فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت|چاپخانه مجریان

فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت چیست و چه مزایایی دارد ؟

فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت چیست ؟ برخی از افراد که کسب‌وکارهای ریزودرشت دارند، خواهان این هستند که با بودجه‌های اندک، بتوانند هدیه مناسب و زیبا به مشتریان خود عرضه کنند. بعضی از این صاحبان مشاغل برای تبلیغ کسب‌وکار خود و معرفی آن به اطرافیان، دوستان و… سعی می‌کنند، سررسید، انواع تقویم و… را به آشنایان و اطرافیان خود هدیه بدهند. یکی از هدایای کوچک و مهم درعین‌حال زیبا، می‌تواند فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت باشد.

فلش ها از ابزار مهمی در زندگی هر فرد هستند و می توانند اطلاعات مهم را نگهداری کرده، انتقال داده و یک کالای فوق العاده محسوب می‌شوند. به دلیل سبکی، استفاده از آن ساده و آسان است و یک ابزار کاربردی است که همه افراد به آن نیاز پیدا می‌کنند.

فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت

یکی از پرطرف‌دارترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب می‌شود که بین سازمان‌ها و شرکت‌ها رواج دارد. فلش طرح کارت ویزیت از جنس pvc بوده و سبک است. در اندازه‌هایی ساخته شده است که در جیب جا می‌گیرد و دارای کاورهای چرمی است که می‌توان چاپ رنگی، اطاعات و لوگو را روی بدنه این فلش مموری‌ها چاپ کرد. معمولا ۱۰ سال گارانتی داشته و کیفیت بسیار خوبی را دارا هستند. به دلیل طراحی آن که شبیه کارت ویزیت است، خیلی راحت حمل شده و در کیف یا جیب جا می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های چاپ رنگی آن این است که دارای پوشش uv است. زیبایی زیاد و ماندگاری طولانی آن در رنگ چاپ شده روی آن است. این چاپ‌ها در برابر آب، الکل، نور و… کم‌رنگ نشده و نمی‌توان آنها را پاک کرد. یک هدیه منحصربه‌فرد و عالی محسوب می‌شود که به‌راحتی شکسته نمی‌شود. فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت از جدیدترین هدیه تبلیغاتی در سال‌های اخیر محسوب می‌شود و بسیار زیبا کاربردی و جذاب است.

فلش مموری تبلیغاتی طرح کارت ویزیت برای چه افرادی مناسب است؟

این هدایای تبلیغاتی برای هر شرکت و هر شخصی مفید و لازم است؛ زیرا یک کالای تبلیغاتی بوده و هر شرکت و شخص یا کارمند هر ارگانی می‌تواند برای تبلیغ و معرفی کالای خود از این محصول بهره ببرد. پس می‌توان گفت که این فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت مناسب افرادی است که ویژگی‌های زیر را دارند:

  • افرادی که خواهان درآمد بیشتری هستند.
  • برای افرادی که در فکر راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین هستند.
  • افرادی که متفاوت‌بودن را دوست دارند.
  • افرادی که می‌خواهند در خانه یا محل کار خود باشند؛ ولی تبلیغات آن‌ها گسترده باشد.
  • کسانی که می‌خواهند، حرفه‌ای بودن خود را ثابت کنند.
  • آنهایی که می‌خواهند، ثابت کنند روی کسب‌وکار خود تمرکز دارند.
  • صاحبان کسب‌وکارهایی که می‌خواهند باقدرت وارد دنیای تبلیغاتی جدید شوند.
  • بیشتر افرادی که می‌خواهند اعتماد طرف‌های مقابل خود را جمع کنند.
  • افرادی که از تبلیغات سنتی خسته شده‌اند.
ادامه مطلب
ست اوراق اداری، هویت سازمان

فلش تبلیغاتی

از وسایل پرکاربرد است که همه افراد از آن استفاده می‌کنند. امروزه می‌توان گفت هیچ‌کس را نمی‌توان دید که یک فلش را نداشته باشد. با کوچکی و سبک بودن، حمل آن نیز آسان بوده و کاربردهای زیادی هم دارد. فلش‌ها می‌توانند دیتا را انتقال دهند. حتی می‌توان در پخش موسیقی در اتومبیل هم از آن استفاده کرد و در وسایل صوتی هم کاربرد دارند. فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت هم نمونه‌ای از این فلش‌های تبلیغاتی است که با چاپ برند خاص افراد روی آن، دارای عمر زیادی هستند و می‌توان تا مدت‌ها از آنها استفاده کرد.

 

مزایای فلش مموری تبلیغاتی

این فلش‌های تبلیغاتی دارای مدل‌های otg و تایپ C هستند که می‌توان به گوشی‌های موبایل هم آن‌ها را وصل کرد. فلش‌ تبلیغاتی یک هدیه مناسب برای مشتریان است؛ زیرا با چاپ لوگوی خود می‌توان آن را هدیه داده و حتی یک هدیه نمایشگاهی هم محسوب می‌شود. فلش تبلیغاتی مانند فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت دارای مزایای زیاد دیگری نیز است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • طول عمر زیاد

این فلش‌ها برخلاف دیسک‌هایی که درگذشته در لپ‌تاپ و کامپیوتر وجود داشتند و به ولتاژ برق و ضربه هم حساس بودند، مقاوم‌تر هستند. زیرا فلش‌ها با ضربه و افتادن مشکل‌دار نمی‌شوند و بدون نگرانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

  • ظرفیت ذخیره سازی بالا

از ویژگی‌های مهم این فلش‌ها میزان ذخیره‌سازی آن‌ها است که دارای مدل‌های مختلفی هستند و سایزهای متفاوتی هم دارند. مثلا فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت ۲۵۶ گیگ با فلش مموری ۳۲ گیگ در یک اندازه و ابعاد هستند و ازلحاظ ظاهری کوچکی و بزرگی فرقی ندارند.

  • کوچک و قابل‌حمل

فلش‌ها دارای سایز و اندازه کوچکی هستند و خیلی راحت داخل جیب و در جاکلیدی‌ها جا می‌گیرند. این فلش‌ها به شما این توانایی را می‌دهند که تمامی اطلاعات خود را با یک بک‌آپ همواره کنار خود داشته باشید.

  • فلش تبلیغات ارزان

بیشتر فلش‌ها نسبت به ظرفیت ذخیره‌سازی که دارند، قیمت‌گذاری می‌شوند. فلش‌های ۸ گیگی نسبت به بقیه فلش‌ها دارای قیمت مناسب‌تری هستند. ظرفیت ۸ گیگ هم ظرفیت خوبی بوده که برای استفاده در طول روز برای همه افراد مناسب است. فلش‌های تبلیغاتی از هر نوعی: مانند فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت از بهترین نمونه برای هدیه‌های تبلیغاتی محسوب می‌شوند. دارای طول عمر بالایی هستند و می‌توان به وسیله آن یک خاطره خوب از برند را در ذهن مشتریان ایجاد کرد.

ادامه مطلب
چاپ فولدر تبلیغاتی با چه قالبی بهتر است ؟

فلش مموری کارتی

به‌طورکلی می‌توان گفت فلش مموری کارتی از لحاظ طرح شبیه به کارت ویزیت و حتی عابربانک‌ها هستند. از هدایای تبلیغاتی کاربردی و مفید هم محسوب می‌شوند. در قسمت وسط این محصول، توسط دستگاه‌های خاص یک‌سری انحناهایی برای قرارگرفتن یک برد کوچک برش ایجاد می‌شود که فلش مموری در آن جاگذاری می‌شود. از مزایای این فلش مموری‌ها یا فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • امکان چاپ تبلیغات در دو طرف فلش کارت‌ها وجود دارد.
  • می‌توان روی آن‌ها هر نوع شکل یا آرمی را درج کرد.
  • می‌توان آن‌ها را به‌عنوان کارت ویزیت هم ارائه کرد.
  • ماندگاری و مقاومت بالایی دارند.
  • این فلش کارت‌های تبلیغاتی قیمت‌های مناسبی دارند.
  • ظرفیت این فلش‌ها مختلف بوده و از ۴ گیگ تا ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد.
  • فلش‌های کارتی ضدگرد و غبار، گربه و ضدآب هستند.
  • از این نوع فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت در انواع سیستم عامل‌ها ویندوز ها هم استفاده می‌شود.
  • می‌توان مشخصات فرد را روی قسمت‌های مختلف آن درج کرد.

تبلیغات با فلش‌ مموری کارتی

مواردی موجب می‌شوند که فلش‌ مموری کارتی از نظر تبلیغات خاص و ویژه شود، اندازه آن و توانایی چاپ تمام‌رنگی اطلاعات تبلیغات روی دو طرف فلش‌ است.  فلش‌های کارتی مانند: فلش‌های تبلیغاتی طرح کارت ویزیت فضای بسیار زیادی را برای تبلیغات افراد ایجاد می‌کنند. تکنولوژی‌های پرینت تمام‌رنگی روی تمام سطح اجسام مختلف کمک می‌کند که چیزی که در فکر فرد است، توسط یک دستگاه پرینتر رنگی روی فلش کارت‌ها چاپ کنند. فلش‌ها در اندازه و طرح ظرفیت‌های متنوعی در بازار وجود دارند که طبق جنس بدنه‌های که دارند و نوع تبلیغات روی آن‌ها با هم تفاوت‌هایی دارند.

سخن آخر

فلش تبلیغاتی طرح کارت ویزیت می‌تواند برای همه افراد مفید باشد. اصلا فرقی ندارد که دارای چه کسب‌وکاری هستید و یا چه سمتی در شرکت و سازمان‌ها دارید، حتی اگر یک کارگر یا کارمند ساده هم باشید، این سبک از فلش کارت ویزیت می‌تواند برای شما مفید باشد. چرا که با پیشرفت تکنولوژی و کوچک‌شدن وسایل ذخیره‌سازی اطلاعات، داشتن یک فلش مموری از لازمه‌های کاری و زندگی هر شخص است. تبلیغات با این وسیله نیز می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.همچنین مجریان در زمینه انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی نفیس نظیر : پاوربانک تبلیغاتی،سالنامه، خودکار تبلیغاتی، ست مدریتی زنانه ، لیوان حرارتی و … نیز خدمات ارائه می دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و فرآیند طراحی لوگو و خدمات نمایشگاهی و همچنین سایر فعالیت های تبلیغاتی ، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *