طراحی لوگو سه بعدی

طراحی لوگو سه بعدی چه مزایا و ویژگی هایی دارد ؟

اهمیت طراحی لوگوی سه بعدی چیست؟

لوگو، یک نشان است که بیان کننده‌ ی هدف یک سازنده از کسب و کار خود است. کار آفرین برای نمایش شغل جدید خود از یک لوگوی خاص استفاده میکند تا فکر و نگاه مردم به سمت آن جلب شده و با هدف کسب ‌و کار آشنا شوند. از آنجایی که لوگو جزو اولین عناصری است که مخاطب میبیند و حفظ میکند، بنابراین طراحی یک لوگوی سه بعدی عالی و خاص برای جذب مشتری میتواند بسیار کمک‌ کننده باشد. اهمیت طراحی لوگو زمانی مشخص می‌شود که شما نتیجه کار خود را از قبل به متخصصان حرفه‌ای طراحی سپرده و تحویل داده باشید .

 

ویژگی های لوگو سه بعدی چیست!

لوگو سه بعدی نسبت به انواع لوگو ها دارای ویژگی های خاصی می باشد که آن را در میان افراد بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است. علاوه بر ویژگی ها و خصوصیات این مدل لوگو باید پارامتر هایی رعایت شوند تا نتیجه مطلوبی را به ما دهند.در این بخش از مقاله قصد داریم به ویژگی های مهم و منحصر به فرد لوگو های سه بعدی بپردازیم و همچنین شرح خواهیم داد که طراحی لوگو سه بعدی باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا نتایج جذاب و فوق العاده ای به ما دهد. پس با ما همراه باشید.

 

لوگوی سه بعدی باید چشمگیر و گیرا باشد!

زمانی که مشتریان به طراحی لوگو سه بعدی نگاه می کنند؛ توجه آنها جلب می شود. چنین لوگو هایی احساسات عمیقی را در مخاطب بر می ‌انگیزد. طراحان لوگو معتقدند که لوگو سه بعدی مخاطب را بهتر جذب نام برند و شرکت می‌کند و در طول زمان قدیمی نمی شود. مخاطبین به لوگو های سه بعدی توجه و علاقه ی بیشتری نشان میدهند و برایشان جالب تر است.

نحوه به کار بردن رنگ و انتخاب اندازه ایده آل و مناسب برای طراحی لوگو سه بعدی از عواملی است که آن را چشمگیر و گیرا می‌کند و پیام برند را به خوبی به مشتریان میرساند. به یاد داشته باشید که تاثیر نور، جذابیت لوگوی سه بعدی را مخصوصاً زمانی که در پلت فرم های دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بیشتر می‌کند. لوگو های سه بعدی روشی موثر برای جلب توجه مخاطب در طولانی مدت هستند.

 

امکان به روز شدن با طراحی لوگو سه بعدی!

حتی اگر یک لوگو دو بعدی طراحی کرده باشید میتوانید با تکنولوژی های به روز و نرم افزارهای مدرن، لوگوی سه بعدی مشابه با لوگوی قبلی خود را طراحی کنید. در پلت فرم های بازاریابی دیجیتالی مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، اپلیکیشن های موبایل و غیره به کار بردن یک لوگوی سه بعدی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. تمام این پلت فرم ها برای افزایش مخاطبین و در نتیجه فروش شما اهمیت بسیار زیادی دارند توجه کنید .

ادامه مطلب
تاریخچه ی چاپ و بسته بندی

 

به رشد کسب و کار بهبود بخشد!

این لوگو باید به گونه ای طراحی شود که مشتری بدون زحمت و به راحتی برند تان را به یاد بیاورد تا قدرت برند شما و قابل اعتماد بودن آن را به خوبی نشان دهد چرا که استفاده از این لوگو باعث می شود مشتری دید وسیع تر به کسب و کار شما پیدا کند. هر چه این طراحی جذاب و خلاقانه تر باشد به تبلیغ برندتان کمک بیشتری می کند چراکه افراد، بیشتر لوگو شما را می بینند و به آن جذب می شوند و همین عمر باعث تبلیغات بیشتر کسب و کارتان خواهد شد که به دنبال آن کسب و کار رشد خواهد کرد.

 

بالا بودن کیفیت!

طراحی این لوگو در انواع نرم افزارها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که وقتی به این لوگو یا لوگو متحرک نگاه میکنید وضوح و شفافیت آن را در تمام ابعاد درک خواهید کرد. کیفیت بالا باعث رضایت بیشتر افراد از نظر بصری می شود و این حس رضایت برای جذب مشتریان یک امتیاز محسوب می شود.

 

جذب کننده باشد!

این نوع لوگو جذاب تر است و مشتری را با نام برند بهتر درگیر می کند. جالب است بدانید که مسائلی از جمله چگونگی استفاده از رنگ و انتخاب اندازه متناسب باعث می شود طراحی لوگوی برند تان جذاب تر باشد که در این صورت هدف برند را بهتر به مخاطب انتقال میدهد.
لوگوی سه بعدی در خاطر ها ماندگار است! مخاطبان به سختی یک لوگوی سه بعدی جذاب که تمام ویژگی های یک لوگوی حرفه ای و عالی را دارد از خاطر می برند.

اگر در هنگام طراحی لوگو تمام ویژگی و اصول لوگوی سه بعدی رعایت شود این لوگو قطعا در خاطره ها می ماند. در دنیای امروزی که به سمت دیجیتالی شدن میرود طراحی لوگوی سه بعدی برای بازاریابان بهترین انتخاب است. با استفاده از لوگوی سه بعدی می توانید برند خود را در تمام بستر ها مانند وب سایت، اینستاگرام، تلگرام و … به مشتری معرفی کند.

 

طراحی لوگو سه بعدی

 

چرا از لوگوی سه بعدی استفاده کنیم!

همه ی شرکت ها خواه کوچک خواه بزرگ باید لوگویی داشته باشند که برای مشتری در نگاه اول جلب توجه کند و اصالت برند را نمایان کند. امروزه به دلیل رقابتی بودن بازار، بازاریابی اهمیت زیادی دارد زیرا رقبا برای بیشتر نشان دادن خود تلاش های زیادی می کنند. برای ایجاد مزیت رقابتی در این بازارها بهتر است که لوگویی زیبا و جذاب داشته باشند لوگوی سه بعدی این ویژگی ها را دارا است. امروزه لوگوی های قدیمی و سنتی جای خود را به لوگوی سه بعدی داده اند این لوگو باعث میشود که مخاطب برند شما را به عنوان برندی به روز و همراه با تکنولوژی های عالی روز بداند. میتواند نمونه لوگوی سه بعدی را ببینید تا تاثیر آن روی مخاطب را بهتر متوجه شوید .

ادامه مطلب
راهنمای جامع بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی

لوگو های سه بعدی آنچنان محبوبیت پیدا کرده‌اند که بسیاری از شرکت‌های با سابقه و قدیمی نیز در تلاشند تا لوگوی ۲ بعدی خود را با لوگوی۳ بعدی جایگزین آن کنند. با طراحی لوگو ۳ بعدی میتوانید مطمئن باشید که مشتریان و مخاطبان دقت زیادی نسبت به تجارت شما پیدا کرده و به آن یقین پیدا خواهند کرد. برای طراحی لوگوی ۳ بعدی میتوانید از انواع لوگوها مثلا لوگوی تصویری، لوگو تایپ، و لوگوی ترکیبی بهره مند شوید.

 

طراحی لوگو سه بعدی با فتوشاپ!

اگر می خواهید لوگو سه بعدی خود را با استاندارد ترین ابزارها طراحی کنید، حتما آموزش کار با فتوشاپ را یاد بگیرید. فتوشاپ به عنوان بهترین نرم افزار طراحی لوگو سه بعدی محسوب میشود ، چرا که ابزارهای فوق العاده قوی و متفاوتی را برای گرافیک تصاویر ارائه میکند. یکی از بهترین امکانات فتوشاپ، وجود هوش مصنوعی و سه بعدی سازی اشکال مختلف است. شما می توانید با استفاده از فتوشاپ، به راحتی تمامی تغییرات خود را روی الگوی سه بعدی خود ایجاد کنید. بسیاری از طراحان گرافیک، عقیده زیادی به استفاده از فتوشاپ برای طراحی لوگو ندارند؛ چرا که طراحی در فتوشاپ تنها بر اساس پیکسل انجام می شود.

 

سخن آخر

این آموزش به این مطلب میپردازد که چگونه میتوانید طرح و لوگوی مورد نظر خود را ایجاد کنید، سپس با شیوه‌ های مختلف سه ‌بعدی‌ سازی برای طرح موجود آشنا میشویم. همچنین روش‌های مختلف را بررسی میکنیم و یاد میگیریم که چطور با استفاده از امکانات موجود در فتوشاپ و اکشن های مختلف، می‌توانیم طرح خود را سه بعدی کنیم. به این ترتیب، از این طرح ‌ها و لوگوها میتوان برای دستگاه‌ های CNC و انواع قالب ‌ها برای ساخت لوگو و نصب روی وسایل مختلف استفاده نمود .

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *