لیوان فلزی تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

لیوان فلزی تبلیغاتی چیست و چگونه در بازاریابی شما تاثیر گذار است؟

لیوان فلزی تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟ لیوان فلزی، یکی از بهترین محصولات برای تبلیغات و بازاریابی است که اگر کمی در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید نتایج بسیار خوبی را دریافت کنید. لیوان، وسیله‌ای است که چندین بار در روز توسط افراد در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین  لیوان فلزی، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند ابزاری مفید و کاربردی در معرفی برند شما باشد. لیوان‌های تبلیغاتی تنوع بالایی دارند و مخاطب با آن ارتباط نزدیک و دائمی می‌گیرد. برای انتخاب لیوان تبلیغاتی خود، توجه کنید کدام نوع لیوان فلزی، مناسب سلیقه‌ مخاطب هدف شما است. اگر می‌خواهید تبلیغات بهینه و پربازدهی داشته باشید، در ادامه مقاله با مجریان ، متخصص در زمینه تبلیغات و برندسازی، همراه باشید.

انتخاب لیوان فلزی برای تبلیغات

انتخاب لیوان فلزی برای تبلیغات، انتخابی درست و هوشمندانه است. همانطور که می‌دانید، هر هدیه تبلیغاتی برای آنکه موثر عمل کند، باید با توجه به سلیقه مخاطب هدف انتخاب شود. بنابراین توجه داشته باشید اگر قصد تبلیغات در بین دانشجویان یا دانش‌آموزان را دارید، بهتر است نوع لیوان انتخابی شما، مناسب با روحیه و سلیقه این گروه از مخاطبان در نظر گرفته شود. همچنین در شرکت‌ها و ادارات، اکثر کارکنان و کارمندان از لیوان فلزی و ماگ برای مصارف روزانه استفاده میکنند، بنابراین بهتر است در انتخاب هدیه تبلیغاتی خود، سن و سلیقه این گروه از مخاطبان را در نظر بگیرید. این تصور را داشته باشید که در ادارات، منازل، مدارس و دانشگاه‌ها، هزاران مخاطب از لیوان‌های حاوی نام و لوگوی شما استفاده کنند. در واقع توسط هر فرد گیرنده لیوان تبلیغاتی ، نام شما به صدها  یا هزاران نفر دیگر نیز معرفی می‌شود. پس بهتر است لیوانی با ظاهر شیک و باکیفیت را برای معرفی برند خود انتخاب کنید. در ادامه مقاله با مجریان همراه باشید تا انواع لیوان‌هایی را که می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنید، به شما معرفی کنیم.

 

ماگ چیست و چه مزایایی دارد؟

حتما شما هم اسم ماگ به گوشتان خورده است و برایتان سوال پیش آمده که ماگ چیست و چه مزایایی دارد؟ ماگ به لیوان‌هایی گفته می‌شود که بیشتر برای نوشیدنی‌های گرم مثل قهوه و چای استفاده می‌شود، اما برای انواع نوشیدنی‌های سرد نیز قابل استفاده می‌باشد. یکی از مزیت‌های ماگ‌ها برای هدیه تبلیغاتی، قابلیت چاپ بر روی آنها است. انتخاب ماگ برای هدیه‌های تبلیغاتی و اداری بسیار مناسب است، چرا‌که شرکت‌ها نیاز دارند هدیه‌هایی به مشتریان و اعضای باشگاه مشتریان خود بدهند که سلیقه همه را پوشش دهد و قیمت مناسبی داشته باشد. جالب است بدانید اکثر شرکت‌ها و برندهای معتبر دنیا دارای اقلام تبلیغاتی مخصوص به خود می‌باشند. برند های معتبر خودروسازی، صنایع غذایی، پوشاک و اکسسوری‎‌ دارای طرح‌های بسیار زیبای مخصوص به خودشان هستند که بر روی ماگ‌های تبلیغاتی آنان می‌توانید مشاهده کنید. یکی دیگر از مزایای ماگ برای علاقه‌مندان به محیط زیست است، چرا‌که با مصرف ماگ، مصرف لیوان‌های پلاستیکی کاهش می‌یابند.

 

فرق ماگ با لیوان و فنجان

شاید با خودتان فکر کنید، ماگ هم یک لیوان است مثل بقیه و واقعا فرق ماگ با لیوان و فنجان چیست؟ اول از همه باید بدانید فنجان یا cup ظرفی است که از آن برای نوشیدن استفاده می‌شود. ماگ mug و لیوان glass دو نوع فنجان هستند. ماگ، یک فنجان سرامیکی با دسته است که بیشتر برای نوشیدن مایعات داغ مانند چای و قهوه از آن استفاده می‌شود. لیوان یک فنجان بلند و استوانه‌ای شکل از شیشه است که بیشتر برای نوشیدنی‌های خنک استفاده می‌شود. جالب است بدانید ماگ‌ها در مقایسه با فنجان‌ها در فضاهای رسمی استفاده نمی‌شوند و بیشتر در فضاهای صمیمی و راحت به کار می‌روند. ماگ‌ها گنجایش بیشتری نسبت به فنجان دارند. علاقه‌مندان ماگ معمولا افرادی هستند که نوشیدنی‌های داغ را در حجم زیاد میل می‌کنند. بعد از یک روز کاری سخت نوشیدن چای یا قهوه در ماگ واقعا لذت‌بخش است.

 

انواع ماگ

ماگ‌ها جنس‌های متفاوتی دارند مثل ماگ سرامیکی، ماگ چوبی، ماگ سفالی، ماگ فلزی و بسیاری موارد دیگر که هر کدام نیز کارایی متفاوت دارند. انواع دیگری از ماگ هم وجود دارند که بیشتر جنبه فانتزی دارند یا در زمان‌های طولانی از آنها استفاده می‌کنند. هرکدام از انواع ماگ کاربرد و مزیت مخصوص به خودش را دارد و همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. یادتان باشد ماگ‌ها، فقط هدیه تبلیغاتی نیستند و برای مخاطب به‌ یادگار می‌مانند. همچنین ماگ‌ها سوغاتی خیلی خوبی هستند و شما می‌توانید به هر جایی که سفر می‌کنید، یادگاری برای عزیزانتان ماگ ببرید و همین طور برای مناسبت‌های عاشقانه خود، ماگ را به عنوان هدیه‌ای با قیمت مناسب در کنار سایر هدایای تبلیغاتی خود تقدیم کنید. ماگ را برای هر مناسبتی که فکرش را بکنید میتوانید هدیه دهید، از هدیه کریسمس، روز مرد و روز پدر گرفته تا هر نوع مناسبتی که به ذهن شما برسد. در انتخاب نوع ماگ موردنظرتان، تم و و روحیه طرف مقابلتان را فراموش نکنید. برای انتخاب ماگ به عنوان هدیه تبلیغاتی، کافی است طرح روی ماگ مطابق یکی از علایق مخاطب هدفتان باشد، مثلا اگر به موسیقی یا سینما، ادبیات و بسیاری موارد دیگر علاقه‌مند هستید به راحتی می‌توانید طرح‌های جذابی را بر روی ماگ تبلیغاتی خود حک کنید.

ادامه مطلب
شیلد محافظ صورت

۱. ماگ سفالی

ماگ‌ سفالی همانطور که از نامش پیداست، از سفال ساخته می‌شود. جالب است بدانید قدمت ماگ‌های سفالی مربوط  به ۴ تا ۵ هزار سال پیش است. در زمان‌های قدیم، بخش‌های مختلف یک ماگ را به صورت جدا جدا می‌ساختند و می‌گذاشتند تا خشک شود. ماگ‌های سفالی را معمولا بعد از ساخت، در دمای بالایی در کوره می پزند تا استحکام و کارایی آن افزایش یابد. در حال حاضر انواع و اقسام ماگ‌های سفالی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در بازار موجود هستند. این ماگ‌ها در بین افرادی که به اشیای سنتی علاقه‌مند هستند نیز محبوبیت دارند. معمولا از ماگ‌های سفالی برای نوشیدن چای، قهوه و شکلات داغ استفاده می‌شود. حس نوشیدن چای در ماگ سفالی، قطعا لذت‌بخش خواهد بود.

۲. ماگ چوبی

ماگ‌های چوبی موجود در بازار با کیفیت بسیار بالایی ساخته می‌شوند. جنس چوب استفاده شده در ماگ، ازدرختانی با جنس مرغوب هستند و جز ماگ‌های گران به حساب می‌آیند. ماگ‌های چوبی طرفداران خاص خود را دارند. در دنیای مدرنی که از طبیعت فاصله گرفته است، استفاده از چوب در ظروف آشپزخانه و ماگ‌ها بیشتر شده است. افراد با نوشیدن چای در ماگ چوبی، خود را به طبیعت پیوند می‌زنند و حس خوبی می‌گیرند.

۳. ماگ فلزی

یکی دیگر از موادی که در تولید ماگ از آن استفاده می‌کنند، فلز است. در گذشته و قبل از انقلاب صنعتی، ساخت ماگ‌های فلزی دشوار بود ولی بعد از انقلاب صنعتی، تحولی در ساخت و ساز اشیای فلزی ایجاد گردید. ماگ‌های فلزی قدیمی سنگین بودند ولی ماگ‌های جدید کاملا سبک و شکیل هستند. این نوع ماگ‌ها در بین افرادی که تمایل زیادی به نشکن بودن لیوان ماگ خود دارند، محبوبیت زیادی دارد. این ماگ‌های نشکن، مناسب مسافرت، کوهنوردی و طبیعت‌گردی هستند. مشکل بزرگ ماگ‌های فلزی، انتقال حرارتشان می‌باشد. فکرش را بکنید وقتی چای داغ در ماگ فلزی‌تان بریزید، حرارت به سطح ماگ منتقل شده و نمی‌شود به ماگ دست زد، ممکن است دستتان از حرارت زیاد داغ شود و بسوزد. اما امروزه با دوجداره کردن ماگ‌های فلزی جدید، این مشکل تا حدودی برطرف گردیده است.

۴. ماگ سرامیکی

حدود ۴۰۰ سال قبل از میلاد، چینی‌ها توانستند مواد تشکیل دهنده ظروف چینی را اختراع کنند. با اختراع این مواد، کم کم ماگ‌های سرامیکی جای خود را بین مردم باز کردند. عدم انتقال حرارت، سبک بودن، طرح‌ها و مدل‌های مختلف ماگ سرامیکی از دلایل استقبال مردم از این ماگ‌ها بود. استفاده از ماگ‌های سرامیکی برای هر دو نوشیدنی سرد و گرم مناسب است. توجه داشته باشید ماگ‌های سرامیکی برای مایکروویو مناسب نیستند. ماگ‌های سرامیکی از نظر طعم خنثی‌ترین هستند، به همین دلیل طعم نوشیدنی‌ها را به خوبی حفظ می‌کنند. شما می‌توانید از انواع نوشیدنی‌ها در ماگ‌های سرامیکی بدون تغییر بو و طعم نوشیدنی لذت ببرید.

۵. ماگ پلاستیکی

همانطور که خودتان می‌دانید، ماگ‌هایی که از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند معمولا مناسب خوردن مایعات داغ نیستند. با توجه به جنس این ماگ‌ها، ممکن است عطر و طعم نوشیدنی تغییر کند و حس بدی به شما بدهد، بنابراین بهتر است از ماگ‌های پلاستیکی برای نوشیدنی‌های سرد استفاده کنید.

۶. ماگ حرارتی

اگر می‌خواهید نوشیدنی گرمتان پس از چند ساعت هم سرد نشود و داغ نوش جان کنید، ماگ حرارتی مناسب شماست. ماگ حرارتی به گونه‌ای طراحی شده است که جلوی انتقال حرارت را می‌گیرد. دیواره‌های ضخیم ماگ حرارتی، فضای داخل لیوان را عایق کرده تا از سرد شدن یا گرم شدن سریع نوشیدنی داخل آن جلوگیری شود. یکی دیگر از مزیت‌های ماگ حرارتی در طراحی دسته آن است. دسته لیوان، تماس دست را از طرف‌های داغ لیوان دور می‌کند و سطح مقطع کوچک دسته باعث کاهش جریان گرما بین نوشیدنی داغ و دست می‌شود. اگر هنگام کار برای خودتان چای می‌ریزید و پس از مدت طولانی یادتان می‌افتد آن را بنوشید، با استفاده از ماگ حرارتی دیگر چای‌تان سرد نمی‌شود.

ادامه مطلب
سررسید اختصاصی یا معمولی برای بازاریابی بهتر است؟

۷. تراول ماگ

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی، عایق حرارتی است و برای مصرف مایعات گرم یا سرد استفاده می‌شود. تراول ماگ، شبیه به فلاسک می‌باشد و به آن ماگ فلاسکی هم می‌گویند. بدنه عایق تراول ماگ، مانع از تبادل گرما بین نوشیدنی و هوای بیرون می‌شود. در واقع محفظه نگهدارنده نوشیدنی در تراول ماگ‌ها، در یک فضای خلاء قرار گرفته است، بنابراین به هیچ عنوان امکان انتقال حرارت وجود ندارد. تراول ماگ دارای یک دهانه درپوش است که از طریق آن می‌توانید محتویات داخل ماگ را در حین حمل‌ونقل بدون ریختن مصرف کنید. لازم است بدانید ماگ مسافرتی فقط در حین سفر استفاده نمی‌شود، شما می‌توانید در هر زمان که طی چند ساعت، نیاز به نوشیدنی گرم یا خنک داشتید از آن استفاده کنید. معمولا تراول ماگ‌ها هنگام رانندگی‌های طولانی مدت، مطالعه طولانی، کوهنوردی در تابستان و زمستان و در روزهای پرمشغله کاری استفاده می‌شوند.

۸. ماگ هوشمند

امروزه نمونه‌ای جدید از ماگ‌ها را در بازار می‎بینید که هوشمند هستند. این مدل از ماگ‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند، به عنوان مثال قابلیت اندازه‌گیری دمای نوشیدنی داخل ماگ، قابلیت اندازه‌گیری حجم مایع درون ماگ یا حتی قابلیت اندازه‌گیری مقدار کالری موجود در نوشیدنی، در ماگ هوشمند وجود دارد. شاید قابلیت‌های این نوع ماگ‌ها زیاد کاربردی نباشند اما برای عده‌ای جذاب شمرده می‌شوند و طرفدار این نوع ماگ هستند.

 

 

چگونه ماگ مناسب برای هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنیم؟

با وجود تنوع ماگ‌ها در بازار ممکن است از خودتان بپرسید چگونه ماگ مناسب برای هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنیم؟ ماگ‌ها برای آنکه کاربردی باشند و مصرف‌کننده از آن لذت ببرد باید بتوان به راحتی آن‌ها را شست و تمام بخش‌های آن قابل شستشو باشند. درپوش مناسب، یکی از ضروری‌ترین موارد در انتخاب یک ماگ مناسب است. درب ماگ باید قفل محکمی داشته باشد تا هنگام قرار دادن در کیف یا در کنار وسایل، نوشیدنی از آن بیرون نریزد و دردسرساز نشود. اگر می‌خواهید نوشیدنی شما در همان دمای اولیه باقی بماند، حتما ماگی را انتخاب کنید که بدنه عایقی داشته باشد و از انتقال حرارت جلوگیری کند. با رعایت این نکات هنگام خرید ماگ، هدیه تبلیغاتی شما ماندگار و کاربردی خواهد بود.

 

 

نتیجه‌گیری

ماگ یا لیوان فلزی چیست و چه کاربردی در تبلیغات دارد؟ ماگ‌، فنجانی دسته‌دار است که برای نوشیدن مایعات گرم و سرد استفاده می‌شود. ماگ‌ها بیشتر در محیط‌های صمیمی و راحت به کار می‌روند و برای محیط‌های رسمی مناسب نیستند. امروزه ماگ‌های متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام طرفداران خود را دارد و برای موقعیت‌های خاصی به کار می‌رود. استفاده از ماگ در کنار یک سررسید برای هدیه تبلیغاتی آخر سال ، و یا در کنار یک ست مدیریتی چرم و یا سفارش ماسک سه بعدی ایده‌ای هوشمندانه و سودمند است که اگر به طرز درستی اجرا شود می‌تواند باعث رشد کسب‌وکار شما شود. طراحی چاپ روی ماگ باید با توجه به سلیقه مخاطب هدف انجام گیرد تا آنها را جذب کند و آنها هم از ماگ شما استفاده کنند تا برند شما از این طریق معرفی شده و در ذهن‌ها ثبت شود. برای تجربه‌ تبلیغاتی بهینه و پربازده با چاپخانه مجریان از طریق شماره‌های ۸۸۹۱۷۰۵۱ و ۰۹۳۵۱۳۶۰۸۶۸ تماس حاصل فرمایید.

 

 

سوالات متداول

۱. چگونه از ماگ برای هدیه تبلیغاتی خود استفاده کنیم؟

ماگ‌ها قابلیت چاپ دارند و می‌توان نام و لوگوی برند خود را بر روی آنها چاپ کنیم. از آنجایی که ماگ‌ها کاربردی هستند، نام برند چاپ شده روی ماگ، دائما مقابل چشمان مصرف‌کننده و دیگران قرار می‌گیرد.

۲. استفاده از ماگ‌ها بیشتر در چه محیطی مناسب است؟

در محیط‌های صمیمی و راحت

۳. برای انتخاب ماگ مناسب باید به چه نکاتی توجه کرد؟

قابلیت شستشو، درپوش مناسب و بدنه عایق

۴. مزیت و عیب استفاده از ماگ فلزی چیست؟

ماگ‌های فلزی، سبک و نشکن هستند اما حرارت را انتقال می‌دهند.

۵. ماگ‌های هوشمند چه قابلیتی دارند؟

اندازه‌گیری دمای نوشیدنی داخل ماگ، اندازه‌گیری حجم مایع درون ماگ و اندازه‌گیری مقدار کالری موجود در نوشیدنی

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *