مزایای تی شرت تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

تی شرت تبلیغاتی وسیله ای برای تبلیغات کسب و کار شما

مزایای تی شرت تبلیغاتی چیست ؟

تی شرت تبلیغاتی چیست ؟ مزایای تی شرت تبلیغاتی چیست ؟ چاپ هدایای تبلیغاتی برای بیشتر کسب و کارها پیشرفت کرده و همه دنبال راهی برای تبلیغ برند یا محصول خود هستند. در این میان، تبلیغات بر روی چیزی که همیشه همراه فرد باشد یا بتواند برای او کاربرد داشته باشد مناسب است.  لباس و پوشاک از گذشته تا کنون جزو نیاز های اساسی هر شخص بوده است. امروزه چاپ تبلیغات بر روی لباس و پوشاک در بازاریابی و تبلیغات رواج پیدا کرده است و موفقیت قابل توجهی را نیز به دست آورده است. زمانی که شما با شخصی برخورد می‌کنید، اولین چیز که نظر شما را جلب می‌کند لباس اوست. لباس از جمله کالاهایی است که بسیار زیاد در معرض دید دیگران قرار دارد و یکی از استراتژی های مهم در انتخاب یک کالای تبلیغاتی همین در معرض دید بودن و کاربردی بودن آن کالا است. یکی از انواع هدایای تبلیغاتی پرکاربرد تی شرت تبلیغاتی است که بسیار پرطرفدار نیز می‌باشد. چاپ تبلیغات بر روی تیشرت تبلیغاتی یکی از شیوه های معمول و رایج و همچنین پرطرفدار در تبلیغات است که مدت زیادی است در دنیای تبلیغات جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

تی شرت تبلیغاتی وسیله ای برای تبلیغات کسب و کار شما

شما از تیشرت تبلیغاتی می‌توانید برای تبلیغات برند و کسب و کار خود استفاده کنید و آن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان به مخاطبان خود هدیه دهید و از این طریق بازاریابی کنید. علاوه بر این شما می‌توانید چاپ تی شرت تبلیغاتی را برای معرفی کمپین های خود به دیگران استفاده کنید و با چاپ نام یا شعار کمپین خود دیگران را از آن آگاه کنید یا از آن‌ ها بخواهید به کمپین شما بپیوندند. از دیگر کاربردهای چاپ تیشرت تبلیغاتی این است که می‌توانید روی تی شرت لوگو و نام تجاری خود یا شعار تبلیغاتی خود را چاپ کنید و از کارکنان و کارمندان خود بخواهید که همگی به صورت یکدست آن را در همایش ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و یا جلسات مهم به تن کنند و از این طریق اتحاد و همبستگی کارکنان شرکت خود را نیز نشان دهید.

ادامه مطلب
ابزارتبلیغاتی مناسب چه برندهایی است

کاربرد تی شرت تبلیغاتی در بازاریابی

چاپ تبلیغات خود روی تی شرت تبلیغاتی باعث می‌شوید تا مخاطبان با پوشیدن این لباس و رفتن در میان مردم، برند شما چشمگیر شود و رونق بسیاری در کسب و کار خود انجام خواهیم داد. حتی اگر از تیشرت تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نیز استفاده نکنید و فقط این تیشرت های تبلیغاتی را کارمندان و کارکنانتان استفاده کنند باز هم شما را به هدف بازاریابی خود نزدیک میکند. چاپ تیشرت تبلیغاتی برای تیم های ورزشی، کارکنان رستوران ها، سازمان ها و ارگان ها نیز از دیگر کاربرد های تیشرت تبلیغاتی می‌باشد. بنابراین از طریق چاپ تیشرت تبلیغاتی و هدیه کردن آن به مخاطبان خود درواقع یک بیلبرد تبلیغاتی متحرک را برتن مخاطبانتان کرده اید و آنها با هر بار استفاده از تی شرت تبلیغاتی شما، نام و برند شما را به صدها نفر دیگر نیز میشناسانند. که همین امر یکی از بزرگترین اهداف بازاریابی و تبلیغات است که شما را در واقع به برندسازی نزدیک میکند. البته این نکته را فراموش نکنید که کیفیت چاپ و جنس پارچه تیشرت نیز مهم است، هیچکس دلش نمیخواهد یک لباس بی کیفیت را برتن کند، گذشته از این مورد اگر تی شرت تبلیغاتی که هدیه میدهید از جنس خوبی برخوردار نباشد دوام زیادی نیز نخواهد آورد و زود از بین خواهد رفت همچنین  مخاطب با دیدن هدیه تبلیغاتی بی کیفیت نسبت به برند و نام شما بی اعتماد خواهد شد. پس با این اوصاف بهتر است تولید کننده مطمئن هدایای تبلیغاتی و همچنین یک چاپخانه خوب را به این جهت انتخاب کنید.

علت پرطرفدار و پربازده بودن تی شرت تبلیغاتی چیست

در بین تمام هدایای تبلیغاتی، یکی از پر کاربردترین آنها تیشرت تبلیغاتی است که بین کاربران خیلی جذاب و کاربردی بوده است.در ادامه دلایل پربازده بودن و پرطرفدار بودن این هدیه تبلیغاتی را بررسی میکنیم؛

  •  قابل دید بودن بیشتر

لباس جزو اولین چیزهایی است که در معرض دید افراد قرار می‌گیرد و همین امر باعث موفقیت در تبلیغات کسب و کار شما در زمینه تیشرت تبلیغاتی در بازاریابی شده است.

  •  تیشرت به دلیل نداشتن یقه و جیب فضای بیشتری برای تبلیغات دارد

شاید برای شما سوال باشد که چرا چاپ تبلیغات را بیشتر روی تیشرت انجام می‌دهند.باید بگوییم که  تیشرت به علت یکسره بودن و نداشتن دکمه و یقه باعث بهتر دیده شدن نام تجاری و برند می‌شود و همچنین تاثیر بیشتری برای کسب و کار شما دارد.

  •  هزینه کمتر

چاپ تبلیغات بر روی تیشرت تبلیغاتی هزینه کمتری نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر دارد به همین دلیل در هر کسب و کاری با هر بودجه گه برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته شده، می‌توان تیشرت تبلیغاتی را با تعداد دلخواه سفارش داد.

  • جلب توجه بالا

معمولا در بیشتر مواقع چاپ تبلیغات بر جلوی تیشرت انجام می‌شود و اولین جایی است که نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند. بنابراین تنها چیزی که در هدیه تبلیغاتی جلب توجه میکند، چاپ تبلیغات بر روی تیشرت تبلیغاتی است.

  •  قابلیت استفاد برای تمام سنین و جنسیت‌ها

تیشرت از جمله پوشاکی است که هم برای آقایان و هم خانم ها کاربرد دارد و از آن استفاده می‌کنند و این می‌تواند کار شما را در هدیه دادن این تیشرت ها به عنوان هدیه تبلیغاتی به مخاطبانتان بدون در نظر گرفتن جنسیت راحت کند زیرا می‌دانید هر مخاطب با هر سن و جنسیتی که دارد می‌تواند از این تیشرت استفاده کند.

ادامه مطلب
بررسی بهترین هدایای مدیریتی

روش های چاپ روی تی شرت تبلیغاتی

امروزه در سراسر دنیا چاپ روی تیشرت تبلیغاتی در زمره صنعت های پرکاربرد و البته پرمصرف بشمار می رود و همین امر سبب توسعه روزافزون این صنعت در سراسر دنیا شده است. کشور ما نیز از این صنعت روز دنیا عقب نیست ور در ایران هم دستگاه های پیشرفته و بروزی برای چاپ روی تیشرت وجود دارند که هرکدام متناسب با نوع چاپ مورد استفاده قرار می گیرند. اگر بخواهیم به اختصار چند روش چاپ روی تیشرت را ذکر کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • چاپ سابلیمیشن (چاپ حرارتی به صورت مستقیم)
  • چاپ مدیا (چاپ به صورت تمام رنگی )
  • چاپ به صورت مستقیم روی تیشرت
  • چاپ لیبلی
  • چاپ کاتر پلاتر ( چاپ به صورت تک رنگ)
  • چاپ سیلک
برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *