نکات خرید جاکارتی|چاپخانه مجریان

نکاتی که قبل از سفارش جاکارتی باید به آنها توجه کنیم

نکات خرید جاکارتی

نکات خرید جاکارتی چیست ؟ همانطور که می‌دانید هر فردی چندین حساب بانکی دارد و به ازای هر کدام از آن‌ها، یک کارت عابر بانک دارد البته کارت‌های عابر بانک تنها کارت‌هایی نیستند که مردم در طول روز به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنند، بلکه کارت‌هایی مانند کارت اتوبوس، کارت مترو، کارت ملی و … نیز وجود دارند که اکثر مردم همیشه آن‌ها را همراه خود دارند. به همین دلیل از جاکارتی استفاده می‌کنند تا از گم‌شدن یا جا گذاشتن هر یک از این کارت‌ها به ویژه کارت‌های بانکی خودداری کنند. از این‌رو می‌توان گفت که جاکارتی وسیله‌ای بسیار کاربردی است که تمامی مردم به آن نیاز دارند. بنابراین اگر شما صاحب یک شرکت، موسسه، سازمان و هر نوع کسب‌و‌کاری هستید می‌توانید از این نیاز مردم در جهت تبلیغات و برندسازی به عنوان یکی از انواع هدایای تبلیغاتی ارزان و کاریردی استفاده کنید. اما چگونه؟ شما با سفارش جاکارتی تبلیغاتی و طراحی نام یا لوگوی شرکت خود بر روی آن می‌توانید کاری کنید که مشتریان شما علاوه‌بر استفاده از این هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده کاربردی با برند شما نیز آشنا شوند.

جاکارتی بهترین گزینه برای تبلیغات کسب و کار شما

جاکارتی تبلیغاتی بهترین زمینه را برای برندسازی و رشد و توسعه کسب‌و‌کار شما فراهم می‌کند چراکه هر بار مشتریان شما به جاکارتی تبلیغاتی که به آن‌ها هدیه داده‌اید نگاهی می‌اندازند نام شرکت و محصولات شما در ذهن آن‌ ها مرور می‌شود به گونه‌ای که همیشه در یاد و خاطر آن‌ ها باقی می‌مانید. جالب است بدانید که اولین اصل برندسازی ثبت شدن نام شرکت در ذهن مشتریان آن است. بنابراین اگر به دنبال برداشتن گامی موثر در زمینه برندسازی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از جاکارتی تبلیغاتی برای هدیه دادن به مشتریانتان استفاده کنید تا از این طریق همیشه در ذهن آن‌ها باقی بمانید. بنابراین جاکارتی را میتوان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان و کاربردی به حساب آورد.

ادامه مطلب
چاپ سررسید جیبی تبلیغاتی

جاکارتی

برای ساخت جاکارتی از چه متریال هایی استفاده میشود

جاکارتی تبلیغاتی از دو نوع جنس مختلف شامل چرم طبیعی و چرم مصنوعی ساخته می‌شود. جاکارتی‌ تبلیغاتی چرم طبیعی در رنگ‌های مختلفی از جمله: مشکی، قهوه‌ای، عسلی و سبز موجود است.
جاکارتی‌های تبلیغاتی از نظر تعداد قرارگیری کارت در آن‌ها، دارای مدل‌های مختلفی هستند برای مثال برخی از جاکارتی‌های تبلیغاتی تنها دارای یک ورق برای قرارگیری یک کارت، برخی دیگر دارای دو ورق برای قرارگیری دو کارت و برخی دیگر به صورت آلبومی هستند به گونه‌ای که مخاطبان می‌توانند تعداد کارت‌های زیادی را در آن‌ها قرار دهند. البته انتخاب جنس و مدل جاکارتی تبلیغاتی امری کاملا سلیقه‌ای است که می‌توانید متناسب با نیازی که مشتریان و مخاطبین هدف شما دارند، یکی از انواع آن‌ها را سفارش دهید.

جاکارتی

نکاتی که قبل از سفارش جاکارتی باید به آنها توجه کنیم

قبل از سفارش جاکارتی تبلیغاتی لازم است به چندین نکته توجه داشته باشید. همانطور که اشاره کردیم جاکارتی تبلیغاتی از چرم مصنوعی و چرم طبیعی ساخته می‌شود. لازم است بدانید که هر دو مدل جاکارتی چرم مصنوعی و چرم طبیعی از قابلیت چاپ لوگو و نام شرکت با استفاده از روش‌های مختلفی نظیر سیلک، داغکوب و لیزر برخوردار هستند. از این‌رو اگر بودجه کافی برای سفارش جاکارتی تبلیغاتی با چرم طبیعی ندارید، می‌توانید جاکارتی تبلیغاتی با چرم مصنوعی را سفارش دهید که هزینه خیلی کمتری نسبت به جاکارتی تبلیغاتی با چرم طبیعی دارد. از طرفی هر دو مدل از جاکارتی تبلیغاتی دارای رنگ‌بندی‌ های متنوعی هستند بنابراین می‌توانید متناسب با بودجه‌ ای که شرکت شما دارد یکی از انواع جاکارتی‌ های تبلیغاتی را سفارش دهید و آن‌ها را به مشتریان خود هدیه بدهید. توجه داشته باشید که پس از ثبت شدن سفارش شما، ابتدا جاکارتی برش داده می‌شود، سپس عملیات چاپ لوگو یا نام شرکت شما بر روی آن صورت می‌گیرد و درنهایت فرآیند دوخت جاکارتی آغاز می‌شود. دلیل اینکه عملیات چاپ لوگو قبل از عملیات دوخت جاکارتی انجام می‌شود این است که کار چاپ لوگو با دوخت آن کاملا هم‌سطح شود. و در آخر باید در انتخاب چاپخانه و تولید کننده هدایای تبلیغاتی دقت کنید چرا که ارائه هدیه تبلیغاتی بی کیفیت به مخاطب نه تنها کمکی به بازاریابی و تبلیغات شما نمیکند بلکه به نوعی به عملی ضد تبلیغ تبدیل میشود.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *