طراحی بسته بندی حرفه ای محصول, طراحی بسته بندی

اهمیت طراحی بسته بندی حرفه ای محصول

طراحی بسته بندی چیست ؟بحث این مقاله طراحی بسته بندی حرفه ای محصول است. بسته بندی محصولات به طور قطع یکی از مهمترین و با اهمیت ترین ابزارهای تبلیغاتی است. کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی همیشه بر این باور هستند که میتوان با استفاده از داشتن یک بسته بندی خلاقانه، نام یک برند را بر سر زبانها انداخت. این یکی از اصول مهم در تبلیغات است. بر سر زبانها افتادن دو حالت دارد، یک حالتش که با وجود حواشی های مثبت و منفی رخ میدهد و خود میتواند هم حواشی خوب باشد و هم حواشی بعد، راه دوم بر سر زبانها افتادن تبلیغات و دیده شدن توسط عموم است. اینکه هوشمندانه بر سر زبانها بیافتیم و یا بصورت یک طعمه در یک حواشی شناخته شویم انتخاب خودمان است. البته که کمتر پیش میاید یک برند درگیر حواشی منفی شود. این موضوع بیشتر برای برند شدن اشخاص است، مانند هنرمندان و ورزشکاران و یا سیاستمداران. برای بر سر زبان ها افتادن یک برند، باید روش های تبلیغاتی هوشمندانه را انتخاب کنیم. مانند خرید هدایای تبلیغاتی ! راه دیگر و مهمتر که باید پیش از اقدامات و استفاده از روش های تبلیغاتی اتفاق بیافتد، داشتن یک بسته بندی خلاقانه و حرفه ای است.

 

اهمیت طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی محصول یکی از مهمترین کارهایی است که باید برای طراحی و چاپ آن بیشترین زمان و انرژی را صرف کنید. چرا که در نگاه اول مخاطب با بسته بندی یک کالا روبرو میشود، و اگر آن بسته بندی معرف خوبی باشد برای آن کالا و به نوعی خلاقیت در طراحی آن، آن را از سایر محصولات رقبا متمایز سازد. قطعا این سوال در ذهن شما تداعی میشود که چگونه میتوان به این نتیجه مثبت، یعنی همان داشتن یک بسته بندی حرفه ای رسید؟ پایخ به سوالات شما را میتوان در یک جمله خلاصه کرد، انتخاب شرکت تبلیغاتی معتبر و حرفه ای “.

ادامه مطلب
نقش مهم بسته بندی تیوب در صنایع آرایشی و بهداشتی

 

 

شرکت طراحی بسته بندی حرفه ای محصول

بهترین شرکت طراحی بسته بندی کالا را میتوانید با کمی تحقیق و جستجو در فضای اینترنت و با دیدن نمونه کارهای موجود در این شرکت ها چه در کاتالوگ های نمونه کار و چه در وبسایت ها میتوانید به یک انتخاب خوب و در نهایت هوشمندانه برسید. با انتخاب یک شرکت تبلیغاتی خوب و باسابقه ما در نهایت یک نتیجه حرفه ای و باکیفیت خواهیم داشت. مراحل طراحی این نوع خدمت ( بسته بندی )، باید توسط طراحان حرفه ای و در عین حال آشنا به فضای چاپ و چاپخانه صورت گیرد، تا در نهایت کار یعنی انتخاب رنگ ها، نوع فایل، بستن زینک برای چاپ و دیگر فاکتورهای آن با مشکل مواجه نشوند. بنابراین میتوان گفت که همانقدر که طراح بسته بندی اهمیت دارد، مسئله کیفیت چاپ آن نیز مهم است. چاپ بسته بندی به نوعی باید با دستگاه ها و ابزارآلات بروز صورت گیرد، و با توجه به تعداد تیراژ چاپ این مرحله میتواند توسط بخش افست و یا بخش دیجیتال صورت گیرد. چاپ افست به چاپی گفته میشود که برای تیراژ های بالای هزار عدد استفاده میشود. و چاپ دیجیتال، برای سفارشات حداقل از یک عدد تا هزار عدد مورد استفاده قرار میگیرد.با گفتن این موضوعات میخواهیم به این نتیجه برسیم که باید چاپخانه ای را برای چاپ کارهای خود انتخاب کنید، که دارای هر دو بخش چاپ افست و چاپ دیجیتال باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *