ویژگی هدایای تبلیغاتی ارزان | چاپخانه مجریان

هدایای تبلیغاتی ارزان و مناسب برای بازار یابی چه ویژگی هایی دارد ؟

ویژگی های هدایای تبلیغاتی ارزان و مناسب و کاربرد آن ها در بازاریابی

ویژگی هدایای تبلیغاتی ارزان چیست ؟ هدایایی هستند که  به هر محصول یا کالایی که به جهت تبلیغ کسب و کار استفاده شوند، می گویند.

معمولا هدایای تبلیغاتی خاص برای تبلیغ فعالیت خاص کسب و کار، یک رویداد ،رو نمایی از یک محصول یا خدمات جدید، تخفیف ویژه و غیره به کار می رود.

این هدایا میتواند شامل محصولات زیادی باشد نظیر جاکارتی تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی، لیوان تبلیغاتی و ….

البته ویژگی هدایای تبلیغاتی ارزان بستگی به این دارد که به چه نحوی در زندگی روزمره کاربرد دارند.

بهترین هدایا آنهایی هستند که به خوبی نشان می دهند که خریدار هدیه، گیرنده هدیه را به خوبی می شناسد.

بیشتر هدایایی که کاربردی باشند و بتوانند نیازی از دریافت کننده را پاسخ گو باشند مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند.

یک هدیه مناسب برای یک مشتری می تواند میزان بسیار بالاتری از هزینه هدیه را برای شرکت به ارمغان بیاورد.

این امر باعث می شود که این شرکت ها شانس بیشتری برای حفظ مشتریان و کسب درآمد داشته باشند. لذا این هدایا مزایای زیادی برای تان خواهند داشت.

محصولات تبلیغاتی به عنوان یک هدیه به مشتریان به صورت کاملا رایگان ارائه می شود.

اکثریت افراد از دریافت محصولات به صورت رایگان خوشحال شده و این کار پیش آن ها از ارزش زیادی برخوردار است.

بازخورد های رفتاری و احساسی نسبت به دریافت چنین هدایایی  خیلی بیشتر از هزینه ای است که برای هدیه صرف شده است.

به طور کلی ویژگی هدایای تبلیغاتی ارزان ، مقرون به صرفه ترین بودن آن برای  تبلیغات است با این حال همین مدل از تبلیغ نیز نیاز به صرف هزینه دارد و باید بودجه ای مناسب برای آن در نظر گرفته شود.

این موضوع خصوصا برای کسب و کارهای تازه  یا شرکت های کوچکی که با میزان سرمایه ای اندک کار می کنند، مهم تر و حیاتی تر جلوه میکند.

بنابراین بررسی انواع هدایای تبلیغاتی و یافتن انواعی از آن که نسبت به دیگر انواع ارزان تر باشد؛ ضروری به نظر می رسد.

ادامه مطلب
چاپ سررسید یادداشتی

البته ممکن است این شائبه به وجود بیاید که هدایای تبلیغاتی ارزان، بی کیفیت هستند و می توانند نتیجه‌ای معکوس داشته باشند ولی این طور نیست!

قطعا هر گرانی دلیل بر کیفیت و هر ارزانی دلیل بر بی‌کیفیتی یک کالا نیست و نکته مهم در این است که اگر هنگام تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان به ویژگی‌هایی که باید داشته باشند، توجه کنید؛

مطمئناً در آینده مشکلی پیش نخواهد آمد. در ادامه به یک ویژگی‌ هدایای تبلیغاتی ارزان اشاره می‌کنیم:

 

خلاقانه باشند !

همان طور که گفتیم هر ارزانی نشان از بی‎ کیفیت کالا نیست. اگر بودجه شما برای تهیه هدایای تبلیغاتی محدود است بنابراین باید در تهیه این هدایای خلاقیت داشته باشید.

تلفیق چند هدیه کوچک ارزان قیمت ولی مرتبط با هم به صورت پک تبلیغاتی، بسته بندی‌ های زیبا و هیجان انگیز و … نمونه ‌هایی از خلاقیت در تهیه هدایای تبلیغاتی است.

 

 

مزایای طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی لوکس برای کسب و کارها چیست؟

هدایای تبلیغاتی لوکس و شیک سهم بسیار زیادی در موفقیت و میزان سودآوری یک شرکت ایفا میکند و لذا برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این مورد که اساسا چرا ما باید به فکر همکاری با یک مجتمع چاپ و بسته بندی یا شرکت های فعال در زمینه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی باشیم؟ مزیت این کار چیست؟

 

۱ : جذب خریداران !

وقتی شما برای فروش محصولات یا خدمات خود دست به طراحی و تولید هدیه تبلیغاتی می زنید فایده آن این است که هم یک سری خریدار را به سمت خود جذب می کنید که واقعا به محصول اصلی نیاز دارند و بخاطر هدیه تبلیغاتی برند شما را ترجیح می دهند و هم یک سری خریدار دیگر را جذب خود می کنید که فقط به خاطر هدیه تبلیغاتی، محصول شما را می خرند.

 

 

۲ : معروف شدن بیشتر برند !

یکی از ویژگی هدایای تبلیغاتی ارزان و هدف هایی که بیشتر کسب و کارهای کوچک و بزرگ در دستور کار خود قرار می دهند مطرح شدن نام تجاری یا برند آن ها است.

اما چگونه میتوان یک برند را علاوه بر موفقیت در رقابت، در ذهن مشتریان مطرح و ماندگار کرد؟ یکی از مهمترین و بهترین روش های آن ابتکار در بازاریابی است.

هدایای تبلیغاتی ابزار بسیار ساده ای هستند که میتوانند محبوبیت مطرح شدن برند یک کسب و کار کوچک شوند؛

برای مثال با درج کردن نام تجاری بر روی کالاهایی که مشتریان در زندگی روزانه خود از آن ها استفاده کنند، شما می توانید جایگاه برند خود را در اذهان عمومی بالا ببرید.

ادامه مطلب
لوگو انتزاعی چیست و برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

 

 

۳ : کاربرد بیشتر با صرف هزینه کمتر 

با سرمایه ی اندک ، به سختی می توان روش بازاریابی مناسبی را برگزید که بهترین و بیشترین توجه را به سمت کسب و کار کوچک شما جلب کند و انتخاب این که کدام موارد بیشترین سود را برای شما به ارمغان می آورد، معمولا دشوار است.

هدیه های تبلیغاتی ارزان قیمت و با دوام بیشتر که امکان درج تبلیغ بزرگ تر روی آن ها وجود دارد، برای سرمایه گذاری بسیار مناسب و ارزشمند هستند.

باید بدانید که یک اشانتیون یا هدیه کوچک خود راه بزرگی برای افزایش وفا داری مشتریان نسبت به شما خواهد بود.

همچنین اگر صاحب مغازه یا فروشگاه هستید بهترین شیوه برای تشکر کردن از خرید مشتریان، دادن یک اشانتیون به آن ها است .

 

 

 ۴ : قابل لمس بودن  !

زمانی که زمان بازاریابی برای محصولات یا خدماتتان می رسد نکته ی مهم دیگری که لازم است به یاد داشته باشید نمایش و ارائه مکرر آن ها به مشتریان است .

سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانید کالا و خدمات خود را بدون صرف هزینه های گزاف به طور پیوسته و مکرر در معرض دید مشتریان خود قرار دهید؟

پاسخ این است که باید به این فکر کنید که خریداران تمایل به داشتن چه چیزهایی در کنار خودشان هستند.

برای نمونه اگر شما صاحب یک تفریحگاه یا استخر هستید می توانید یک وسیله ساده یادآوری قرار ملاقات در پشت کارت بیزنس خود قرار دهید.

مشتریان نیز معمولا از چنین ابزاری به خاطر یادآوری کردن قرار ملاقات هایشان نگهداری و استفاده می کنند. یا اگر در فروشگاه تان انواع نوشیدنی را می فروشید، استفاده کردن از یک دربازکن به عنوان هدیه تبلیغاتی روش خوبی است .

شما با ارائه هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای بیشتری را با نام برند خود به تعداد بیشتری از مخاطبان و مشتریان خود با هزینه کمتری ارائه میدهید.

این محصولات هم از کیفیت های خوبی برخوردارند و تا مدت طولانی میشود از آن ها استفاده کرد؛

این یعنی تبلیغات شما میتواند تا چند سال هم برای شما مشتری جذب کند و هزینه ای که کرده اید به صورت چند برابر به شرکتتان برمیگردد .

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *