مزایای تقویم رومیزی یادداشتی | چاپخانه مجریان

چاپ تقویم رومیزی یادداشتی چگونه بر ذهن مخاطب تاثیر میگذارد

مزایای تقویم رومیزی یادداشتی چیست ؟ 

مزایای تقویم رومیزی یادداشتی چیست ؟ وجود تقویم رومیزی بر روی میز هر اداره ای لازم و ضروری است، همچنین هر میزی اعم از میزهای اداری و چه میز های مطالعه و یا در منازل وجود یک تقویم رومیزی آن را کامل میکند. همچنین هر کارمند و یا دانشجو و هر شخصی که کارهای روزانه خود را بر حسب برنامه انجام میدهد به وجود یک ست یادداشت نیز احتیاج دارد. امروزه تقویم های رومیزی وجود دارند که با داشتن برگه های یادداشت این نیاز را برطرف کرده اند. با استفاده از تقویم رومیزی یادداشتی هم از رویداد ها و تاریخ مطلع میشوید و هم میتوانید طبق برنامه های روزانه و یادداشت های تان کار هارا پیش ببرید. در ادامه کمی بیشتر در مورد تقویم رومیزی یادداشت دار صحبت میکنیم.

مشخصات و معرفی تقویم رومیزی یادداشت دار

همانطور که میدانید استفاده از تقویم رومیزی ها در منازل و اداره ها بسیار است و اگر این تقویم ها کمی اختصاصی تر طراحی شده باشند و یا دارای برگه های یادداشت نیز باشند، استفاده و محبوبیت آنها دوچندان خواهد شد. تقویم رومیزی یادداشتی همانطور که گفتیم برای یادداشت برنامه های روزانه و همچنین مناسب افرادی است که نکات ریز و درشت کاری و یا روزمره خود را فرامکوش میکنند مناسب است. این نوع تقوبم های رومیزی به نسبت دیگر انواع تقویم ها گرانتر هستند اما یکی از انواع هدایای تبلیغاتی بسیار موثر در تبلیغات و بازاریابی هستن. پس اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی ارزان و  موثر هستید به شما سفارش تقویم رومیزی یادداشتی را پیشنها میکنیم.

ادامه مطلب
بررسی نحوه چاپ روی هدایای تبلیغاتی در ایران

چاپ تقویم رومیزی یادداشتی چگونه بر ذهن مخاطب تاثیر میگذارد

هر کسب و کاری به تبلیغات و بازاریابی احتیاج دارد. در واقع بدون این کار هیچگاه نمیتواند به اهداف خود و درنتیجه افزایش فروش برسد. روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که میتوانند نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشند اما بهترین روش های تبلیغاتی استفاده از هدایای تبلیغاتی است، هدایایی مثل خودکار تبلیغاتی ، سررسید ، ساعت ، ست مدیریتی و…. تقویم رومیزی یکی از پر استفاده ترین هدایای تبلیغاتی است که با توجه به نیاز افراد به جلوی دید بودن تاریخ برای افراد استفاده از آن بسیار زیاد است. تقویم رومیزی ها انواع زیادی دارند اما یکی از انواع بسیار کاربردی آن تقویم رومیزی با یادداشت است. شما میتوانید با چاپ تقویم رومیزی یادداشتی و حک لوگی خود روی صفحات آن و همچنین انتخاب طراحی خلاقانه برای تقویم مورد نظرتان و ارائه آن به مخاطبان و مشتریانتان نام و برند خود را به صد ها و هزاران مخاطب معرفی کنید، به این صورت که مخاطبان شما با هر بار استفاده از تقویم رومیزی نام شما را در ذهنشان یادآور میشوند و همچنین همه افراد آن منزل یا اداره نیز با دیدن تقویم رومیزی حاوی نام و لوگوی شما نسبت به خدمات و کسب و کار شما آشنایی پیدا میکنند. به همین ترتیب افراد زیادی با شما آشنا میشوند، همچنین با این کار میتوانید مشتری های قدیمی خود را نیز حفظ کرده و همینطور مشتریان جدیدی را نیز به سمت خود سرازیر کنید.

بهترین زمان سفارش تقویم رومیزی یادداشتی

ارائه تقویم رومیزی معمولا واخر سال صورت میگیرد و بهترین زمان چاپ و سفارش تقویم رومیزی یادداشتی ماه های آخر سال است از آبان ماه تا پایان سال فرصت دارید که برای طراحی و چاپ تقویم اقدام کنید. اما بهتر است این کار را به ماه آخر موکول نکنید چون چاپخانه ها با توجه به حجم بالای سفارشاتشان و همچنین طراحان نیز ممکن است فرصت تقبل سفارش جدید را نداشته باشند و یا فرصت این که روی کار شما به اندازه کافی وقت بگذارند را نداشته باشند. بنابر این هر چه زودتر اقدام کنید به نفع خودتان است. تقویم رومیزی ها را میتوان به صورت اختصاصی نیز سفارش داد، به این صورت که طرح پیشنهادی و نوع و سایز پیشنهادی خود را با تصاویر اختصاصی کسب و کار خود به طراحان ارائه میدهید و به این صورت یک تقویم رومیزی اختصاصی خواهید داشت. البته نکته مهمتری نیز وجود دارد و آن هم این است که باید در انتخاب چاپخانه و تولید کننده های تقویم رومیزی بسیار دقت کنید، چرا که نتیجه تبلیغات زمانی مثبت است که رضایت مشتری را از هدیه تبلیغاتی که دریافت کرده است به همراه داشته باشد. پس انتخاب یک چاپخانه خوب یک امر مهم در چاپ و خرید هدایای تبلیغاتی است.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *