرم است این گرما به داخل ماشین منتقل می شود با هدیه دادن یک آفتابگیر می توان جامعه هدف را خوشحال کرد.

چاپ آفتابگیر خودرو برای تبلیغات کاربرد فراوانی دارد و مانند یک پرده ی تبلیغاتی برندتان را به مشتری یادآوری می کند. در نتیجه می توانید با کم ترین هزینه، یک هدیه تبلیغاتی پر کاربرد به مشتری بدهید و در واقع یک روش بازاریابی برای شغل تان فراهم نمایید. چاپ آفتابگیر یکی از شیوه های تبلیغات مفید محسوب می شود چون علاوه بر یادآوری برندتان به مالک خودرو، افراد دیگر نیز با نام تجاری و کسب و کار شما آشنا خواهند شد.

ادامه مطلب
چاپ پرچم تبلیغاتی برای سازمان ها

چند نوع آفتابگیر تبلیغاتی داریم ؟

چاپ آفتابگیر خودرو برای تبلیغات طرفداران زیادی دارد و در تبلیغات بسیار کاربرد دارد چون هنگامی که خودرو در محل های عمومی و خیابان ها پارک شده است اگر آفتابگیر دارای لوگوی جذابی باشد نظر دیگران جلب می شود و شما به هدفتان که دیده شدن نام تجاری تان است می رسید.

آفتابگیر ها دارای جنس شمعی می باشند و دو فنر دارند که از طریق بست های محکم به باز و بسته شدن راحت تر آن کمک می کنند. چاپ آفتابگیر در رنگ ها و طرح های متنوع و متفاوت اجرا می شود مثلا اگر مشتری رنگ را آفتابگیر روشن انتخاب کرد، چاپ لوگوی تیره بر روی آن بسیار چشم گیر می شود.

یک نوع آفتابگیر، آفتابگیری است که در پشت ماشین نصب می شود و مانند یک پرده تبلیغاتی، برند شما را به هرجا حمل میکند. دسته ی دوم آفتابگیر، آن هایی می باشند که به شیشه روبرو و شیشه بغل نصب می شوند که در حین رانندگی نیز می توان از آن استفاده کرد که این نیز بعنوان یک تبلیغ سیار محسوب می شوند. دسته سوم آفتابگیر در شیشه جلو بوده و به شکل عینک همراه با کاور بوده و بسیار پرطرفدار است. جنس آن از شمعی درجه یک است و به آسانی جمع می شود و یک کاور پارچه ای هم دارد. چاپ آفتابگیر خودرو برای تبلیغات در این نوع محصول، در رنگهای متفاوت انجام می شود.

آفتابگیر برای ماشین هایی که شیشه آن ها کوچک است به شکل دایره ای و برای خودرو هایی با شیشه بزرگ تر در شکل مربعی ساخته می شود.

چه نکاتی هنگام سفارش برای چاپ آفتابگیر مهم است ؟

هنگام سفارش برای چاپ آفتابگیر خودرو برای تبلیغات باید مواردی را مد نظر قرار داد.

  • تعیین نوع: نکته اول در خرید آفتابگیر دقت کردن به نوع آن است. در واقع باید تعیین کنید که برای کدام شیشه خودرو تمایل دارید آفتابگیر تهیه کنید چون مدل های آفتابگیر برای هر کدام از شیشه های بغل و جلو و عقب متفاوت است. باید تعیین کنید که آفتابگیر ساده می خواهید یا قابل تا شدن و جمع شدن و سایر نکات.
  • تناسب با خودرو: آفتابگیری که انتخاب می کنید با فرم شیشه های ماشین متناسب باشد.
  • طرح و رنگ آفتابگیر: انتخاب طرح و رنگ کاملا به سلیقه فرد بر میگردد. اما بهتر است از رنگ های روشن برای طراحی استفاده کنید چون رنگ های روشن حرارت و گرما را کم تر به خود جذب می کنند.
  • استفاده از کاور حمل ویژه: بهتر است آفتابگیر شامل یک کاور هم باشد که در زمانی که مشتری به آن نیاز نداشت از کاور استفاده کند.
  • نصب راحت: نصب آفتابگیر خودرو ساده و راحت است. اگر از آفتابگیر هایی استفاده شود که دارای قابلیت اتصال دائمی هستند برند شما بیشتر به چشم می آید.
ادامه مطلب
خرید بی واسطه و مستقیم ست مدیریتی

خرید آفتابگیر تبلیغاتی

اگر می خواهید با صرف هزینه پایین کسب و کارتان را به مخاطب هدف معرفی کنید، آفتابگیر تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه هایی ست که می توانید انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تعمیرگاه خودرو دارید  و یا نمایشگاه ماشین می توانید با سفارش آفتابگیر و هدیه آن به جامعه، به سرعت در ذهن مشتری ماندگار شوید. اگر تمایل به چاپ آفتابگیر خودرو برای تبلیغات دارید کافی ست از بین شرکت های تولید کننده آفتابگیر و بررسی رزومه آن ها بهترین تولید کننده را انتخاب نمایید و با مشاوره گرفتن از آنان و انتخاب طرح مورد نظر، برندتان را تبلیغ کنید.

شرکت تبلیغاتی مجریان از با سابقه ترین تولید کننده ها در این زمینه می باشد که با تولید انواع مختلف آفتابگیر، از طریق چاپ و کاور با کیفیت مرغوب و در رنگ های متنوع فعالیت کرده و با دارا بودن بهترین چاپخانه تهران سفارشات مشتریان گرامی را آماده می نماید. این مجموعه آماده عقد قرارداد با شرکت ها می باشد و نازلترین قیمت ها را ارائه می دهد. درصورت تمایل می توانید با تیم مجریان تماس بگیرید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *