طراحی بروشور با کیفیت | چاپخه مجریان

طراحی بروشور با کیفیت چه تاثیری دارد؟

طراحی بروشور با کیفیت چه تاثیری دارد؟

طراحی بروشور با کیفیت در رشد کسب و کار شما تاثیرگذار است. با ظهور دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات از طریق کانال های رسانه های اجتماعی، فکر استفاده از بروشور برای بازاریابی کسب و کار شما می تواند برای برخی قدیمی به نظر برسد.

با همه این اقدامات بازاریابی با فناوری پیشرفته، بازاریابی از طریق یک بروشور چگونه مقایسه می شود؟

بازاریابی از طریق یک بروشور از بسیاری جهات موثر است، مانند زمانی که صحبت از شبکه سازی می شود می توان آنها را پس از صحبت با مشتریان یا مشتریان بالقوه ارائه کرد توزیع آنها ارزان است و شما می توانید به طور خاص بازار ایده آل خود را هدف قرار دهید.

و با دنیای بدون کاغذ، بروشورها می توانند به سادگی یک تازگی برای متمایز شدن از رقبا باشند. اما طراحی بروشور چقدر در بازاریابی موثراست؟

 

 

به مخاطبان هدف شما می رسد

بروشورها در اصل جزوه هایی هستند که حاوی اطلاعاتی درباره کسب و کار شما هستند.

آنها معمولا  در رویدادها، جلسات، رویدادهای شبکه و موارد دیگر توزیع می شوند.

این روش توزیع به این معنی است که شما می توانید به طور خاص افرادی را هدف قرار دهید که فکر می کنید به کسب و کار شما علاقه مند هستند.

درست قبل از اینکه تصمیم بگیرید کجا غذا بخورید، به چیزی به سادگی یک منوی غذای آماده فکر کنید.

این بسیار هدفمند است زیرا می دانید که آنها در شعاع تحویل شما هستند. برای رویدادها، بروشورها یک بخش قابل لمس از بازاریابی را ارائه می دهند که فقط به کسانی داده می شود که از طریق گفتگو واجد شرایط هستند.

 

 

تاثیر طراحی بروشور با کیفیت

بروشور چیزی است که مردم می توانند لمس کنند، نگه دارند و به دیگران منتقل کنند.

این به مشتریان بالقوه اجازه می دهد به جای فراموش کردن اطلاعات در میان وب گسترده، با اطلاعاتی که از طریق بروشور دریافت کرده اند، ارتباط برقرار کنند.

داشتن یک بروشور به صورت فیزیکی در جلوی شما، بیشتر از تبلیغاتی که ممکن است در وب ببینند، به اطلاعات داخل معنی بیشتری می دهد و توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند.

دسترسی به بروشورها آسان است، زیرا اگر می خواهید اطلاعات را دوباره بخوانید یا به دوستانتان منتقل کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را از کشو بیرون بکشید، در حالی که ردیابی و مکان یابی آگهی در وب ممکن است دشوار باشد.

به عنوان مثال، بروشورهای زیادی در رویدادها و در زونکن تبلیغاتی توزیع می شود، جایی که غرفه هایی برای تبلیغات کسب و کار، دانشگاه و غیره شما برپا می شود.

ادامه مطلب
پاوربانک در تبلیغات چگونه تاثیرگذار است ؟

بنابراین، وقتی مردم به غرفه شما می آیند، به آنچه که شما برای گفتن و پیدا کردن آن دارید علاقه مند می شوند.

بیشتر در مورد آنچه شما باید ارائه دهید. در طراحی بروشور به‌عنوان برداشتی استفاده می‌شود که اطلاعات بیشتری را به شیوه‌ای دلپذیر ارائه می‌کند، و هیچ چیز بهتر از باز کردن یک بروشور و استشمام بوی تازه جوهر نیست.

ظاهر همه چیز برای یک بروشور است زیرا مستقیماً چیزهای زیادی در مورد تجارت شما به مشتری می گوید و نشان از اهمیت طراحی بروشور دارد.

درست مانند گفته‌های اولین برداشت‌ها، با بروشورها نیز کار می‌کند، اگر یک بروشور غیرجذاب را به مشتری بدهید، آنها به طور خودکار ایده‌ای از کسب‌وکار شما خواهند داشت، و ممکن است فکر کنند که شما تلاشی نمی‌کنید.

بروشور با کیفیت بالا دور ریخته نمی شود و توسط شخصی که آن را به او تحویل داده اید نگهداری می شود.

آنها از کیفیت مواد استفاده شده، چاپ و محتویات قدردانی خواهند کرد.

حتی اگر زمانی که صحبت از بازاریابی به میان می‌آید، «هرگز کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید»، ظاهر بهتر بروشور شما مؤثرتر خواهد بود.

 

 

چرا باید از بروشور استفاده کنید

گرایش‌ها می‌آیند و می‌روند، اما بسیاری از مردم همچنان بروشورها را دوست دارند، زیرا می‌توانند تصاویر زیبا و حجم وسیعی از اطلاعات را به نمایش بگذارند.

بروشورها طوری طراحی شده اند که بارها و بارها به آنها مراجعه شود.

بسیاری از مردم دسترسی به بروشور را آسانتر از دنبال کردن وب برای کسب اطلاعات در مورد شرکت شما می دانند.

طراحی بروشور و تولید آنها ارزان است و هزینه ای برای توزیع ندارند.

هنگامی که خودتان آنها را بین شخص دیگری توزیع می کنید، یک تماس شخصی ارائه دهید.

آن‌ها به‌جای اینکه در آگهی‌هایی باشند که چشمک می‌زند، همیشه قابل مشاهده هستند، زیرا از نظر فیزیکی آنجا هستند.

بروشورها مقرون به صرفه هستند، بنابراین، می‌توانید طرح‌های مختلف بروشور را آزمایش کنید و ببینید که چه چیزی برای شرکت شما مؤثرتر است، بدون اینکه هزینه‌ای را از دست بدهید.

بسیاری از مردم از بروشورها برای جمع آوری اطلاعات، تصمیم گیری و خرید خدمات و محصولات استفاده می کنند.

 

 

عناصر ضروری بروشور

از آنجایی که قبل از چاپ بروشور با کیفیت این را باید بدانیم که بروشورها اغلب در تبلیغات استفاده می شوند، مهم است که در نظر داشته باشید که طراحی بروشور شما باید چه کارهایی را به مخاطب القا کند.

مانند بسیاری از مواد بازاریابی، یک بروشور خوب از نظر بصری جالب خواهد بود، داستان جذابی را بیان می کند و خواننده را به انجام یک اقدام خاص ترغیب می کند ،مثلاً خرید یک بسته تعطیلات.هنگامی که بروشور خود را چیدمان می کنید، مطمئن شوید که عناصر زیر به خوبی نمایش داده شده اند.

ادامه مطلب
سررسید 1402 چیست و چه تاثیری در تبلیغات کسب و کار شما دارد ؟

 

  1. پوششی جذاب

این اولین (یا تنها!) فرصتی است که بروشور شما تأثیر قوی دارد، بنابراین آن را به حساب بیاورید.

جلد یک صفحه است، بنابراین باید آنچه در داخل است منعکس کند. یک تصویر با کیفیت بالا و مرتبط همراه با یک عنوان مختصر و به راحتی خوانا به خواننده شما درکی قوی از آنچه بروشور شما در مورد آن است ارائه می دهد.

 

  1. یک پیشنهاد قانع کننده

جدا از جزئیات، آنچه شما واقعاً با طراحی بروشور ارائه می دهید فرصت است. این به خواننده دنیای کاملا جدیدی از امکانات برای بهبود زندگی خود را نشان می دهد.

مهم نیست که محصول یا خدمات شما چیست، چه برنامه های پذیرایی برای عروسی باشد یا سیستم های هشدار امنیتی برای یک ساختمان اداری، بروشور شما باید به اندازه ای باشد که خوانندگان را بخواهند بیشتر بدانند.

 

  1. اطلاعات ارزشمند

بروشورها فضای محدودی را برای برقراری ارتباط پیام شما ارائه می دهند، بنابراین اولویت بندی اطلاعاتی که باید گنجانده شود بسیار مهم است.

فضایی را به ویژگی ها و (مهمتر از آن) مزایای پیشنهاد خود اختصاص دهید و در صورت وجود، جزئیات دیگری مانند قیمت ها، تاریخ ها و زمان ها را در نظر بگیرید.

واضح و  مختصر باشید و داستان خوبی بگویید که خواننده شما را قهرمان کند.

 

  1. فراخوان قوی برای اقدام

شما می توانید یک بروشور زیبا و متقاعد کننده بسازید که باعث شود مخاطبان شما دقیقاً همانطور که می خواهید احساس کنند … اما اگر مرحله بعدی را ارائه نکنید بی فایده است.

یک فراخوان قوی برای اقدام خواننده را ترغیب می‌کند تا با شما تماس بگیرد، بازدید کند یا به طریقی با شما ارتباط برقرار کند تا این رابطه بتواند ادامه یابد.

گاهی اوقات این به معنای خرید است، اما نه همیشه، بنابراین به این فکر کنید که می‌خواهید مخاطبان پس از خواندن بروشورتان چه کاری انجام دهند و بر اساس آن آنها را هدایت کنید.

 

  1. اطلاعات تماس دقیق

در واقع، بسیاری از مردم بروشورها را نگه می دارند تا بعداً، زمانی که فرصت مناسب است، به آنها مراجعه کنند.

آنها را مجبور نکنید به دنبال راه هایی برای برقراری ارتباط با شما باشند. با قرار دادن نام، شماره تلفن، ایمیل/آدرس وب و مکان فیزیکی خود در پشت آن کار را آسان کنید.

برخی از شرکت ها حتی یک نقشه ساده برای کمک به مردم برای پیدا کردن آنها قرار می دهند.

این ممکن است در عصر جی‌پی‌اس کمی قدیمی باشد، بنابراین می‌توانید در طراحی کاتالوگ خود به جای آن یک کد QR تعاملی یا چیزهای مفید دیگری اضافه کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *