طراحی بسته بندی محصولات آرایشی|چاپخانه مجریان

طراحی بسته بندی حرفه ای و خلاقانه

یکی از معضل های کسب و کارها بخصوص تولیدی ها و کارخانجات، طراحی بسته بندی و چاپ بسته بندی محصولاتشان است. که البته این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که به نوعی این بسته بندی محصولات است که معرف آنهاست، و در واقع میتواند یک استراتژی قدرتمند تبلیغاتی را برای یک برند بوجود آورد.

بدین منظور باید طراحی بسته بندی حرفه ای و خلاقانه باشد که به نوعی در مقایسه با دیگر بسته ها متفاوت باشد. به عنوان صاحب یک برند یا کارخانه باید به این مهم توجه داشته باشید. داشتن ایده های جذاب میتواند بسته بندی ها را منتفاوت تر کند به طوری که مشتری ها با دیدن آن جذ آن محصول شوند، علاوه بر این موارد یک بسته بندی حرفه ای باید بتواند یک معرف خوب و کامل برای آن کالا باشد.

طراحی بسته بندی

همانطور که گفتیم بسته بندی خلاقانه یک محصول میتواند به نوعی یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی را رقم بزند. بنابراین باید در این مورد برنامه ریزی های دقیق و هدفمندی را پیاده سازی کرد.

اولین گام سپردن این کار به یک شرکت تبلیغاتی جهت امور طراحی های بسته بندی‌های محصولات شما است. انتخاب این شرکت تبلیغاتی باید با در نظر گرفتن یک سری فاکتور های مهم در این زمینه باشد که در ادامه به شرح و بررسی این فاکتور ها خواهیم پرداخت؛

طراحی بسته بندی

طراحی های منحصر بفرد

داشتن یک بسته بندی با طراحی حرفه ای و خلاقانه خاص و منحصر بفرد در شناسایی شما به مشتریان بسیار کمک میکند و مدت زمانی که مشتری صرف خرید میکند را کاهش میدهد دز فروش زمان طلایی برای فروش وجود دارد که مشتریان در چندین ثانیه تصمیم به خرید یا عدم خرید محصولی میگیرند برای همین برای اینکه مشتریان زیادی برای خود جذب کنید و آنان را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید و راه حلی پیدا کنید که بسته بندی شما توسط سایر رقبای شما کپی نشود باید یک مشاور خوب و کار بلد را در اختیار خود داشته باشید تا به همه جنبه های یک بسته بندی خوب و غیر قابل کپی کردن به شما کمک کند.

ادامه مطلب
چاپ آرم روی ماسک بهداشتی

خلاقیت دز بسته بندی میتواند مانند امضای ضمانت شما بر بسته بندی باشد. بسته بندی را بگونه ای طراحی کنید که مشتری در یک نگاه به همه مشخصات محصول شما پی ببرد. خلاقیت و حرفه ای بودن طراح و مشاور تبلیغاتی میتواند بهترین دوست برند تجاری شما برای رشد فروش محصول شود.

بهترین شرکت طراحی بسته بندی

در این بند میخواهیم به بررسی موارد مهمی که باید در انتخاب یک شرکت طراحی بسته بندی درنظر داشته باشید بپردازیم، شما باید ابتدا نمونه های کار شرکت مورد نظر را ببینید. تنها دیدن نمونه کارها کافی نیست و این سلسله مراتب گزینش ” بهترین شرکت طراحی بسته بندی “ به اینجا ختم نمیشود.

بهتر است در کنار دیدن نمونه کارها، تعدای از کارهای طراحی شده و در نهایت به چاپ رسیده را نیز ببینید و از حیث کیفیت مورد بررسی قرار دهید. باز هم این سلسله مراتب به این فاکتور ها ختم نخواهد شد و شما باید فاکتور های مهمتری را نیز مد نظر بگیرید.

فاکتور هایی همچون، داشتن چندین طراح در یک شرک، و یا به اصطلاح داشتن تیم طراحی حرفه ای، این تیم باید ضمینه ها و بستر هایی را برای نبوغ خلاقیت هایش نیز در آن شرکت داشته باشد، مانند یک اتاق فکر که با در نظر گرفتن نکات روانشناسی ون موثر بر روی ذهن باعث ایجاد فکر ها و ایده های خلاقانه در طراح ها شود.

داشتن یک تیم بدین منظور میتواند نسبت به داشتن یک طراح حرفه ای دارای مزیت باشد چون ممکن است یک طراح هر چقدر هم حرفه ای نتواند با توجه به سلیقه و نیاز مشتری یکسری فاکتور ها را به منظور رضایتبخشی مشتری ارائه و اجرا نماید بنابراین در این صورت است که در شرکت این کار بدون ایجاد وقفه و اتلاف زمان و یا هزینه های اضافی به طراح دیگری سپرده میشود. چرا که انسان ها ذاتا دارای ایده ها و تفکرات متفاوت هستند و طراح ها به طور معمول در همه زمینه ها ممکن است ایده های تازه نداشته باشند و در عوض در یکسری ضمینه ها بسیار قوی و متمرکز کار کنند.

ادامه مطلب
انواع کاغد سررسید ها

طراحی بسته بندی

بهترین چاپخانه در تهران برای چاپ بسته بندی

گام بعدی در این زمینه انتخاب یک چاپخانه باسابقه و دارای امکانات و ماشین آلات بروز است. یک چاپخانه خوب چاپخانه ای است که بتواند علاوه بر داشتن مدیریت زمان، با بالاترین کیفیت کارها را به مشتری تحویل داده و هدف اصلی آن کسب رضایت مشتری باشد. هنوز هم چاپخانه هایی در تهران وجود دارند که میتوان میزان بالای رضایتمندی مشتری را در آنها دید و با توجه به بررسی نمونه کارهای چاپی به این نتیجه رسیذ که میتوانند انتخاب مناسبی جهت چاپ انواع بسته بندی ها یا دیگر روش های تبلیغاتی یا چاپ باشند. از این رو دیدن نمونه کارها و همچنین تحقیقات در مورد نحوه کار و میزان رضایت مشتری از کارها را نباید نادیده گرفت و در این مسیر باید نهایت بررسی را داشته باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *