مزایای اسپیکر تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

اسپیکر تبلیغاتی چگونه میتواند ابزار مناسبی برای تبلیغات باشد

مزایای اسپیکر تبلیغاتی چیست ؟ 

مزایای اسپیکر تبلیغاتی چیست ؟ امروزه از بین انواع محصولات گوناگون تبلیغاتی،اسپیکر تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص،طرفداران ویژه ای پیدا کرده است.هدایای تبلیغاتی به روز مانند اسپیکر های تبلیغاتی یک نوآوری را در حوزه تبلیغات به وجود آورده اند. اسپیکرها ابزار تبلیغاتی برای شنیدن موسیقی با قابلیت پخش با ولوم بالا و کیفیت قابل قبول و رضایت بخش هستند که به خصوص در بین قشر جوان این شیوه گوش دادن به موسیقی بسیار پرطرفدار است.اما اسپیکرها چگونه میتوانند ابزارهای مناسبی برای تبلیغات باشند؟

اسپیکر تبلیغاتی چگونه میتواند ابزار مناسبی برای تبلیغات باشد

امروزه پژوهشگران به تاثیر موسیقی بر تمام جنبه های زندگی انسان پی برده اند؛همچنین روانشناسان بیان میدارند که یکی از شیوه های هوشمندانه برای تبلیغات استفاده از عواملی است که در مخاطب و مشتری ایجاد حس خوب میکند و این حس خوب روی واکنش های بعدی مخاطب تاثیر میگذارد، یکی از قوی ترین این ابزار ها موسیقی است! برای مثال یک اسپیکر تبلیغاتی را در نظر بگیرید که لوگو و نام برند شما بر روی آن حک شده است؛افراد هربار که از این اسپیکر برای شنیدن موسیقی استفاده میکنند این حس خوشایند حاصل از ترشحات هورمون هایی که توسط موسیقی فعال شده اند روی ذهنیت مخاطب از برند شما اثرگذار خواهد بود و احتمالا بعدها برند شما را از میان صدها نام دیگر به راحتی تشخیص خواهد داد.
این نکته اهمیت یک هدیه تبلیغاتی مانند اسپیکر تبلیغاتی را که جزوی از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی است در حوزه برندینگ سازی و ماندگار کردن نام شما در ذهن مخاطب بیان میدارد.

ادامه مطلب
راه های استفاده از هدایای تبلیغاتی برای هدایت فروش

 

  • یک قیاس ساده

اگر بخواهیم بین میزان اثربخشی هدایای تبلیغاتی و سایر روش های پر هزینه تبلیغات مانند بیلبوردهای شهری و آگهی های تلویزیونی یک مقایسه ساده انجام دهیم به درستی به این نکته پی میبریم که واقعا کدام روش مناسب تر است؟اگر بخواهیم اندکی با صداقت پاسخ دهیم حقیقت این است که تعداد بسیار معدودی از افراد هستند که در میان انبوه دغدغه های زندگی شهری و درگیری های شغلی به یک بیلبوردی که در یک گوشه از شهر نصب شده دقت کند و برای خواندن آن وقت بگذارد؛درمقابل تصور کنید اگر شخصی به شما یک هدیه تبلیغاتی بدهد شما ضمن آنکه به لوگو و به محتویات نوشته شده بر روی آن توجه میکنید،یک حس خوشایند مثبت نیز در شما ایجاد میکند.بنابراین این مهم،شما را در انتخاب یک گزینه مناسب تر برای تبلیغات یاری میدهد. هدایای تبلیغاتی برای اثربخشی هرچه تمام تر باید حاوی فاکتورهایی باشند،درغیر صورت موجب اتلاف وقت و سرمایه فرد شده و نتیجه مورد انتظار را نخواهد داشت.

  • کاربردی و متناسب بودن

متناسب با مخاطب باشد و برای مخاطب کاربر داشته باشد.

  • در معرض دید بودن

هدیه ی تبلیغاتی ای که لوگوی شما بر روی آن حک شده است باید در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد تا در طول روز بارها و بارها نام برند شما تداعی شود.

  • با کیفیت بودن

هدیه تبلیغاتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا طول عمر آن افزایش یابد،هر چقدر مخاطب از کیفیت هدیه ای که دریافت کرده است بیشتر راضی باشد با احساس مثبت نسبت به برند شما و احساس وفاداری نسبت به محصولات شما رابطه مستقیم دارد.شما میتوانید با انتخاب یک تولید کننده و یک چاپخانه حرفه ای خیال خود را از بابت رعایت فاکتور های خرید هدایای تبلیغاتی راحت کنید.

  • مقرون به صرفه بودن

هدایای تبلیغاتی خاص علاوه بر ویژگی های بالا باید مقرون به صرفه باشد که بتواند با وجود کم هزینه بودنش نسبت به سایر روش های تبلیغات،اثربخشی بالایی نیز داشته باشد. اگر بخواهیم یک اسپیکر تبلیغاتی را از ۴جهت بالا بررسی کنیم متوجه میشویم که این وسیلخ کاربردی است و افراد در هر سنی از دریافت ان خوشحال میشوند،در معرض دید است،در صورتی که از یک آژانس تبلیغاتی معتبر خریداری شده باشد با کیفیت و بادوام است و اخرین مورد اینکه نسبت به سایر روش های پرهزینه تبلیغات مقرون به صرفه تر است.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *