چاپ آرم روی جاکارتی | چاپخانه مجریان

چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی چگونه است؟ + راهنمای خرید

چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی چیست ؟ چاپ آرم روی جاکارتی یکی از مراحل اصلی خرید هدایای تبلیغاتی است.یعنی اگر برروی جاکارتی و یا هر محصول دیگری لوگو یا آرم کسب و کار شما حک نشود، عملا تبلیغاتی صورت نگرفته است.درواقع هدف از اهدای هدیه تبلیغاتی انتشار لوگو و آرم تجاری شماست.پس دقت داشته باشید که پس از انتخاب جاکارتی مناسب حتما به یک چاپخانه معتبر مراجعه کنید تا لوگو یا آرم شما را به بهترین شکل برروی محصول حک کند.روش های چاپ متعددی وجود دارد که ما در این مقاله به جزئیات آن خواهیم پرداخت.همچنین به شما عزیزان کمک میکنیم تا بتوانید یک چاپخانه مناسب را برای ثبت سفارش پیدا کنید.در نهایت نیز از تاثیر هدایای تبلیغاتی بر پیشرفت کسب و کار شما عزیزان سخن خواهیم گفت. بنابراین اگر مایل هستید این اطلاعات را دریافت کنید تا انتها با ما باشید.

 

جاکارتی تبلیغاتی چیست؟

لازم است پیش از آنکه به مسئله چاپ آرم روی جاکارتی بپردازیم، ابتدا به این مسئله بپردازیم که جاکارتی چیست و چه کاربردی دارد؟جاکارتی یک محصول کاربردی بوده که میتواند به تمامی کارت های ما اعتباری و غیر اعتباری ما نظم ببخشد.جاکارتی های عموما یک نوع محافظ برای کارت ها محسوب میشوند و میتوانند از آسیب دیدن و گم شدن آن ها نیز جلوگیری کنند.امروزه عموم مردم از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان از کارت ها استفاده میکنند و جاکارتی میتواند یک گزینه مناسب برای آن ها باشند.به خصوص کارمندان و مدیران که مجبور هستند به طور روزانه و مستمر از کارت ها استفاده کنند به یک جاکارتی شیک و جادار نیازمند هستند.از این رو تهیه جاکارتی به عنوان هدیه تبلیغاتی میتواند یک انتخاب کاملا هوشمندانه باشد.از طرفی جاکارتی ها عموما دارای قیمت مناسب هستند پس میتوانند انتخابی کاملا درست باشند.

 

چاپ آرم روی جاکارتی چگونه است؟

چاپ آرم جاکارتی بسته به جنس جاکارتی میتواند متفاوت باشد. یعنی عموما نوع چاپ را بر اساس جنس محصول انتخاب میکنند.برای اینکه بیشتر متوجه این موضوع شوید ادامه مقاله را مطالعه کنید:

ادامه مطلب
از کدام پک هدیه برای سالگرد و افتتاحیه کسب و کار استفاده کنیم؟

 

  • جاکارتی فلزی :

    جاکارتی فلزی از جمله جاکارتی های محبوب به ویژه برای آقابان محسوب میشود.این نوع جاکارتی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. بنابرین میتواند گزینه مناسبی برای هدیه تبلیغاتی باشد.نوع چاپی که برای این نوع جاکارتی درنظر گرفته میشود عموما حک به وسیله لیزر است.

  • جاکارتی پلاستیکی یا چرم :

    این نوع جاکارتی ها دارای دوام و انعطاف بالایی هستند.البته بدیهی است که جاکارتی های چرم نسبت به جاکارتی های پلاستیکی از کیفیت و انعطاف بالاتری برخوردار هستند.اما نوع چاپی که برروی این نوع جاکارتی ها اعمال میشود از طریق داغی رو جلد است. پس نمیتوان برای همه انواع جاکارتی ها از یک روش چاپ استفاده نمود.

خرید جاکارتی عمده

همانطور که احتمالا تا اینجا متوجه شده اید خرید و چاپ آرم جاکارتی یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان هدیه تبلیغاتی است.زیرا این محصول یک وسیله کاربردی برای تمامی افراد جامعه است. اما ویژگی دیگر این محصول قیمت مناسب آن است.به طوری که تمامی کسب و کار ها اعم از نوپا و با سابقه میتوانند با هر بودجه ای که دارند این محصول را تهیه نمایند.از طرفی سفارش عمده جاکارتی میتواند شامل مقدار زیادی تخفیف هم شود.یعنی شما اگر بتوانید یک مرکز معتبری را برای سفارش عمده جاکارتی پیدا کنید، مقدار زیادی از هزینه های شما نیز کاسته میشود.پس پیشنهاد ما به شما این است که اگر تاکنون هیچ گونه هدیه تبلیغاتی را تهیه نکرده اید ابتدا با جاکارتی تبلیغاتی شروع کنید.علت این پیشنهاد آن است که اولا سرمایه اندکی میخواهد، دوما این محصول یک هدیه کاربردی برای مخاطب محسوب میشود.

 

جاکارتی چوبی

جاکارتی چوبی یکی از انواع جاکارتی های تبلیغاتی است در طرح و مدل های بسیار شیک و زیبا تهیه میشود.از این رو اگر با چاپ آرم جاکارتی این محصول را به یک هدیه تبلیغاتی تهیه کنید میتوانید آن را مشتریان خاص و حتی افراد مجموعه خود هدیه دهید.زیرا از آنجایی که جاکارتی چوبی نسبت به دیگر جاکارتی ها گران تر است نوعی هدیه لوکس محسوب میشود. پس شما میتوانید از آن برای هدیه دادن به افراد خاص استفاده کنید.مدیران، کارمندان و مشتریان خاص کاندید دریافت این قبیل جاکارتی ها هستند. بنابراین در هنگام تهیه هدیه تبلیغاتی به نوع مخاطب خود دقت کنید.برای مثال شما نمیتوانید از جاکارتی چوبی برای هدیه دادن به تمامی مشتریانتان استفاده کنید.زیرا هزینه این هدیه زیاد است و به هیچ وجه برای شما و کسب و کارتان به صرفه نخواهد بود.

 

چاپخانه برای چاپ لوگو جاکارتی

شما میتوانید علاوه بر چاپ آرم جاکارتی برای تهیه خود جاکارتی هم به چاپخانه مراجعه کنید.زیرا برخی چاپخانه ها علاوه بر خدکات چاپ دارای فروشگاهی حاوی هدایای تبلیغاتی هستند.این قبیل چاپخانه ها میتوانند خدمات چاپ و فروش را با قیمتی باورنکردنی به شما عزیزان ارائه دهند.از طرفی شما باید چاپخانه ای را انتخاب کنید که امکان چاپ برروی هر نوع محصولی را داشته باشد.زیرا روش چاپ برروی اجناس مختلف پارچه ای، کاغذی، چرم، فلز و غیره با یکدیگر متفاوت است. اما اگر امکان مراجعه به دفاتر چاپخانه را ندارید میتوانید این کار را به راحتی و به وسیله تلفن همراه خود انجام دهید.فقط کافیست به وب سایت های مختلف چاپخانه ها مراجعه کرده و پس از دیدن نمونه کار ها و رضایت مشتریان سفارشات خود را ثبت کنید.

 

حرف آخر

چاپ آرم جاکارتی و دیگر محصولات تبلیغاتی کاری بسیار تخصصی است. از این رو پیشنهاد میشود.برای انجام این کار به مراکز معتبر و با سابق مراجعه نمایید.چرا که اگر چاپخانه مورد نظر تجربه کافی در زمینه چاپ نداشته باشد، ممکن است چاپ های غیر استانداردی بر روی محصولات شما انجام دهد.در این صورت این شما هستید که متضرر میشود. پس هیچ گاه عجله نکنید و سعی کنید بهترین و با کیفیت ترین هدایا را برای مشتریانتان تهیه کنید.در این مسیر اگر چه ابتدای راه این شما هستید که هزینه میکنید. ولی اگر از روش های استاندارد تبلیغاتی استفاده کنید در انتهای مسیر این شما هستید که بیشترین سود را دریافت میکنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *