لیوان حرارتی چیست |چاپخانه مجریان

لیوان حرارتی چیست و چرا به آن ماگ جادویی نیز می گویند؟

لیوان حرارتی چیست ؟ بسیاری از ما به نوشیدن چایی و قهوه عادت داریم و همیشه به دنبال این هستیم تا این مایعات را در بهترین لیوان ها و حامل ها بریزیم. امروزه به لطف تکنولوژی صنعت چینی جات پیشرفت زیادی کرده است به همین دلیل تصیم م داریم تا به شما در مورد اینکه لیوان حرارتی چیست توضیحاتی ارائه کنیم. اگر شما هم دوستدار این لیوان ها هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. ماگ فنجان های سرامیکی هستند که بیشتر برای نوشیدن قهوه، شکلات داغ، نسکافه، چای و … استفاده می شود. طراحی این لیوان ها برای افراد جذاب است. فنجان های سرامیکی در اندازه ها و طرح های مختلفی وجود دارند اما حجم اکثر فنجان ها ۳۵۰ میلی لیتر است که دو برابر یک فنجان چای است. از ماگ ها برای تزیین نیز استفاده می شود. این لیوان ها کاربردهای زیادی دارند اما بیشتر آنها برای نوشیدنی های گرم در طول روز استفاده می شود. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با این که لیوان تبلیغاتی حراراتی چیست به شما خواهیم داد.

لیوان حرارتی چیست؟

در پاسخ به این سوال که ماگ حرارتی چیست؟و چگونه میتواند به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد ؟  می توان گفت: ماگ حرارتی (لیوان جادویی) نوعی لیوان سرامیکی است که سطح آن با جوهر اکسید شده خاصی پوشانده می شود. وقتی فنجان در دمای اتاق باشد رنگ فنجان سیاه به نظر می رسد اما وقتی مایع داغ داخل آن بریزید کم کم تغییر حالت می دهد و کم کم پوشش  داخلی آن محو و نقش اصلی روی لیوان مشخص می شود این تغییر حالت که فقط در نوع حرارتی بین انواع چاپ روی شیشه امکان پذیر است، جذابیتی ایجاد کرده است که کاربر شیشه را مجذوب خود می کند. در واقع، هر زمان که یک نوشیدنی داغ در آن ریخته شود، می توان طرح را به طور کامل مشاهده کرد.

 

 

 

نکاتی برای خرید لیوان حرارتی

ماگ حرارتی یک لیوان بزرگ دسته دار است که به دلیل گرمای نوشیدنی طرح در آن ظاهر می شود. حال بیایید به نکاتی در رابطه با خرید این محصول بپردازیم:

  1. می توان آن را به عنوان یک هدیه منحصر به فرد برای دوستان خریداری کرد، البته لازم به ذکر است که طراحی لیوان حرارتی باید مطابق با سلیقه شما باشد. جنس آن معمولاً سرامیک یا استیل است، بنابراین در هنگام خرید باید مراقب باشید که به اندازه کافی مقاوم باشد و ترک نداشته باشد یا قطر بسیار نازکی نداشته باشد. فولاد از سرامیک قوی تر است، به همین دلیل ممکن است قیمت آن بالاتر باشد. لازم به ذکر است که اگر می خواهید لیوان حرارتی خود را همه جا ببرید، لیوان استیل گزینه کاربردی تری است زیرا در صورت انداختن آن نمی شکند.
  2. اگر طرح های موجود در بازار را دوست ندارید یا می خواهید طرح خود را داشته باشید، می توانید طرح مورد نظر خود را روی لیوان حرارتی چاپ کنید. هنگام خرید، بررسی کنید که آیا می توان از آن در مایکروویو استفاده کرد زیرا ممکن است بخواهید نوشیدنی خود را گرم کنید. شاید تا به اینجای مقاله متوجه شده باشید که لیوان حرارتی چیست و چه کاربردی برای شما دارد.
  3. مطمئن شوید که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. همچنین به خاطر داشته باشید که تمیز کردن طرح های ساده تر از طرح های پیچیده بسیار آسان تر است.
  4. طرح های دسته آن گزینه راحت تری برای حمل یا جابجایی است. لطفا قبل از خرید ظرفیت لیوان حرارتی را در نظر بگیرید، در صورت استفاده از حجم زیاد نوشیدنی لطفا یک لیوان حرارتی بزرگ خریداری کنید در غیر این صورت بهتر است سایز کوچکتری از این محصول تهیه کنید.
  5. اگر زمان زیادی طول می کشد تا از نوشیدنی خود لذت ببرید، بهتر است از طرح های درب دار استفاده کنید زیرا زمان بیشتر می تواند از سرد شدن نوشیدنی شما جلوگیری کند.
  6. وزن سبکی دارد که می توانید به راحتی جابجا شوید.
  7. قاشق یکی از لوازمی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. اگر می خواهید نوشیدنی خود را مخلوط کنید، خرید طرح هایی که همراه با قاشق هستند، کاربردی تر است، زیرا ممکن است با هر نوع قاشقی مخلوط نشوند.
ادامه مطلب
ساعت تبلیغاتی چوبی چیست و مناسب چه کسب و کارهایی است؟

مدت زمان چاپ روی لیوان های حرارتی 

موادی که باعث تغییر رنگ در بدنه شارژرهای حرارتی می شوند، مواد لوکودا هستند، این مواد به دما حساس هستند و یکی از رنگ های ترانما هستند که با تغییر دما نمایان می شوند. این مواد بسیار مقاوم هستند و با شستشو آسیب نمی بینند، فقط باید مراقب باشید که خراشیده نشوند. به این ترتیب هنگام شستن لیوان با دست هیچ مشکلی برای آن ایجاد نمی شود و اثر آن از بین نمی رود. اما اگر با نخ یا نوار ماشین ظرفشویی شسته شود، سطح بیرونی آن ممکن است خراشیده و آسیب ببیند. بنابراین، هنگام نگه داشتن آن باید مراقب باشید. علاوه بر این خاصیت جادویی فنجان های حرارتی برای همیشه ماندگار است، پس از مدتی از بین نمی رود و گذر زمان تاثیری بر آن نمی گذارد. عینک های حرارتی عمر طولانی دارند و کیفیت عکس را برای چندین سال حفظ می کنند و اگر قرار باشد آن را هدیه بدهید، کاملا خوشحال خواهید شد.

 

 

چه طرح هایی را می توان روی لیوان های حرارتی چاپ کرد؟

خوشبختانه هیچ محدودیتی برای طرح یا عکسی که می خواهید چاپ کنید وجود ندارد. لوگوها، آرم ها، نشان ها، عکس ها، نقاشی ها یا موارد دیگر ممکن است روی لیوان های جادویی چاپ شده و با خواص جادویی همراه باشد.  همچنین می توانید عکس خود یا خانواده یا دوستان و آشنایان یا عکس خواننده یا هنرمند مورد علاقه خود یا عکسی از طبیعت یا نمادی خاص را روی لیوان های حرارتی جادویی چاپ کنید. زمانی که قصد دارید طرح خاصی روی لیوان حرارتی داشته باشید، تصویر مورد نظر توسط چاپگر مخصوص و دستگاه دیگری در دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد و برای مدت زمان معین روی لیوان چاپ می شود. در این شرایط شیشه کاملا داغ است و تصویر چاپ شده روی آن واضح است. به این ترتیب دیگر نیازی به نگرانی در مورد کیفیت چاپ ضعیف یا آسیب دیده نیست. بنابراین، می توانید به راحتی راه حلی برای رفع هر مشکلی مانند لکه ها، خطوط، رنگ از دست رفته، رنگ ثابت یا الگوی مخدوش پیدا کنید.

ادامه مطلب
شیلد محافظ صورت

شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه خرید لیوان حرارتی و یا سایر هدایای تبلیغاتی نظیر پاوربانک تبلیغاتی،فلش مموری، جاکارتی و یا خرید تقویم رومیزی ، با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه مجریان در تماس باشید.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *