طراحی اوراق اداری

هدف از طراحی اوراق اداری

در هر شرکت و سازمانی، وجود ست اوراق اداری از لزومات است. شاید بپرسید چرا از واژه لزومات استفاده میکنم، باید بگویم شرکتی که یادداشت ها، تقویم ها، سربرگ و پاکت های نامه و یا طراحی فولدر و کارت ویزیت و… که مورد استفاده قرار میدهد اختصاصی سازمان خودش نباشد، قطعا از پرستیژ کاری و همچنین تداوم کاری برخوردار نخواهد بود.

خودتان این را تصور کنید که به عنوان یک مشتری خاص و یا یک مدیر و… جهت همکاری بایک سازمان به آنجا میروید. اگر مجموعه اوراق اداری آن سازمان را ناهماهنگ ببینید به مدیریت و بروز بودن آن سازمان شک نمیکنید؟

اکنون این گونه تصور کنید که با وارد شدن به همان سازمان تمامی اوراق و تقویم ها، ست های رومیزی اداری، پرچم ها و حتی خودکار های کارکنان را اختصاصی همان برند و یا هماهنگ با سازمانشان بصورت منظم و مدیریت شده ببینید، چقدر احساس رضایت و همچنین اعتماد نسبت به آن شرکت و یا برند به شما دست خواهد داد؟

طراحی اوراق اداری

طراحی ست اوراق اداری

هدف از طراحی اوراق اداری، حفظ سازمان روی نظم خاص و جلوه گر بودن یک مدیر منظم و کاربلد، و همچنین تبلیغاتی هرچند درون سازمانی میان کارکنان سازمان، و ایجاد حس نظم و رضایت مان مشتری ها، کارکنان و یا طرفین قرارداد است.

مجموعه ست اوراق اداری شامل اقلامی همچون سربرگ اداری، پاکت نامه و چاپ فولدر، تقویم رومیزی، دیواری و یادداشت، کارت ویزیت، کاتالوگ و یا بروشور و… است.

ادامه مطلب
مراحل غرفه سازی نمایشگاه

هر یک از این آیتم ها را نیز میتوان بسته به نیاز شرکت حذف و یا آیتم دیگری را جایگزین نمود. سفارش طراحی اوراق اداری میتواند در هزینه های سازمان نیز صرفه جویی کند، به این صورت که شما به جای طراحی و چاپ تک تک این اقلام، تنها با سفارش ست اوراق، میتوانید هزینه کمتری جهت طراحی ست بجای تک تک آیتم ها بپردازید.

انتخاب شرکت طراحی اوراق اداری

در تهران و شهرستانها شرکت های طراحی اوراق اداری و در کل امور طراحی و گرافیک زیادی وجود دارند، اما بهتر است این را بدانید که نمیتوان بدون داشتن اطلاعات کافی در مورد شرکت مورد نظر تصمیم به ثبت سفارش گرفت، باید علاوه بر دیدن نمونه کار های طراحی و چاپ شده، سوابق و دیگر مزیت ها و امکانات آن شرکت بپردازید و بررسی کنید.

اینکه گفتم دیگر مزایا و امکانات شاید در ذهنتان این سوال را بوجود بیاورد که یک شرکت طراحی و گرافیک و یا آژانس تبلیغاتی بجز خدماتی که مشخصا ارائه میدهد چه مزایا و امکانات دیگری نیز دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله! امکانات زیاد دیگری نیز وجود دارند که خدمات و مزیت های آن شرکت اضافه میکند و آن را از دیگر سازمان ها، تیم های طراحی و تبلیغات و یا حتی آژانس های تبلیغاتی متمایز میکند.

حال این امکانات چه چیز هایی میتوانند باشند؟ یکی از بهترین امکاناتی که یک شرکت تبلیغاتی میتواند داشته باشد، دارا بودن یک چاپخانه مستقل و بروز است!

طراحی ست اوراق اداری

شاید خودتان قبل از مطالعه این سطر چاپخانه را حدس زده باشید. همانطور که گفتیم این یکی از بهترین مزایا و امکانات یک شرکت میتواند باشد، دلیلش را نیز خودتان باید بدانید، که طراحی اوراق اداری هر چقدر هم که باکیفیت و حرفه ای باسد اگر چاپ آن موفق نباشد میتواند ضربه سنگین مالی و اعتباری را به شما و نامتان وارد کند. پس با انتخاب یک شرکت تبلیغاتی دارای چاپخانه مستقل میتوانید با خیال راحت تر اقدام به طراحی و چاپ اوراق اداری نمایید.

ادامه مطلب
چگونه طراحی مناسب برای فولدر تبلیغاتی خود انتخاب کنیم؟

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *