طراحی بسته بندی مواد غذایی, طراحی بسته بندی بهداشتی, طراحی بسته بندی موارد خوراکی

سفارش طراحی بسته بندی و چاپ بسته بندی محصول

سفارش طراحی بسته بندی اگر دارید این مقاله را مطالعه کنید.
طرح های زیبا و جذاب و گویای طراحی بسته‌بندی  کالا، باید مشتری را قانع کند که محصول را انتخاب و خریداری کند. طراحان نگاره نفیس، استادان این رشته هستند و با دقت به آخرین تحولات بازار و دنیای گرافیک، با دیدگاهی خارج از چارچوب، طرح‌هایی زیبا و فریبا برای شما اجرا می‌کنند.

بسته‌بندی، همه جا دیده می‌شود. طراحی و چاپ بسته‌بندی شامل انتخاب متریال یا جنس بسته‌بندی، انتخاب صحیح قالب و شکل آن، اجرای طراحی گرافیک (انتخاب رنگ، فونت‌ها، المان‌های گرافیک و چیدمان) و در نهایت تولید و ساخت بسته‌بندی می‌شود.

این روزها، مردم بیشتر به محیط زیست اهمیت می‌دهند و در نتیجه بسته‌بندی‌ های مضر برای طبیعت یا غیر ضروری را نمی ‌پذیرند. ما در هنگام طراحی بسته بندی محصول همیشه این را در نظر داریم که تا جای ممکن از کمترین مقدار متریال برای جعبه یا بسته‌بندی استفاده کنیم که کمترین دورریز مقوا را داشته باشیم. به این شکل، هم طبیعت از ما راضی خواهد بود و هم هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

از اقلام طراحی بسته بندی مواد غذایی،بسته بندی حبوبات، ترشیجات، مواد شیمیائی و دارویی گرفته تا کالاهای مصرفی و لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و استراتژیک مانند محصولات پتروشیمیایی همه با بسته بندی و چاپ جعبه مرتبط هستند.

وظیفه اصلی بسته بندی محافظت از محصول است.بسته بندی با برچسب های استاندارد این امکان را به ما می‌دهد تا متوجه شویم چه نوع محصولی داخل بسته قرار دارد و شرایط حفظ و نگهداری آن چگونه است. سازمان جهانی استاندارد (ISO) و سازمان های معتبر و ملی استاندارد کشورهای پیشرفته گامهای مهمی در تدوین استانداردهای بسته بندی و مشخصات فنی آن برداشته اند.

ادامه مطلب
چاپ سیلک چیست ؟هرآنچه که باید درباره نحوه اجرای آن بدانید!

طراحی بسته بندی, طراحی محصولات آرایشی بهداشتی, طراحی و چاپ بسته بندی بهداشتی

چاپ بسته بندی محصول

چاپ بسته بندی جزء لازم و ضروری یک محصول است که شناساندن و نگهداری محصول را از تولید تا مصرف بر عهده دارد. علم طراحی و چاپ بسته بندی علم، هنر و فناوری محافظت از محصول برای نگهداری، انبارش، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و استفاده از آن است به گونه‌ای که از سویی کمترین آزار در حین تولید تا مصرف به محتوای محصول و از سوی دیگر به محیط زیست وارد گردد.
چاپ بسته بندی شامل مراحل طراحی، ارزیابی، و تولید بسته‌ها می‌شود. بسته‌ بندی بطور بسیار جامعی بر زندگی ما سایه افکنده است، بطوری‌که ما در تمام اطراف خود آنرا مشاهده می‌کنیم.

نکات مهم هنگام سفارش طراحی بسته بندی و چاپ بسته بندی

بسته بندی محصولات هویت آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و به عنوان یک پوشش شکیل محصولات را در بر گرفته و از آسیب دیدن آن‌ها در حین حمل و نقل محافظت می‌کند؛ بنابراین هنگام دریافت خدمات طراحی بسته بندی در تهران باید به نکات خاصی توجه داشته باشید که برخی از آن‌ها در ادامه بیان شده‌اند.

  • مقوا و متریالی که برای بسته بندی انتخاب می‌شود باید دارای کیفیت مناسبی باشد تا تصاویر محصول و لوگو به خوبی بر روی آن به نمایش گذاشته شوند.
  • لوگو باید در محلی چاپ شود که مشتری در اولین نگاه بتواند آن را ببیند و برند محصول را با آن بشناسد.
  • انتخاب رنگ­های مناسب و جذاب به هنگام چاپ بسته بندی محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است و سبب جلب توجه بیشتر مشتریان می‌شود.
  • نوشته‌ها و متن ها باید به گونه‌ای بر روی جعبه چاپ شده باشند که از خوانایی کافی برخوردار بوده و اطلاعات کاملی درباره محصول در اختیار مشتری قرار دهند.
  • اگر قرار بر این است که در طراحی بسته بندی محصول از تصویر نیز استفاده شود، باید دقت داشته باشید که از تصاویر با کیفیت بالا و مناسب چاپ استفاده شود.
ادامه مطلب
ماگ یا لیوان سرامیکی چیست ؟+راهنمای انتخاب بهترین ماگ برای هدیه?

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *