چاپ آرم روی لیوان شیشه ای تبلیغاتی

چاپ آرم روی لیوان شیشه ای تبلیغاتی

امروزه چاپ آرم روی لیوان شیشه ای تبلیغاتی دارای تنوع زیادی در نوع و جنس ،اندازه و قابلیت چاپ دارد که تاثییر زیادی بر روی کاربر دارد. این محصول ها به دلیل جنس و پوششی که دارند، مناسب برای چاپ لیوان شیشه ای تبلیغاتی شرکت ها می باشد.

چاپ آرم روی لیوان با استفاده از چاپ و طراحی آن راخیلی آسان و سریع انجام میدهیم.

ما در چاپ لیوان ،تصویر و لوگو ویا طرح دلخواه خود با توجه به سلیقه و ایده های شما را بر روی لیوان های تبلیغاتی چاپ میکنیم.

نقش چاپ روی لیوان شیشه ای

همان طور که گفته شد چاپ لیوان تبلیغاتی باعث افزایش جلوه آن خواهد شد. انواع روش های چاپ از جمله چاپ سابلیمیشن،تامپو و سیلک و…. نقش ها و طرح های بسیار متنوعی را روی لیوان چاپ نمود. این ترتیب به افزایش چاپ لیوان شیشه ای تبلیغاتی  فروش این نوع لیوان کمک می کند. همچنین می توان آرم و برند تولیدی خود را روی این محصول چاپ کرد و از آن ها به عنوان هدایه های تبلیغاتی استفاده کرد. هدایه های  تبلیغاتی در دیده شدن برند شما بسیار تاثیر گذار هستند. امروزه بسیاری از شرکت ها از لیوان شیشه ای یا ماگ به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند.

و حالا میتوانید چاپ آرم روی لیوان شیشه ای تبلیغاتی انجام دهید واین لیوان را به مشتریان خود هدیه داد.مشتریان هنگام صرف چای و انواع نوشیدنی در لیوان شیشه ای متوجه آرم چاپ موجود روی آن می شوند و نام برند شما در ذهن آنها میماند.

بهترین روش برای چاپ روی لیوان

روش های متعددی می توان چاپ آرم روی لیوان شیشه ای تبلیغاتی را انجام داد که  بستگی به جنس لیوان و نوع طرح مورد نظر دارد. که شما برای چاپ آرم روی لیوان تبلیغاتی خود از چاپ استفاده می کنید می توان با استفاده از دستگاه تامپو و سیلک عملیات چاپ را انجام داد.

چاپ تامپو از پد سیلیکونی برای انتقال طرح به قطعه استفاده می شود. با استفاده از چاپ تامپو می توان روی هر نوع قطعه عملیات چاپ را انجام داد علت این نوع دستگاه برای چاپ روی لیوان شیشه ای مناسب تر هستند.

ادامه مطلب
آشنایی با مزایای استفاده از کیف چرم تبلیغاتی در معرفی کسب و کار به افراد

مواقعی که قصد چاپ آرم های فانتزی روی لیوتن دارید از چاپ سابلیمیشن استفاده شود، چرا که این چاپ دارای ماندگاری بسیار بالا بوده و چاپ های ظریف ماندگار و با کیفیت را ارائه می دهد. این نوع چاپ احتیاج به جوهر مخصوص سابلیمیشن وجود دارد که این جوهر دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی هستند. وسیله آن ها می توان رنگ مورد نظر شما را به دست آورد. به وسیله این روش می توان رنگ را از حالت جامد به حالت گاز تبدیل نمود و با پرس کاغذ سابلیمیشن به قطعه مورد نظر طرح را روی قطعه ایجاد کرد.

انواع چاپ لیوان

  • چاپ حرارتی روی لیوان
  • چاپ تامپو روی لیوان تبلیغاتی پلاستیکی
  • چاپ سابلیمیشن روی لیوان های سرامیکی
  • چاپ کوره ای روی لیوان های تبلیغاتی آرکوپال

چاپ روی لیوان شیشه ای

چاپ آرم روی لیوان تبلیغاتی از جمله ماگ هایی که کاربرد زیادی دارند برای چاپ آرم روی  لیوان شیشه ای تبلیغاتی به دلیل شیشه ای بودن آن قسمت هایی سفید آرم یا برند آن شرکت روی لیوان چاپ نمی شود و شیشه ای بودن لیوان نمایان می شود. چاپ روی لیوان شیشه ای یخی برای آرم و طرح ها مناسب تر از لیوان های شیشه ای براق است درشستشوی لیوان شیشه ای یخی نیز باید مشابه لیوان حرارتی از ابرهای نرم استفاده شود.

نکات در چاپ روی لیوان

طراحی یکی از با اهمیت ترین مراحل در چاپ آرم روی لیوان شیشه ای تبلیغاتی می باشد . چنانچه که بخواهید در دو طرف لیوان از چاپ استفاده کنید رعایت قرینگی دارای اهمیت می شود. همچنین کادر بندی مناسب به افزایش جلوه طرح کمک بسیاری می کند. مرحله بعد چاپ لیوان شیشه ای تبلیغاتی انتخاب رنگ انجام خواهد پذیرفت که در آن رنگ زمینه لیوان دارای اهمیت بسیاری است و رنگ بندی با توجه به زمینه انجام می شود.

با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی ترکیب رنگ حرفه ای در جهت دستیابی به رنگ مورد نظر شما انجام خواهد شد تا به کسب رضایت شما منجر شود

ادامه مطلب
چاپ هدیه تبلیغاتی عید

پس ازچاپ آرم روی  لیوان شیشه ای تبلیغاتی انجام عملیات ، تثبیت رنگ برای افزایش ماندگاری و خشک شدن جوهر صورت می پذیرد که باعث می شود طرح بعد از گذشت مدتی کوتاه در اثر شست و شو پوسته پوسته نشده و از روی لیوان پاک نشود.

بدین گونه این روش، تبلیغاتی ماندگار برای آرم شما خواهد بود و همیشه در معرض دید افراد قرار خواهد گرفت.

قطعات در بسته بندی مناسب برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی به مشتریان گرامی تحویل داده خواهند شد.

بدین گونه تمامی مراحل چاپ تا بسته بندی را به صورت کامل انجام داده و در نهایت لیوان هایی چاپ شده با ظاهری زیبا و درخشان را به شما نمایش می دارد.

کدام سمت چاپ بهتر است

چنانچه میخواهید عکس یا لوگو و یا برند را روی لیوان خود چاپ کنید بهترین حالت در نقاط برای چاپ روی لیوان دو سمت لیوان یعنی دو طرف دسته می باشد.به طور مثال سمت چپ دسته و دیگری سمت راست دسته. در این حالت چاپ آرم روی لیوان شیشه ای تبلیغاتی دو سمت دسته قرار میگیرد و از هر سمتی قابل نمایش خواهد بود.

وقتی که لیوان در دست گرفته می شود هم شخصی که در حال نوشیدن می باشد مقابل وی نشسته به راحتی لوگو را مشاهده میکنند و اگر قصد دارید لوگو را بر روی دسته لیوان چاپ کنید، چاپ روبروی دسته پیشنهاد نمی شود زیرا در نقطه دید کمتری میباشد و کسی به دسته لیوان زیاد توجه نخاهد کرد و معمولا ضعیف ترین نتیجه را در برخواهد داشت

محاسبه قیمت چاپ روی لیوان

چاپ آرم روی لیوان شیشه ای تبلیغاتی با ارزانترین قیمت در بازار عرضه شده و کلیه خدمات چاپی نیز به صورت  رقابتی انجام میگیرد. شما مشتریان گرامی می توانید برای دیدن قیمت لیوان تبلیغاتی  قبل از سفارشات خود به سایت مربوطه بروید و در انجا قیمت ها را مشاهده کنید و یا با شماره آن شرکت تماس بگیرید تا کارشناس های فروش موجودی و قیمت نهایی با خبر بشوید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *