معرفی آفتابگیر ماشین|چاپخانه مجریان

معرفی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

معرفی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ؛ یکی از لوازم جانبی ضروری برای هر خودرویی آفتابگیر است که با نصب آن هم میتوان از تابش مستقیم نور آفتاب به اتاق خودرو جلوگیری کرد و هم به سلامتی و رفاه سرنشینان خودرو کمک کرد. آفتابگیر ماشین با چاپ آرم و لوگوی تبلیغاتی کالای شما بهترین و ارزان ترین بیلبورد تبلیغاتی محسوب میشود. با صرف هزینه اندک برای چاپ آفتابگیر تبلیغاتی و دادن این هدیه مفید به مشتریان خود میتوانید یک شیوه بازاریابی مناسب برای کسب و کار خود فراهم کنید. آفتابگیر تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با کاربرد مثبتی که دارد از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو جلوگیری می کند. آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل از ایجاد آثار نامطلوب نور خورشید در مواقعی که خودرو متوقف است جلوگیری میکند.

معرفی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

آفتابگیر ارزان تبلیغاتی اتومبیل از رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند. قیمت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین در کیفیت و جنس آفتابگیر تاثیر بسزایی دارد به این صورت که چاپ آفتابگیر تبلیغاتی باعث می شود که هزینه تبلیغات روی سایبان اتومبیل براحتی برای تبلیغ دهنده در بیاید. تولید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین توسط کارشناسان این حوزه و با استاده از متریال های خاص انجام می شود.قابلیت چاپ لوگو و یا برند شما در سایز A3 با رنگ دلخواهتان روی آفتابگیر تبلیغاتی وجود دارد. برای ماشین هایی که شیشه جلوی آن ها کوچکتر باشد آفتابگیر دایره مناسب است. مانند: پراید، سمند و پژو و برای ماشین های مدل بالا با شیشه های بزرگ تر آفتابگیر مربع پیشنهاد می شود.آفتابگیر با رنگ های مختلفی تولید می شود که معمولا یک طرف آن رنگ طوسی ورنگ طرف دیگر به سلیقه مشتری بستگی دارد. چاپ آفتابگیر معمولا با چاپ دستی مانند چاپ سیلک اسکرین انجام می شود.آفتابگیر تبلیغاتی ماشین از جنس پلاستیک یا مواد شمعی تولید می شود و ضخامتی ۳ میلی متری دارد که مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب دارد.جنس شمعی آفتابگیر تبلیغاتی علاوه بر آفتاب در هر شرایط آب و هوایی میتواند محافظ مناسبی برای شیشه ماشین باشد. فنر به کار رفته در آفتابگیر تبلیغاتی باعث انعطاف پذیری و نصب راحت آن بر روی شیشه ماشین می شود. در تولید آفتابگیر تبلیغاتی از رنگ های مختلفی استفاده می شود و مشتریان میتوانند متناسب با کسب و کار خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.بیشتر رنگ هایی که مشتریان سفارش می دهند قرمز، مشکی، صورتی، طوسی، آبی ، و نارنجی می باشد. چاپ رنگی روی آفتابگیر تبلیغاتی ارزان به راحتی انجام می شود . همچنین چاپ سیلک باعث می شود آفتابگیر کیفیت و ماندگاری بالایی داشته باشد.

ادامه مطلب
چاپ روی ساعت تبلیغاتی نفیس

چرا آفتابگیر تبلیغاتی تاثیر تبلیغاتی بالایی دارد

دلایل زیادی برای انتخاب یک آفتابگیر ماشین تبلیغاتی به عنوان یک کالای تبلیغاتی می‌توان ذکر کرد که مهمترین آن‌ها کاربردی بودن و در معرض دید قرار داشتن این محصول است. آفتابگیر تبلیغاتی درست مثل یک بیلبور برای شما عمل می‌کند و در طول روز که شما خودرو خود رابرای ساعت ها در پارکینگ یا خیابان پارک کرده اید تعداد زیادی از افراد آن را می‌بینند و تبلیغات روی آن توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند.این هدیه تبلیغاتی یکی از پرفروش ترین انواع هدایای تبلیغاتی ارزان است که بسیار مورد توجه برندها و کسب و کارهای معتبر می‌باشد.مزیت برتر آفتاب گیر تبلیغاتی این است هر کجا می روید این تبلیغات با شماست و در واقع یک تبلیغ در حال حرکت برای کالای خود دارید که همه می توانند آن را ببینند.این آفتابگیرها بهترین و مقاوم ترین هدیه تبلیغاتی هستند. عموم مردم با دیدن کالایی که در آفتابگیر تبلیغاتی دیده اند کنجکاو می شوند تا در مورد آن بیشتر بدانند.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *