فلش تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

فلش تبلیغاتی چیست و چه کاربردی در تبلیغات دارد؟

فلش تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

فلش تبلیغاتی چیست ؟ یکی از صدها محصولاتی است که میتوان از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. درواقع همانطور که میدانید محصولات و ابزار بسیار زیادی وجود دارند که میتوان از آن ها در خرید هدایای تبلیغاتی استفاده نمود. اما چیزی که در این میان مهم است آن است که شما بتوانید یک محصول کاملا کاربردی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. فلش مموری نیز یک محصول کاملا کاربردی است که افراد مختلف به طور روزانه از آن استفاده میکنند‌. بنابراین میتوان گفت این محصول میتواند یک انتخاب کاملا مناسب برای برای تبلیغات باشد. البته لازم به ذکر است که علاوه بر فلش مموری، موارد بسیار زیادی هستند که میتوانند گزینه خیلی خوبی برای تبلیغات باشند. بنابر سخنان گفته شده لازم دیدیم که در این مقاله به طور مفصل تر به موضوع فلش مموری و نحوه استفاده از آن در تبلیغات بپردازیم. پس اگر مایل به دریافت این اطلاعات هستید تا انتها مطالب را دنبال کنید.

 

فلش مموری تبلیغاتی چیست؟

منظور از فلش تبلیغاتی چیست ؟ فلشی است که روی آن لوگو یا آرم تبلیغاتی حک شده باشد. این فلش میتواند به عنوان ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد. امروزه افراد به وسایل الکترونیکی علاقه بسیار زیادی دارند. بنابراین میتوان گفت فلش مموری انتخابی کاملا هوشندانه است که میتوان از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده نمود. فلش ابزاری است که میتوان هر نوع داده ای را بر اساس حجم خاصی در آن ذخیره و انتقال داد. از فلش برای انتقال اطلاعات استفاده کرد و وسیله ای کاملا مناسب و کاربردی محسوب میشود. پس اگر قصد تهیه هدیه تبلیغاتی دارید از این وسیله غافل نشوید. امروزه همه افراد اعم از زن، مرد، پیر، جوان و کودک دارای یک فلش برای ذخیره سازی و انتقال اطلاعات مورد نظرشان هستند. پس میتوان گفت این هدیه، هدیه ای همه پسند است و میتوان بدون هیچ ریسکی آن را به مشتریان خود هدیه دهید.

 

 

 

فلش تبلیغاتی یک ابزار تبلیغاتی موثر

فلش مموری تبلیغاتی جزو یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است. سرعت بالای این هدیه تبلیغاتی کوچک و کم حجم در ثبت اطلاعات و همچنین استفاده آسان آن باعث شده است تا بسیار پرطرفدار باشند. به همین دلیل است که اکثرکاربران کامپیوتر حداقل یک فلش تبلیغاتی برای نگهداری و یا انتقال اطلاعات در اختیار دارند و از سوی دیگر روز به روز شاهد تنوع در مدل و نوع این کالاها در بازار هستیم مانند: فلش مموری چرمی، فلش مموری استیل، فلش مموری کارتی، فلش مموری اختصاصی و فلش مموری OTG. امروزه این هدیه تبلیغاتی با انواع مختلف تجهیزات دیجیتالی مانند کامپیوترها، نوت بوک ها، دوربینهای عکس برداری و فیلم برداری، گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها در ارتباط است. در انتخاب فلش مموری تبلیغاتی با توجه به فاکتورهای گوناگون، نمونه‌ای را انتخاب کنید که بیشترین کارایی و تناسب را با مخاطب شما داشته باشد. مخاطبان جوان‌تر، معمولا با مدل‌های مدرن‌‎تر بیشتر هماهنگ هستند؛ و بیشتر از شکل ظاهری، به دنبال نسخه‌هایی با ظرفیت ذخیره‌سازی بالا هستند. این موضوع برای افرادی که از نظر کاری نیز به فلش مموری نیاز دارند، صادق است. در واقع این دسته از افراد، کیفیت، کارایی، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی فلش مموری و ظرفیت ذخیره‌سازی بالا را ترجیح می‌دهند. در مقابل افرادی که به ندرت از فلش مموری تبلیغاتی استفاده کرده و تنها برای امور خاص آن را نگهداری می‌کنند؛ نیازمند مدلی هستند که علاوه بر کارکردهای معمول فلش مموری، به عنوان یک عنصر زیبا و جذاب، بتواند کاربردهای دیگری نیز ارائه دهد. فلش مموری‌های شبیه به کارت ویزیت و مدل‌های دسته کلیدی با روکش‌های چرمی و… از جمله مواردی است که انگیزه نگهداری این هدیه تبلیغاتی را نزد این افراد بالا می‌برد.

ادامه مطلب
چاپ جعبه دارویی و نکات مهم آن

 

 

 

چرا باید از فلش مموری تبلیغاتی استفاده کنیم!

بنابر سخنان گفته شده فلش تبلیغاتی جز پرکاربرد ترین وسایل امروزی محسوب میشود. فلش ها در انواع مارک ها و برند های مختلف تولید میشوند. همچنین این وسایل دارای حجم های مختلف و متنوعی هستند که هر کسی بسته به نیاز خود این وسیله را تهیه میکنند. کودکان برای دیدن انیمیشن از فلش استفاده میکنند. دانشجویان برای ذخیره کردن اطلاعات پایان نامه و جزوات و سایر مطالب درسی از فلش بهره میگیرند. رانندگان برای گوش کردن به موسیقی و دانش آموزان برای ذخیره سازی اطلاعات درسی از این وسیله استفاده میکنند. پس چنانچه مشخص است فلش وسیله ای همه فن حریف بوده که میتوان از آن استفاده های مفیدی داشت. با تمامی این تفاسیر میتوان نتیجه گرفت که برای تهیه هدیه تبلیغاتی بهتر است از وسایل محبوب و کاربردی استفاده کرد. با این کار شما میتوانید تبلیغات را به بهترین شکل خود به اتمام برسانید و از آن نتیجه خوبی را نیز دریافت نمایید.

 

 

 

انواع فلش های تبلیغاتی

اعم از فلش مموری چرمی ، فلش مموری کارتی، فلش مموری کریستالی، فلش مموری کلیدی ،فلش مموری otg، فلش مموری خودکاری، فلش مموری سیلیکونی (که قابلیت تولید بصورت فانتزی با اشکال متفاوت را دارد).

  • فلش کارتی

این نوع فلش تبلیغاتی با ظرفیت های ۴ ،۸ ، ۱۶ ، ۳۲ گیگ و با مغزی اصلی با هولوگرام hp قابل عرضه است . فلش کارت تبلیغاتی دارای گارانتی مادام العمر است و قابلیت چاپ دو طرفه تمام رنگی را دارد.فلش کارت دارای سه مدل در اندازه کارت ویزیت ، کوچکتر از کارت ویزیت و دایره ای شکل است.

  • فلش مموری فلزی

این نوع فلش بدنه فلزی به همراه مغزی اصلی hp همراه با هولوگرام درج شده بر روی بدنه فلش به همراه ضمانت نامه مادام العمر عرضه میگردد. فلش های فلزی دارای جعبه های پلاستیکی می باشند .چاپ بر روی بدنه فلش ها بصورت لیزر است و بر روی جعبه های پلاستیکی چاپ تامپو صورت می گیرد.

  • فلش مموری otg

این نوع فلش تبلیغاتی از دو سری پورت usb و پورت اتصال به تلفن همراه تشکیل شده است.با ظرفیت های ۸ ،۱۶ و ۳۲ گیگ قابل عرضه است. بدنه فلش تبلیغاتی  فلزی است و مغزی hp  به همراه هولوگرام درج شده بر روی بدنه آن قابل رویت است.چاپ بر روی بدنه فلش otg بصورت لیزر می باشند.جعبه محتوی فلش مموری otg نیز از جنس پلاستیک بوده و بر روی آن چاپ تامپو لحاظ می گردد.

  • فلش کریستالی

بدنه این نوع فلش از نوع کریستالی بوده و با ظرفیت های ۸ ،۱۶ و ۳۲ گیگ عرضه می گردد.چاپ در میانه این نوع فلش اعمال و بصورت سه بعدی نمایان می گردد.این نوع فلش تبلیغاتی قابل عرضه با جعبه و بدون جعبه رادارد.

  • فلش سیلیکونی

طراحی در فلش مموری های سیلیکونی بصورت فانتزی است و قابلیت اجرا بصورت رنگی با چندین رنگ چاپ بر روی آن را دارد.حداقل تیراژ مورد سفارش برای فلش سیلیکونی عدد است. مغزی این نوع فلش تبلیغاتی از نوع hp  است و دارای گارانتی مادام العمر می باشد.

 

 

 

ست هدیه الکترونیکی چیست؟

ست هدایای تبلیغاتی الکترونیکی شامل فلش مموری تبلیغاتی، هندزفری، هدفون، رم، گلس، قاب گوشی و غیره است. تمامی این محصولات جز محصولات پر کاربرد جامعه امروزی بشر هستند‌. میتوان گفت محصولات الکترونیکی نیاز مهم امروز بشر هستند از این رو پیشنهاد میشود که برای تهیه هدیه تبلیغاتی از این محصولات استفاده نمایید‌. ابزارهای الکترونیکی نظیر تلفن همراه و لپ تاپ جز نیاز های مهم و اولیه بشر هستند. پس لوازم جانبی این محصولات که شامل فلش، رم، هدفون و هدست نیز به دنبال آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند. همه ما در جامعه مدرن زندگی میکنیم و بدون داشتن لوازم الکترونیکی نمیتوانیم از خدمات اجتماعی مختلف برخوردار باشیم. نیاز به تلفن همراه و لپ تاپ برای خرید های اینترنتی، انواع ثبت نام ها و پر کردن فرم های مختلف لازم و ضروری است. پس نمیتوان به هیچ وجه اهمیت آن را نادیده گرفت.

ادامه مطلب
نکات مهم در مراحل طراحی بیلبورد تبلیغاتی چیست؟

 

 

 

نحوه سفارش فلش مموری تبلیغاتی

برای تهیه فلش مموری تبلیغاتی میتوانید به فروشگاه های فروش لوازم الکترونیکی مراجعه نمایید. اما دقت داشته باشید این قبیل فروشگاه ها محصولاتشان را به قیمت تکی و قدری گران ارائه میدهند. اما اگر میخواهید این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کنید بهتر است به تولیدی ها مراجعه نمایید. اما بدیهی است دسترسی همه افراد به تولیدی محدود است پس در این شرایط باید چکار کرد؟ در چنین شرایطی بهترین کار مراجعه به چاپخانه ها بهترین انتخاب است. چاپخانه ها علاوه بر فروش لوازم الکترونیکی به قیمت عمده، فرآیند چاپ لوگو روی فلش را نیز بر عهده میگیرند. در نهایت نیز تمامی این خدمات با کمترین قیمت تمام شده صورت میگیرد. پس چنانچه قصد تهیه هر نوع هدیه تبلیغاتی را داشته باشید میتوانید به  بهترین و معتبر ترین چاپخانه موجود در شهرتان مراجعه نمایید.

 

 

 

هدیه تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

تا اینجا با فلش مموری تبلیغاتی و نحوه سفارش آن آشنا شدید. اما در این بخش به این قضیه میپردازیم که هدیه تبلیعاتی چه کاربردی دارد؟ درواقع هدیه تبلیغاتی یکی از ارزان ترین، کاربردی ترین و در دسترس ترین روش های تبلیغاتی در بازاریابی است. از این رو پیشنهاد میشود که اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید و بودجه کافی جهت پرداختن برای تبلیغات گران قیمت را ندارید از این روش استفاده نمایید. زیرا همانطور که میدانید روش های تبلیغاتی مختلف از جمله تبلیغات رسانه ای از قیمت بالایی برخوردار هستند و هر کسی توانایی پرداخت آن را ندارد. پس این روش بازاریابی یک روش مطمعن و در دسترس برای تمامی بیزینس ها محسوب میشود.

 

 

 

فلش مموری تبلیغاتی چگونه موجب برند شدن کسب و کار میشود

زمانی که لوگوی خود را بر روی فلش مموری تبلیغاتی چاپ می‌کنید، می‌توانید با استفاده از یکی از محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی در بازار، شرکت خود را معرفی کرده و تبلیغ کنید. چه در خانه و چه در محل کار، این آیتم تبلیغاتی یک هدیه عالی است. اگر شما این آیتم تبلیغاتی را با آرم شرکت نشانه‌گذاری کنید و برای پاداش و یا تشکر از کارمندان یا مشتریان توزیع کنید، کسانی که این هدیه را دریافت کرده‌اند، شرکت شما را در ذهن نگه خواهند داشت و هر بار که از این هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند شرکت شما را به یاد خواهند آورد. یک تکتیک مفید در کسب و کار، هدیه دادن فلش مموری تبلیغاتی در یک کمپین بازاریابی است. به جای آن که کارت ها و تبلیغات کاغذی حاوی جزئیات شرکت‌تان را پخش کنید، کمی سرمایه‌گذاری بیشتری را در نظر بگیرید و چیزی را پخش کنید که برای همه بتواند واقعا مفید باشد. از آنجا که امروزه یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های امروزی است، یقین داشته باشید که هیچ‌کس آن را نادیده نخواهد گرفت و آن را به زباله‌دان نمی‌اندازد. فلش مموری تبلیغاتی را به زیبایی طراحی کنید و لوگو و نام برند خود را بر روی آن مشخص کنید تا افراد علاقه‌مند به استفاده از آن باشند. با این کار بازگشت سرمایه مطلوبی خواهید داشت و هزینه‌های اولیه جبران خواهد شد. این روزها فلش مموری در همه جا کاربرد دارد. نه تنها به طور مداوم برای هر کار روزانه استفاده می‌شوند، بلکه این آیتم‌های تبلیغاتی باعث بهتر دیده شدن برند شما می‌شوند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *