چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی

چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی

چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی از طرح ها  و رنگ هایی استفاده می کند که مشتریان آن را انتخاب می کنند. سالنامه و سررسید مانند کتاب و یا دفترچه یادداشتی هستند که همه ی افراد اعم از کارمندان و دانشجویان و استادان دانشگاه ها و… از آن استفاده می کنند و برنامه های خود را در آن می نویسند. سالنامه کاربرد زیادی برای افراد دارد چون تمام رویدادهای اتفاق افتاده در طول سال و مناسبت ها را ارئه می دهد و مسائل اقتصادی و سیاسی و اجتماعی را نیز در بر میگیرد.

سررسید ها یک هدیه تبلیغاتی موثر محسوب می شوند و شرکت ها و کسب و کارها به چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی مراجعه می کنند و سفارش تولید آن را برای مشتریانشان می دهند. شرکت ها می خواهند از این طریق اولین هدیه سال نو را به بازار هدف خود هدیه بدهند.

چاپ سررسید اختصاصی

تقویم ها برای سال جدید توسط وزارت ارشاد منتشر می شود و چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی با توجه به مطالب چاپ شده توسط وزارت ارشاد سررسید ها را طراحی و تنظیم می کند. اغلب شرکت ها در زمان نزدیک به اواخر سال اقدام به سفارش سررسید می کنند که در آن زمان به دلیل خالی شدن انبارهای چاپخانه ها بسیاری از متریال ها به اتمام می رسد و شرکت ها حق انتخاب کمتری خواهند داشت. پس بهتر است زودتر اقدام به سفارش کنند تا به موقع محصولات را دریافت کرده و به مخاطبان هدف تحویل دهند.

سررسید ها از هدیه های نفیس و ارزشمند به شمار می آیند که در تبلیغات بسیار تاثیر گذارند. به دلیل پرکاربرد بودن سررسید ها با دادن این هدیه به آن ها باعث ایجاد احساس مطلوب و خوشایند در آنان خواهید شد. سررسید ها طبق سلیقه شما تولید و طراحی می شوند.

سررسید اختصاصی چیست ؟

سررسید اختصاصی سررسیدی می باشد که کاملا مطابق با سلیقه سفارش دهنده طراحی و تولید می شود. در واقع شرکت مورد نظر طرح ها را انتخاب می کند و اگر مدل خاصی در نظر دارد ارائه می دهد و چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی طبق آن شروع به تولید می کند.  اگر شما نمونه کار داشته باشید و خواستار اجرای آن مدل خاص باشید تولید کنندگان آن را برای شما تولید خواهند کرد.

ادامه مطلب
سررسید اختصاصی یا معمولی برای بازاریابی بهتر است؟

یکی از علت های اهمیت سررسید در بازاریابی این است که افراد می توانند در طول سال هرروز از آن استفاده کنند و در واقع روزانه برند شما به مخاطبان هدف یادآوری خواهد شد و نام تجاری شما در ذهن مشتریان حک خواهد شد. چاپ سررسید یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و مقرون به صرفه می باشد. با استفاده از سررسید ها می توان رویدادهای اتفاق افتاده در طول تاریخ را برای مشتریان زنده نگه داشت.

چاپخانه تهران

چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی از یک سری اطلاعات برای درج در صفحه های آخر استفاده می کند مانند احادیث مذهبی، اطلاعات کشاورزی، تلفن های ضروری، کد تلفن داخلی و خارجی و جدول های مهندسی و… سررسیدها انوع مختلفی دارند مانند سررسیدهای آموزشی، سررسیدهای دستیار، سررسیدهای ورزشی، سررسیدهای تعیین وقت برای بیماران، سررسیدهای مهدنسی و مدیران و… قیمت سررسید اختصاصی به متریال های مورد استفاده و جنس مقواهای مورد استفاده و عوامل دیگر بستگی دارد ولی نسبت به دیگر هدیه های تبلیغاتی مقرون به صرفه تر و کاربردی تر است.

چاپخانه تهران برای تولید سررسیدها آن ها را در دو نوع عمومی و اختصاصی تولید می کند و اگر خود مشتری بخواهد سفارشی سازی کند خود او طرح ها را انتخاب می کند. گاهی برای سفارشی کردن سررسید ها، چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی از چاپ طلا کوب و نقره کوب استفاده می کند تا آن را خاص تر تولید کند.

زمان برای سفارش سررسید اختصاصی

برای سفارش تولید سررسید در نیمه دوم سال شرکت ها می توانند درخواست تولید بدهند. برخی از ارگان ها مانند اداره های دولتی و بانک ها و این ارگان ها در اوایل مهر ماه درخواست تولید می دهند. برخی شرکت ها منتظر می مانند تا شرکت های تبلیغاتی جدید ترین طرح های خود را ارائه دهند و بعد سفارش بدهند. برای چاپ بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید تا زمان کافی برای انتخاب طرح ها داشته باشید تا بتوانید سررسید ها را به موقع تحویل بازار هدف بدهید.

ادامه مطلب
نکاتی که قبل از سفارش جاکارتی باید به آنها توجه کنیم

چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی از متریال هایی مانند مقواها و جلد در جنس های مختلف و گلاسه ها و… استفاده می کند و هرچه به پایان سال نزدیک می شویم موجودی انبار آن ها کاهش می یابد و انتخاب ها محدود تر می شود. بنابراین هرچه زودتر سفارش دهید در زمان مناسب و با کیفیت مناسب محصول را دریافت می کنید.

سفارش سررسید

شرکت ها باید مشخصات کامل و دقیق از هر آنچه که می خواهند در طراحی سالنامه به کار برده شود را به چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی بگویند تا قیمت ها برآورد شود و به سفارش دهنده اعلام شود. لازم است این را بدانید که برای چاپ سررسید ها به شکل اختصاصی تنها زمانی مقرون به صرفه است که در تیراژ و حجم بالا انجام شود. اگر شرکت شما دارای مشتریان خاص است و تمایل به دادن سررسید به صورت اختصاصی به آن ها دارید و تعداد مخاطبان هدف تان پایین است، برای کاهش در هزینه بهتر است از همان نمونه کارها و مدل هایی که شرکت تبلیغاتی ها برای سررسید سفارشی ارائه می دهند، انتخاب کنید.

سخن آخر

سالنامه اختصاصی همان طور که روشن است جزء تولیدات متداول هر چاپخانه نیست بلکه کاملا سفارشی و اختصاصی است. در تولید این محصول مشتری تمام جزئیات را انتخاب می کند و سررسیدی که تولید می شود منحصر به همان شرکت است. شرکت ها می توانند حتی تمام صفحات را به دلخواه خود طراحی کنند و از لوگوی خود برای صفحات استفاده کنند. چاپ سررسید به شکل اختصاصی امری زمان بر می باشد و اگر تمایل به سفارش این نوع محصول برای مشتریان خود دارید بهتر است این کار را به پایان سال موکول نکنید.

آژانس تبلیغاتی مجریان یکی از بهترین چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی است که دارای تندیس رضایت از مشتریان بوده و همیشه سعی کرده با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه و استفاده از بهترین متریال ها محصولی با کیفیت به مشتریان گرامی ارائه دهد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *