فلاسک دماسنج دار چیست|چاپخانه مجریان

فلاسک هوشمند (دماسنج دار) چیست و نحوه عملکرد آن به چه صورت می باشد؟

فلاسک دماسنج دار چیست؟

فلاسک تبلیغاتی چیست ؟ فلاسک دماسنج دار چیست ؟ فلاسک دماسنج دار یا فلاسک هوشمند که به فلاسک یونیک نیز معروف شده است. در فلاسک‌های سنتی که موجود در بازار هستند و از قدیم از آن ها استفاده می شده است امکان این وجود نداشت که به طور مشخص دمای فلاسک سنتی را متوجه بشویم. و این یک مساله‌ی بسیار جدی در مورد فلاسک های سنتی به شما می رفت. با پیشرفت تکنولوژی و آمدن فلاسک دماسنج دار به بازار این مساله برای کسایی که بسیار دمای فلاسک برایشان مهم بودبرطرف شد و در واقع برای شان‌بسیار مفید و کارآمد بود. به طور مثال برای کسانی که ورزشکار یا کوهنور بودند یا گردشگر محسوب می شدند این یک پیشرفت عالی محسوب می شد و برای آن ها بسیار مهم قلمداد می شد. تفاوتی که این نوع فلاسک با فلاسک سنتی دارد در همین موضوع است. فلاسک هوشمند یا دماسنج دار به طور دقیق دمای نوشیدنی که داخل آن حمل می شود را اعلام می کند. بقیه کارکردهای آن تقریبا همان کارهایی است که یک فلاسک سنتی نیز انجام می دهد.

شاید توانایی نگه داشتن دمای نوشیدنی تا ساعت های مختلف نیز از تفاوت‌های مهم فلاسک سنتی و فلاسک هوشمند محسوب شود.. مطمئنا فلاسک های هوشمندی که امروزه تولید می شوند نسبت به فلاسک های سنتی توانایی نگه داشتن بیشتری از دمای نوشیدنی را دارند و در این عملکرد نیز نسبت به نوع قدیمی‌تر خود به روزتر می باشند. فلاسک چه در نوع سنتی و چه در نوع هوشمند، قابلیت حمل هر نوشیدنی گرمی را در خود دارد و هر کدام از فلاسک‌ها تا مدتی مشخص این گرما را حفظ می کنند. این نوشیدنی می تواند انواع و اقسام نوشیدنی های گرم باشد. مثلا چایی، قهوه یا دمنوش. حتما همه‌ی ما از این محصول، یکی را در خانه‌ی خود داریم. که یا هر روز یا با مناسبت های مختلف از آن برای گرم نگه داشتن نوشیدنی خود استفاده می کنیم. مخصوصا برای ما ایرانی ها که مصرف نوشیدنی گرم مانند چایی یا قهوه در طول روز بسیار مهم می باشد.

 

تکنولوژی و تبدیل فلاسک سنتی به فلاسک هوشمند:

امروزه خیلی از ابزار و وسایلی که در زندگی روزمره استفاده می کنیم، در طول زمان با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییر و تحول بسیار زیادی شدند. کافی است به اطراف خود نگاه کنید. خیلی از وسایلی که در اطراف خود می بینیم شکل، طرح و کارکرد آن نسبت به ده سال گذشته کاملا تغییر کرده است. در بعضی ابزار مانند گوشی هوشمند این تغییر سالیانه اتفاق می افتد. شاید الان به هیچ عنوان نتوانیم گوشی‌ای که  ده سال پیش در دست می گرفتیم و یک تا چند سال با آن می‌ گذراندیم  را حتی ده دقیقه هم تحمل کنیم. و با خودمان بگوییم که چطور آن موقع با این گوشی کار می کرده‌ایم؟ در عموم وسایل کاربردی و غیر کاربردی این اتفاق افتاده است. مثال دیگر دستگاه چایی ساز است. دستگاه چایی ساز ابزاری است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی از فرم سماور و کتری روی گاز که از گذشته استفاده می شده است خارج شده است و تبدیل به وسیله ای شده است که با برق کار میکند. البته که هنوز خیلی از کسانی که سن بالاتری دارند و قدیمی تر محسوب می شوند از سماور و کتری استفاده می کنند. عموما این افراد خیلی سخت می توانند با تکنولوژی کنار بیایند. امروزه پیشرفت در تکنولوژی سبب شده است تا هر روز خبر جدیدی از محصول‌های جدید  با عملکردهای جدید بشنویم و محصولاتی که حال کارآمدتر هستند. و در واقع در زندگی روزمره‌ای که هم در خانه و هم در محیط کار خود داریم موجب شده اند هم کار ما سریع تر انجام شود و هم با کیفیت مناسب تری نیاز ما برطرف شود. از وسایلی که با پیشرفت تکنولژی دچار تغییر شده اند و به نوعی رشد کرده و کارآمدتر شده اند می شود به فلاسک اشاره کرد. فلاسک تبلیغاتی وسیله‌ای است که مایع داخل خود را در دمای مناسبی تا ساعت های مختلف نگه می دارد که می تواند چایی، قهوه، دمنوش و هر چیزی که متناسب با نیاز ما است باشد.

ادامه مطلب
چاپ آرم روی ست مدیریتی نفیس جدید

نحوه‌ی کارکرد فلاسک هوشمند ( دما سنج دار):

بعد از اینکه به سوال فلاسک دماسنج دار چیست پاسخ دادیم، نوبت به این مرحله می رسد که نحوه‌ی عملکرد آن را تشریح کنیم. فلاسک هوشمند یا دما سنج دار در واقع دارای سنسور هوشمند می باشد و طراحی بسیار متفاوتی با مدل سنتی خود دارد. که به ما این قدرت را می دهد که متوجه بشویم مایع داخل فلاسک هوشمند سرد یا گرم است. در واقع به نوعی یک هشدار محسوب می شود تا بدانیم که روی نوشیدنی گرم برای ادامه‌ی روز خود حساب نکنیم . یا آن را مجدد با نوشیدنی تازه‌ای عوض کنیم. طراحی این نوع از فلاسک‌های هوشمند به نوعی است که  سرد یا گرم شدن مایع داخل خود را به صورت دیجیتال روی صفحه‌ی نمایشگری که روی درب فلاسک قرار گرفته به ما نشان می دهد. کافی است صفحه‌ی تاچ آن را لمس کنیم عدد دمای داخل فلاسک نمایش داده می شود. این طراحی عموما بر روی تمام فلاسک‌های هوشمند روی درب آن قرار می گیرد. و بین برند‌های تجاری مختلف ویژگی یکسانی محسوب می شود. پس نحوه‌ی کار با این نوع تکنولوژی جدید از فلاسک اصلا سخت و پیچیده نیست و تقریبا تما افراد چه پیر و چه جوان با توجه به نیاز و ضرورت های خود می توانند از فلاسک هوشمند استفاده کنند و نیاز به یادگیری پیچیده ای نیز ندارد. کافی است صفحه‌ی نمایشگر روی درب فلاسک را لمس کنند.

 

فلاسک هوشمند مناسب چه افرادی است:

با توجه به اینکه گروه‌های مختلفی می توانند از فلاسک هوشمند استفاده کنند و تقریبا عموم افراد همیشه فلاسک مخصوص به خود را دارند، اما می خواهیم دسته‌های مختلفی را معرفی کنیم که فلاسک هوشمند ابزار راه آن‌هاست و در واقع وسیله‌ای بسیار کاربردی برای آن‌ها محسوب می شود.

  1. ورزشکاران :

    با توجه به اینکه متوجه شدیم فلاسک هوشمند چیست، حال می توانیم به این مساله بپردازیم که فلاسک هوشمند مناسب برای چه کسانی است. تمام افراد و اشخاصی که عموما ورزش‌های مختلفی را انجام می دهند این وسیله بسیار به کارشان می آید. مثلا مانند کوهنوردان، دوچرخه سواران، موتوور سواران و … .

  2. سفر و گردشگری :

    افرادی که به صورت مستمر به سفر می روند و عموما گردشگر محسوب می شوند نیز از گروه هایی هستند که این نوع فلاسک هوشمند بسیار برای آنان  کارآمد محسوب می شود. مخصوصا کسانی که به صورت حرفه‌ای گردشگری انجام می دهند و از شهرها و کشورهای مختلف آثار باستانی، طبیعت، و تاریخ آن‌ها دیدن می کنند.

  3. تفریح و فعالیت‌های شخصی :

    بعضی از افراد برای تفریح و روز‌های تعطیل خود برنامه‌هایی چون سفر، رفتن به جنگل، دشت و کویر را برنامه ریزی می کنند و از خانه خارج می شوند. تمام این افراد برای کمپ کردن و چادر زدن به  فلاسکی هوشمند نیاز دارند و این ابزار می تواند بسیار کمکشان کند. با استفاده از فلاسک هوشمند می توان با خیالی آسوده به هر کجا که دلمان بخواهد سفر کنیم و از بابت دمای داخل فلاسک هیچ نگرانی‌ای نداشته باشیم.  این فلاسک هوشمند طوری طراحی شده است که علاوه بر اینکه اعلام می کند دمای داخل فلاسک هوشمند چه مقدار است می تواند تا مدت بسیار طولانی‌ای دمای داخل فلاسک را حفظ کند. این ویژگی بسیار مهم در هر برند حدودا تا یک اندازه‌ای پیش بینی می شود.

  4. هدایای تبلیغاتی : 

بسیاری از کسب وکار ها برای دیده شدن و معرفی برند خود استراتژی های مختلفی را برای بازاریابی و تبلیغات در نظر میگیرند. امروزه یکی از بهترین روش های بازاریابی، خرید هدایای تبلیغاتی است که میتوانید در نمایشگاه ها و جشن های مختلف به مخاطبان، مدیران و کارمندان خود در مناسبت های مختلف ارائه دهید. شما میتوانید با تهیه هدایای تبلیغاتی لوکس و جذاب، و چاپ لوگو سازمانی خود برروی آن، برندتان را در معرض دید قرار دهید و فروشتان را افزایش دهید. مجموعه مجریان با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خدمات تبلیغاتی به صورت مستقیم و بدون واسطه فعالیت دارد، در صورت نیاز به مشاوره در زمینه انتخاب و تهیه بهترین محصولات تبلیغاتی نظیر ست مدیریتی چرم، لیوان تبلیغاتی، فلاسک تبلیغاتی، چاپ سررسید و …. میتوانید با کارشناسان و مشاوران این مجموعه ، از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]

1 دیدگاه برای “فلاسک هوشمند (دماسنج دار) چیست و نحوه عملکرد آن به چه صورت می باشد؟

  1. بی نام میگوید:

    سلام ببخشید من ی تراول ماگ خریدم که درش درجه داره ولی درجه نشون نمیده باید چیکار کرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *