ویژگی های ساعت تبلیغاتی

ویژگی های ساعت تبلیغاتی چیست؟ + راهنمای جامع خرید

 

ساعت تبلیغاتی یکی از بهترین و شیک ترین انتخاب ها برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی است. اگر چه برای تهیه هدیه تبلیغاتی گزینه های بسیار زیادی روی میز است. ولی ساعت میتواند یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین و کارآمد ترین انتخاب ها باشد. به همین منظور ما تصمیم گرفتیم این مقاله را به موضوع ویژگی های ساعت تبلیغاتی، نحوه تهیه این محصول و غیره اختصاص داده ایم. همچنین به شما عزیزان توضیح خواهیم داد که ساعت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه دهید. حال اگر شما به عنوان یک کارفرما قصد تهیه هدیه تبلیغاتی موثر را دارید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. زیرا ما برای آسان شدن کار شما و دریافت نتیجه دلخواه از تبلیغاتتان این مقاله را طراحی کرده ایم.

 

ساعت تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

ساعت تبلیغاتی یکی از موثر ترین هدایای تبیلغاتی محسوب میشود. اما چرا این محصول در این حد مهم و تاثیر گذار است؟ در واقع ساعت یکی از کاربردی ترین وسایل در زندگی روز مره هر انسانی است. همه ما روزانه دقیقه به دقیقه گذر زمان را بررسی میکنیم. زیرا تمامی کارها و برنامه ریزی هایمان بر اساس همین ساعت و زمان تعیین میشود. ساعت رفتن به مدرسه، دانشگاه و سرکار، نوبت دکتر، زمان پخش اخبار و یا سریال مورد علاقه مان، زمان جلسه هیئت مدیره و غیره همگی طبق ساعت تعیین و برنامه ریزی میشوند. حال با تمام این موارد آیا کسی هست که اهمیت ساعت را انکار کند؟ آیا کسی هست که در زندگی خود از ساعت استفاده نکند؟ جواب همه این سوالات خیر است. پس هیچ کدام از ما نمیتوانیم اهمیت ساعت را انکار کنیم. حال میتوان نتیجه گرفت ساعت یکی از کاربردی ترین محصولات محسوب میشود.

 

 

ساعت های تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارد؟

ساعت تبلیغاتی دارای ویژگی های زیادی است که سبب شده آن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب پذیرفت. این محصول در دو نوع رومیزی و دیواری تولید و عرضه نمیشوند. ساعت ها عموما در انواع، طرح ها و رنگ های مختلف تولید میشوند. همچنین این ساعت ها در قیمت های مختلف از بی کیفیت، کم کیفیت و با کیفیت درجه بندی شده اند. بنابراین همه افراد بنابر بودجه و توان مالی خود میتواند یک کدام از این ساعت ها را انتخاب کرده و به عنوان هدیه تبلیغاتی سفارش دهد. برای مثال یک فردی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده است و سرمایه و بودجه کافی ندارد، میتواند از ساعت های کم کفیت برای دادن هدایای تبلیغاتی استفاده کند. از طرفی یک کارفرمایی که صاحب کسب و کار بزرگ است هم میتواند از ساعت های با کیفیت جهت دادن هدیه تبلیغاتی استفاده نماید.

ادامه مطلب
انواع چاپ روی فوم برد نمابشگاهی چیست؟ - چرا باید آن را در نمایشگاه ها استفاده کرد؟

 

 

ساعت تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه دهیم؟

این کالا به منظور هدیه دادن به مشتریان خاص و افراد مجموعه طراحی شده اند. این هدیه یک هدیه خاص و لوکس محسوب میشود که هر فردی را خوشحال میکند. شما میتوانید از این کالا دیواری به مجموعه خود هدیه دهید. به طوری که کارمندانتان در منزلشان نمادی از شغلشان را داشته باشند. این کار نه تنها باعث ایجاد یک حس مثبت بین شما و کارمندانتان میشود بلکه باعث جلب توجه اقوام فرد نیز میشود. پس با این کار شما یک تیر و دو نشان را هدف گرفته اید. همچنین میتوانید از ساعت های رومیزی تبلیغاتی خود به مشتریان خاصتان هدیه دهید. تا در محل کار و یا منزلشان از ساعت استفاده کنند و هر بار با چک کردن ساعت، کسب و کارنان در ذهن فرد یادآوری شود. پس اگر یک کارفرما هستید و قصد تهیه هدیه تبلیغاتی دارید از ساعت غافل نشوید.

 

چاپ ساعت تبلیغاتی

با توجه به کاربرد های بیشمار این محصول میتوانید برای چاپ این ساعت دیواری ها اقدام کنید. برای این کار ابتدا لازم است یک نوع ساعت را بر اساس بودجه و سلیقه خود انتخاب نمایید. سپس ساعت ها را به تعداد دلخواه سفارش دهید. بعد از این مراحله ساعت ها را به یک چاپخانه معتبر بسپارید تا لوگو یا آرم ما را برروی ساعت های مورد نظرتان چاپ کند. البته دقت کنید که برای این کار از یک چاپخانه با سابقه و معتبر کمک بگیرید. یک چاپخانه که دارای سابقه طولانی در زمینه چاپ و تولید هدایای تبلیغاتی داشته باشد میتواند بهترین روش را برای چاپ برای سفارشات شما استفاده کند.

ادامه مطلب
راهکارهای انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی

 

نکات مهم در تهیه ساعت تبلیغاتی

  • این کالا در دو مدل دیواری و رومیزی تهیه میشود.
  • روی ساعت فضای کافی جهت چاپ لوگو یا آرم وجود داشته باشد.
  • دارای جنس بدنه و موتور با کیفیت باشد.
  • دارای تنوع رنگی بالا باشد.
  • در مدل ها و طرح های مختلف وجود داشته باشد.
  • ساعت های تبلیغاتی در ۴ مدل، فروشگاهی، اداری، کارخانه ای و کلاسیک تولید شوند.
  • موتور ساعت ها در دو نوع راست گرد و چپ گرد مورد استفاده قرار میگیرد.
  • چاپ برروی ساعت های تبلیغاتی در دو نوع افست و سیلک صورت گیرد.

 

هدیه تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در راستای تهیه این محصول بهتر است بدانیم یک هدیه تبلیغاتی باید چه ویژگی های داشته باشد؟ در واقع یک هدیه تبلیغاتی باید در مرحله اول کاربردی باشد. هر چقدر یک هدیه کاربردی تر باشد تاثیر آن در جذب مشتری نیز بیشتر میشود. همچنین یک هدیه تبلیغاتی باید زیبا باشد به طوری که در نگاه اول سریعا مخاطب را به خود جذب کند. یک هدیه باید از کیفیت بالایی برخودار باشد. هدیه شما نشان از اعتبار شماست، به طوری که هر جقدر با کیفیت تر باشد اعتماد مشتری را بیشتر به خود جلب میکند. هدایای تبلیغاتی باید از قیمت مناسبی برخودار باشند. تا یک کارفرما بتواند بر اساس بودجه خود تعداد زیادی از محصول را تهیه نماید. حال با توجه به تمامی عوامل فوق میتوان نتیجه گرفت ساعت یک هدیه بسیار کارآمد در زمینه تبلیغات است.

 

حرف آخر

اگر میخواهید در زمینه تبلیغات موفق باشید بهتر است باید اطلاعات و آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید یا تبلیغات خودتان را به یک شرکت تبلیغاتی معتبر بسپارید. با آموزش دیدن و انتخاب بهترین روش تبلیغات میتوانید در زمینه جذب مخاطب به بهترین شکل عمل کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *