هندزفری تبلیغاتی چیست |چاپخانه مجریان

هندزفری تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد ؟

هندزفری تبلیغاتی چیست ؟هدایای تبلیغاتی الکترونیکی یکی از روش های بسیار کارآمد در تبلیغات است . امروزه با پیشرفت فناوری تقریبا تمامی افراد از وسایل دیجیتالی استفاده میکنند . وسایل دیجیتال در بین جوانان نیز بسیار محبوب بوده و به طور دائم از آنها استفاده میکنند .با توجه به کارایی زیاد و روزمره این محصولات , شرکت ها میتوانند با چاپ لوگو خود بر روی این محصولات برند خود را معرفی کنند . از آنجایی که محصولات دیجیتال کاربرد فراوانی دارند و به طور دائم جلوی دید هستند میتوانند محصول مناسبی برای تبلیغات , با چاپ لوگو بر روی آنها باشد . یکی از این محصولات هندزفری تبلیغاتی میباشد .

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی چیست ؟ 

در ابتدا بیاید بررسی کنیم که هندزفری چیست ؟ هدست هندزفری یک هدست تلفنی است که به گونه ای طراحی شده است که به فرد امکان می دهد در حالی که دستانش آزاد است با تلفن صحبت کند. شخصی که در یک مرکز تماس یا به عنوان مسئول پذیرش کار می کند ممکن است از این نوع هدست استفاده کند. در چنین شرایطی ممکن است مجبور شود تقریباً دائماً به تلفن پاسخ دهد، تماس بگیرد و با تلفن صحبت کند. یک هدست هندزفری می تواند به او کمک کند تا بدون نیاز به بلند کردن و قطع کردن مداوم تلفن، کار خود را انجام دهد.

 

 

هندزفری تبلیغاتی 

با توجه به اینکه هندزفری تبلیغاتی از لوازمی بوده که به طور دائم در طول روز میتوان از استفاده کرد و بسیار در دید مخاطبان و افراد است , با چاپ لوگوی شرکت یا کسب و کارتان بر روی آن میتوانید نتیجه بسیار مطلوبی درتبلیغ و معرفی کسب و کارتان داشته باشید.

ادامه مطلب
چگونه خدمات نمایشگاهی موثرتری برای کسب و کار خود دریافت کنیم؟

 

 

کاربرد هندزفری

همان طور که در قسمت های بالا گفته شد هندزفری ها کاربرد روزمره دارند و با چاپ لوگو برندتان بر روی این محصول میتوانید تجربه خوبی را در تبلیغات به دست آورید .هدست‌های هندزفری می‌توانند برای موقعیت‌هایی که ممکن است سیم تلفن مانع ایجاد شود، خوب باشد. به عنوان مثال، اگر فردی مجبور است در اتاق راه برود یا فایل‌ها را در دست بگیرد، یک هدست هندزفری بی‌سیم می‌تواند امکان تحرک بهینه را فراهم کند. به همین ترتیب، این نوع هدست‌ها سیمی ندارند که در لیوان‌های قهوه فرو بروند، از دیوارها و تلفن‌ها بیرون بیایند یا درهم و برهم آزاردهنده ایجاد کنند. اغلب، افرادی که می خواهند در حین رانندگی با تلفن صحبت کنند، از هدست های هندزفری استفاده می کنند. این هدست‌ها به افراد اجازه می‌دهند بدون نگرانی در مورد نگه داشتن هدست، روی رانندگی و نگه داشتن دست خود روی فرمان تمرکز کنند. برای این منظور هم هدست های سیمی و هم بی سیم وجود دارد، اما هدست های بی سیم ممکن است کاربردی ترین برای استفاده در ماشین باشند. هدست‌های هندزفری می‌توانند برای جلوگیری از تصادف در حین صحبت همزمان با تلفن و رانندگی مفید باشند. حتی در برخی مکان‌ها قوانینی برای صحبت با تلفن همراه در حین رانندگی وجود دارد، مگر اینکه از هدست هندزفری استفاده شود.

 

 

نکات خرید هندزفری

بهتر است بدانیم که آیا هدف ما از خرید هندزفری تبلیغاتی استفاده شخصی است یا اهدای آن به صورت یک هدیه تبلیغاتی است؟ بله مانند یک سررسید که در تبلیغات موثر است چرا که معیار های خرید در این دو هدف با یکدیگر متفاوت هستند.هنگام خرید یک هدست، به خصوص در مورد استفاده از تلفن همراه، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اگر یک هدست بی‌سیم انتخاب می‌کنید ، ممکن است سازگاری مشکلی ایجاد نکند ، زیرا بیشتر این هدست‌ها فقط به جک صوتی هر نوع گوشی متصل می‌شوند . با این حال ، هنوز هم ایده خوبی است که قبل از خرید درباره سازگاری آن تحقیق کنید ، زیرا برخی از تلفن ها به انواع خاصی از هدست ها نیاز دارند یا از جک های منحصر به فرد برای اتصال هدست استفاده می کنند. اگر می خواهید از هدست بی سیم استفاده کنید ، بهتر است قبل از خرید با سازنده تماس بگیرید یا اسناد گوشی را بررسی کنید . برخی از مدل‌های هدست بی‌سیم ممکن است با نوع تلفن شما سازگار نباشند . اگرچه ممکن است بتوانید بعداً آن را به فروشگاه برگردانید ، بازگرداندن دستگاه های الکترونیکی همیشه آسان و روان نیست .شما همچنین می خواهید سبک های هدست را در نظر بگیرید. هدست‌هایی روی گوش وجود دارند که معمولاً روی گوش شما قلاب می‌شوند و دستگاه‌های شنود روی دهانه گوش شما قرار می‌گیرند. با مدل داخل گوش، دستگاه شنود در گوش شما می چسبد. روشی که این کار می کند شبیه استفاده از جوانه های گوش برای گوش دادن به موسیقی است. همچنین هدست هایی وجود دارند که به روشی مشابه هدفون روی سر شما قرار می گیرند.همچنین باتوجه به نزدیک شدن به سال جدید، برای تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب و جذاب، شما می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی و چاپ سررسید اختصاصی و دیگر خدمات این مجموعه ، با مشاوران و کارشناسان مجریان از بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید

ادامه مطلب
ویژگی های طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *