مزایای پاوربانک تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

پاوربانک تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی معتبر و موثر

یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگزار در بازاریابی و تبلیغات کسب و کارها استفاده از هدایای تبلیغاتی است.

پاوربانک تبلیغاتی از انواع هدیه های تبلیغاتی است که امروزه کاربرد های بسیاری پیدا کرده و به نوعی یکی از نیازهای مهم افرادی است که از تلفن های همراه زیاد استفاده میکنند.

قیمت این ابزار تبلیغاتی پرکاربرد نیز به نسبت اوایل روزهایی که وارد بازار شده بود پایین آمده و در میان همه کاربران موبایل و تبلت جایی برای خود پیدا کرده است.

حتما برای شما هم پیش آمده است که در مسیر یا راهی هستید که یکباره شارژ موبایلتان تمام میشود و در همان لحظه در جایی دیگر فردی منتظر تماس شما باشد، در این حالت به دنبال شارژر برای موبایل خود هستید، ممکن است شارژر مناسب تلفن همراه شما در آن مکان موجود نباشد و یا اگر در راه هستید اصلا به برق دسترسی نداشته باشید، در این زمان تنها یک پاوربانک میتواند شما را از آن وضعیت نجات دهد.

پاوربانک تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی معتبر و موثر

پاور بانک تبلیغاتی جهت مدیران شرکت ها و مخاطبان ویژه، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند و دارای اعتبار شناخته می شود. با توجه به نیاز دائمی بسیاری از افراد برای استفاده از نیرو و انرژی برق در دستگاه ها، احتیاج آنان با یک پاوربانک تبلیغاتی برآورده می گردد. باید بدانید که بررسی اثر هدایای تبلیغاتی، در دامنه گسترش کسب و کار چیز جدیدی نیست. اما شاید میزان و درجه نفوذ انواع هدیه تبلیغاتی، دارای ارتباطی مستقیم با کسب و کار شما باشد.

ادامه مطلب
چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی 1401

نکته ای که در پاوربانک ها مهم است اول ظرفیت باتری داخلی آن است که مدت شارژ شدن دستگاه نیز با توجه به ظرفیت پاور بانک تغییر میکند البته این بدین معنا نیست که پاوربانک هایی که دیر شارژ میشوند ظرفیت بالایی دارند بلکه تکنولوژی هایی که در ساخت آن استفاده شده است نیز در آن دخیل است.

نکته دیگری که در خرید پاوربانک تبلیغاتی باید به آن توجه شود وزن و ابعاد آن است پاوربانک ها امروزه در اکثر اوقات در خارج از منزل و مکان هایی که دسترسی به برق نداریم همراه ما است پاوربانک هایی که وزن زیاد و ابعاد بزرگی دارند کمی دست و پا گیر هستند و وجود ابعاد بزرگ حمل آنرا سخت میکند بطوریکه شخص ترجیح میدهد پاوربانک را با خود بیرون نبرد!

چاپ پاوربانک تبلیغاتی

چاپ روی پاور بانک تبلیغاتی بوسیله دستگاه لیزر انجام می پذیرد. به این صورت که با اشعه لیزر روی پاور بانک ها چاپ انجام می شود. در انتخاب چاپخانه باسابقه دقت لازم را داشته باشید چرا که کیفیت چاپ لوگو و نام بر روی ابزار های تبلیغاتی اهمیت ویژه ای دارد و به نوعی بر روی ذهن مخاطب تاثیر مستقیم دارد. از این رو چاپ پاوربانک تبلیغاتی و یا دیگر هدایای تبلیغاتی تان را بدون تحقیق و بررسی به چاپخانه ای نسپارید.

بهتر است برای تهیه پاوربانک تبلیغاتی شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنید که درزمینه چاپ نیز مشاوره های لازم را در اختیارتان قرار داده و یا خود مجهز به چاپخانه با دستگاه های بروز باشند. در این صورت مطمئنا تاثیرات بسیار بهتر و مثبتی از نتیجه تبلیغات خود با استفاده از هدایای تبلیغاتی خواهید گرفت.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *