هدیه تبلیغاتی عید نوروز|چاپخانه مجریان

هدایای نوروزی تبلیغاتی +۱۵ پیشنهاد هدیه نوروزی شرکتی

 هدیه تبلیغاتی عید نوروز چه کاربردی دارد؟ چه آیتم‌هایی به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز مناسب هستند؟ هزینه آماده‌سازی هدیه‌های تبلیغاتی نوروز به چه صورت است؟ در انتخاب هدایای تبلیغاتی نوروزی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ کدام محصولات به عنوان هدایای نوروزی کاربردی‌تر هستند؟ بهترین زمان برای سفارش هدایای نوروزی چه موقع از سال است؟ نزدیک به عید نوروز است و بازار هدایای تبلیغاتی داغ‌تر از هر زمانی است، به همین دلیل در این مطلب صحبت در این زمینه را داریم. در این مطلب از مجریان انواع هدایای نوروزی تبلیغاتی + ۱۵ پیشنهاد هدیه نوروزی شرکتی را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

هدیه تبلیغاتی عید نوروز، یک تیر و چند نشان

عید نوروز برای همه ایرانیان در هر جای دنیا، مناسبی ویژه است که برای بهتر برگزار شدن آن تلاش می‌کنند. شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ هم از این قاعده مستثنی نیستند و همه ساله نزدیک به عید نوروز، به شکل‌های مختلف خود را برای ورود به سال جدید آماده می‌کنند. یکی از اقدامات مجموعه‌های کاری برای ورود به سال جدید، آماده‌سازی هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز است. هدیه تبلیغاتی عید نوروز، محصولی است که از سمت کسب و کارها یا برندهای مختلف آماده شده و به مشتریان خاص، کارمندان و کارکنان، مدیران همکار یا بالا رده و حتی رقبا تقدیم می‌شود. هدیه تبلیغاتی عید نوروز، یک تیر و چند نشان است. با استفاده از این هدیه می‌توانید از کارمندان یا مشتریانی که در طول یک سال به شما وفادار بوده‌اند، تقدیر کنید و دیدی مثبت در ذهن همکاران خود ایجاد کنید. همچنین این هدایا نوعی تبلیغ مجموعه شما هستند و اگر هوشمندانه انتخاب شده باشند، به شکلی موثر برند شما را در ذهن مشتریان ماندگار می‌کنند.

 

انواع هدایای تبلیغاتی نوروز

تنوع محصولاتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز قابل استفاده هستند، بسیار زیاد است. تقریبا هر محصولی که بتوان آن را متناسب با ایام نوروز طراحی کرد، به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز هم کاربردی است، با این حال بهتر است محصولی را برای هدیه نوروزی انتخاب کرد که هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی ارزش داشته باشد. در انتخاب هدایای تبلیغاتی نوروز، باید به نکات مختلفی توجه کرد تا محصول منتخب از هر نظر متناسب با ایام نوروز و هدیه‌ای نوروزی باشد. برای مثال بهتر است انواع هدایای تبلیغاتی نوروز را براساس شخصی که هدیه به او تعلق می‌گیرد انتخاب و آماده کرد. طبیعتا هدیه‌ای که به مدیران یک مجموعه تقدیم می‌شود با هدیه کارمندان خود شما متفاوت خواهد بود، از انواع هدایای تبلیغاتی نوروز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱. لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی، یکی از گزینه‌های مناسب به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز است. این محصول مفید، ماندگار و کاربردی است و به عنوان هدیه هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی ارزشمند است. این محصول همچنین قابلیت چاپ انواع آرم و نشان را هم دارد و برای نمایش لوگوی محصول بسیار کاربردی است. در حالت عادی هر نوع لیوان با هر جنس و مدلی برای تبلیغات قابل استفاده است اما زمانی که این محصول به عنوان هدیه نوروزی انتخاب می‌شود، باید دقت بیشتری به انتخاب جنس و مدل آن کرد. بهترین نوع لیوان‌های تبلیغاتی به عنوان هدیه عید نوروز، لیوان‌های چینی و ماگ‌های سرامیکی هستند. به علاوه لیوان‌های حرارتی نسبت به لیوان‌های ساده، گزینه مناسب‌تری برای هدیه نوروزی هستند.

۲. سررسید یا سالنامه

از دیگر محصولاتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز مناسب است و برای همه مخاطبان شما کاربردی خواهد بود، می‌توان به سررسید یا سالنامه اشاره کرد. مخاطبان شما در هر جایگاه، جنسیت یا سن و سالی که باشند قطعا به سررسید سال جدید احتیاج خواهند داشت و همین مسئله موجب می‌شود که تبلیغ شما روی این محصول به شکل بهتری انجام شود. این محصول مناسب چاپ و عرضه در تیراژ بالا است و حتی می‌توانید آن را برای هر گروه از مخاطبان خود به شکلی سفارشی آماده کنید. برای مثال سررسید مشتریان را می‌توانید از انواع وزیری و سررسید مدیران را از انواع خشتی انتخاب کنید.

ادامه مطلب
سررسید وزیری چیست و چرا پرطرفدار است ؟

۳. ساعت

ساعت به خصوص از نوع دیواری یکی از قدیمی‌ترین محصولاتی است که به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز می‌توان از آن استفاده کرد. این محصول هم به اندازه دو مورد قبلی کاربردی است و حتی برای آماده‌سازی در تیراژ بالا هم مناسب است. یکی از مزایای ساعت برای تبلیغات، تنوع انواع و مدل‌های آن است. همان‌طور که گفته شد رایج‌ترین نوع این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی ساعت دیواری است اما انواع مچی و رومیزی را هم می‌توان برای هدیه نوروزی تبلیغاتی استفاده کرد.

۴. پاوربانک

پاوربانک یکی از جدیدترین محصولات تبلیغاتی است و چند سالی است به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌شود. این محصول جزو کالاهای لوکس تبلیغاتی نیز هست زیرا که ارزش مادی آن نسبت به بسیاری از محصولات تبلیغاتی بیشتر است. این محصول را می‌توان برای هدیه به افراد خاص مانند مشتریان خاص و وفادار خود، مدیران رده بالا یا مدیران هر بخش از مجموعه استفاده کرد.

۵. کیف و ساک دستی

انواع کیف و ساک دستی از دیگر گزینه‌های مناسب به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز هستند. این محصول هم برای همه افراد کاربردی است و به دلیل تنوع بالا امکان آماد‌ه‌سازی انواع مختلفی از آن به عنوان هدیه وجود دارد. برای مثال می‌توانید کیف‌های چرمی یا ست‌های کیف تبلیغاتی را برای مدیران و همکاران خود و ساک‌های پارچه‌ای یا کیف‌هایی با قیمت ارزان‌تر را برای مشتریانی که در ایام نوروز محصولات شما را خریداری می‌کنند و در تیراژ بالا استفاده کنید.

۶. کتاب‌های نفیس

کتاب‌های نفیس از دیگر گزینه‌های مناسب به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز هستند. اگر مشتریان خاصی دارید یا قصد هدیه دادن به مدیران یک مجموعه را دارید، این گزینه بسیار کاربردی است. به خصوص اگر کتاب علاوه بر ارزش مادی از نظر معنوی هم ارزشمند باشد، تاثیر هدیه شما در مخاطب چندین برابر خواهد شد. کتاب‌هایی مانند شاهنامه فردوسی، گلستان یا بوستان سعدی و دیوان حافظ بهترین انتخاب برای هدیه نفیس نوروزی هستند.

۷. روان‌نویس یا خودکار

روان‌نویس تبلیغاتی یا خودکارهای نفیس که در انواع خودکار های فلزی  و خودکار پلاستیکی موجود اند هم به عنوان هدیه تبلیغاتی در ایام نوروز انتخاب مناسبی است. یک روان‌نویس با بدنه طلا یا نقره کوب و تراشکاری‌های زیبا روی جلد آن، هدیه‌ای ماندگار در ذهن مخاطب خواهد بود و برای مدیران و رقبا گزینه‌ای مناسب است. همچنین انواع ساده‌تر اما شکیل‌ این محصول را می‌توان در تیراژ بالا، برای هدیه به مشتریان هم استفاده کرد.

۸. گلدان

گلدان و به طور کل بعضی ظروف خاص با طرح‌های سنتی از دیگر محصولات مناسب برای هدایای نوروزی هستند. این محصولات علاوه بر ارزش معنوی، از نظر مادی هم ارزشمند هستند و تقریبا برای همه مخاطبان در هر جایگاهی قابل استفاده می‌باشند.

۹. جا قلمی

جا قلمی یا قلمدان یکی دیگر از هدایای با ارزش و کاربردی تبلیغاتی است که با استفاده از آن‌ می‌توانید به شکلی خلاقانه در ذهن مخاطب ماندگار شوید. کمتر مجموعه‌ای این محصول را به عنوان هدیه نوروزی انتخاب می‌کنند، بنابراین استفاده از این کالا ایده‌ای خلاقانه هم خواهد بود.

۱۰. عطر

شاید تصور کنید که انتخاب عطر و ادکلن به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز کار ساده‌ای نباشد اما این‌طور نیست. کافی است بویی ملایم را انتخاب کنید که همه افراد به آن علاقه دارند. رایحه‌هایی مانند بوی گل‌ برای بیشتر افراد جذابیت‌ دارند و حتی اگر از آن استفاده نکنند هم آن را به عنوان هدیه‌ای ارزشمند نگهداری می‌کنند و با هر بار استشمام بوی آن به یاد شما و برند شما خواهند افتاد.

۱۱. صنایع دستی

صنایع دستی از دیگر هدایای نفیس به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز هستند. تنوع این دسته از محصولات هم بسیار زیاد است. به خصوص اگر کسب و کار مرتبط با صنایع دستی داشته باشید، استفاده از این محصولات از چند جهت کاربردی خواهد بود. هدایای صنایع دستی مانند ظروف میناکاری، خاتم‌کاری، انواع کاشی و سرامیک طراحی شده یا ظروف و زیورآلات فیروزه کاری برای همه مخاطبین جذاب هستند و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی، ماندگار خواهند بود.

۱۲. تابلو

تابلوها از دیگر محصولاتی هستند که امکان آماده‌سازی آن‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز وجود دارد و برای بیشتر افراد، هدیه‌ای ارزشمند هستند. تابلوی منظره‌ای زیبا از دیدنی‌های ایران، آیات و احادیث معنوی یا اشعار شعرای بزرگ و تابلوهای خطاطی از انواع این محصول هستند که به عنوان هدیه تبلیغاتی هم کاربرد دارند. این هدیه هم با کمی تغییرات هم در تیراژ بالا، برای هدیه به تمام مشتریان مجموعه  و هم به شکلی لوکس و ویژه برای هدیه به مدیران، قابل آماده‌سازی است.

ادامه مطلب
طراحی و چاپ ماگ تبلیغاتی با بهترین کیفیت برای معرفی برند شما!

۱۳. محصولات چوبی

محصولات چوبی از دیگر کالاهای مناسب هدیه تبلیغاتی نوروز هستند. انواع مجسمه‌ها، گلدان‌های چوبی، قلمدان، زیر لیوانی، قلم خوشنویسی و ست‌های رومیزی چوبی مانند ساعت و تقویم از نمونه محصولات چوبی هستند که هر کدام از آن‌ها را می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد.

۱۴. محصولات چرمی

انواع کیف‌های اداری، کیف پول، کمربند، جاکلیدی و جاکارتی، کیف‌های زنانه و حتی سررسیدهایی که با جلد چرمی طراحی می‌شوند هم به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز قابل استفاده هستند. محصولات چرمی جذابیت زیادی دارند و به عنوان هدیه تبلیغاتی اهمیت و ارزشی که برای مخاطب قائل هستید را به او نشان می‌دهند. آماده‌سازی این محصولات به صورت ستی کامل با بسته‌بندی شیک نوروزی همچون ست مدیریتی چرم ، این هدیه را ارزشمندتر می‌کند.

۱۵. ست‌های تبلیغاتی

در نهایت می‌توان از ست‌های تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز استفاده کرد و احترام ویژه‌تری به مخاطبان خود گذاشت. ست‌های تبلیغاتی هم در انواع ارزان‌قیمت و هم در انواع ست‌های شیک و لاکچری وجود دارند و این امکان را دارید که بسته به مخاطب خود و بودجه مورد نظر آیتم‌های آن‌ها را کم و زیاد کنید. برای مثال ست سررسید همراه با خودکار فلزی یا پلاستیکی یا ماگ در یک ساک تبلیغاتی برای مشتریان و آماده‌سازی در تیراژ بالا و ست محصولات دیجیتال مانند پاوربانک، در ماگ و محصولات چرمی یا کتاب‌های نفیس در کنار روان‌نویس برای مدیران مناسب و کاربردی هستند. در این ست ها می توان از فلاسک تبلیغاتی هم استفاده کرد.

خدمات مجریان در زمینه آماده‌سازی هدایای نوروزی

نزدیک به نوروز بیشتر مجموعه‌های تبلیغاتی و چاپ، بخشی از خدمات خود را به آماده‌سازی هدایای مخصوص این عید اختصاص می‌دهند. چاپخانه مجریان هم همه ساله خدمات ویژه‌ای در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌کند. خدمات مجریان در زمینه آماده‌سازی هدایای نوروزی با بهترین کیفیت و سرعت عمل مناسب انجام می‌شود تا سفارشات نوروزی خود را به موقع تحویل بگیرید. کافی است محصول یا محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده، طرح، لوگو و ویژگی‌های کالا را مشخص کنید و در نهایت منتظر آماده‌سازی سفارش خود باشید. البته اگر با محصولات مناسب نوروز آشنایی ندارید یا در انتخاب چند کالا مردد هستید هم جای نگرانی نیست. خدمات مجموعه ما صرفا به چاپ و آماده‌سازی هدایا محدود نمی‌شود و در کنار این کار می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما هم بهره ببرید.

 

نتیجه گیری 

هدیه تبلیغاتی عید نوروز یکی از کاربردی‌ترین کالاهای تبلیغاتی است که با استفاده از آن در کنار معرفی مجموعه خود به بهترین شیوه، حس ارزشمندی و صمیمیت را هم به مخاطبان خود القا می‌کنید. البته هر محصولی به این عنوان مناسب نیست و کالایی که برای نوروز انتخاب می‌شود باید از هر نظر مناسب این ایام باشد. در این مطلب از مجریان چند نمونه از محصولاتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز، گزینه مناسبی هستند را معرفی کردیم. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر کافی است با ما تماس بگیرید یا از طریق راه‌های ارتباطی سایت و با یک کلیک ساده با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا به تمام سوالات شما در این زمینه، رسیدگی شود.

همچنین شما میتوانید برای دریافت خدمات و یا مشاوره در زمینه انواع خدمات طراحی نظیر  طراحی جلد کتاب ، طراحی پوستر،بروشور، طراحی کاتالوگ و نیز تهیه و خرید هدایای تبلیغاتی مهندسی ، با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید .

 

سوالات متداول 

۱. هدیه تبلیغاتی عید نوروز چه تفاوتی با دیگر هدایای تبلیغاتی دارد؟

هدیه تبلیغاتی عید نوروز باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر کاربرد در تبلیغ، برای مخاطبی که آن را دریافت می‌کند ارزش مادی و معنوی هم داشته باشد.

۲. کدام هدایای تبلیغاتی برای آماده‌سازی در تیراژ بالا مناسب‌تر هستند؟

انواع سررسید، خودکار و روان‌نویس، گلدان‌ها، ماگ یا لیوان تبلیغاتی و کیف و ساک‌های دستی برای آماده‌سازی در تیراژ بالا مناسب هستند.

۳. هدیه تبلیغاتی عید نوروز مناسب مدیران چه آیتم‌هایی دارد؟

آیتم‌هایی که برای مدیران انتخاب می‌شوند باید شکیل‌تر و از نظر مادی ارزشمندتر باشند. محصولات چرمی، صنایع دستی و کالاهای دیجیتال برای هدیه نوروزی به مدیران گزینه‌ای مناسب هستند.

۴. در انتخاب محصولات به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز باید به چه مسائلی توجه کرد؟

کاربردی بودن در کنار ارزش مادی و معنوی و تناسب با عید نوروز از ویژگی هدایای تبلیغاتی نوروزی هستند که در آماده‌سازی آن‌ها باید به آن‌ها توجه کرد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *