شرکت طراحی لوگو در تهران|چاپخانه مجریان

معرفی بهترین شرکت های طراحی لوگو در تهران!

لوگو چیست ؟ شرکت طراحی لوگو در تهران برای همکاری جهت طراحی لوگو حرفه ای، یکی از بهترین انتخاب ها میتواند باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تنها شرکت طراحی لوگو در تهران نمیتواند آیتم ها و فاکتورهای مهم برای بهترین بودن را داشته باشد. اما یکی از بهترین شرکت های خدمات طراحی در تهران وجود دارد که سابقه ای چند دهه در زمنیه انواع امور گرافیکی، چاپ و تبلیغات دارد. شرکت تبلیغاتی مجریان با بیش از دو دهه فعالیت در این زمینه ها توانسته است، با بهترین برند ها و سازمانها و کسب و کارها همکاری داشته باشد. البته این همکاری ها به دلیل بالا بودن رضایتمندی مشتری ها، همچنان در زمینه های دیگر، مثل چاپ هدایای تبلیغاتی ارزان، چاپ انواع سالنامه و دیگر خدمات این شرکت ادامه دارد.

شرکت طراحی لوگو

یکی از بهترین شرکت های طراحی لوگو حرفه ای و خلاقانه، باید دارای یک تیم حرفه ای باشد. در کنار این تیم باید اتاق فکری وجود داشته باشد، برای خلق ایده ها و نوآوری ها!

تیم باید دارای روحیه ای شاد، آگاهی هایی بروز و حس مسئولیت پذیری باشند. با این اوصاف این تیم میتواند یک تیم حرفه ای و خلاق و خوب بشمار آید. بنابراین برای انتخاب شرکت تبلیغاتی و انجام خدمات طراحی، این نکات را در نظر داشته باشید.

قبل از اینکه این گزینش را انجام دهید، کمی در فضای اینترنت به جستجو و تحقیق پرداخته و در نهایت با دیدن نمونه کارها، و ارتباط با کارشناسان شرکت مربوطه این گزینش را به مرحله اجرا برسانید.

شرکت تبلیغاتی مجریان با سابقه ای دو دهه در زمینه تبلیغات، طراحی و چاپ توانسته است بالاترین میزان رضایتمندی مشتری را در بین رقبای خود کسب نماید.

کاربرد طراحی لوگو در تمامی مراحل کاری یک برند مشخص است. لوگو بخشی از هویت یک کسب و کار است، پس نمبتواند جدا از نام کسب و کار  یا برند بکاربرده شود. شما در تمامی مواردی که میخواهید نامی از کسب و کارتان برده شود، از لوگو و نماد برندتان استفاده میکنید.

ویژگی های یک شرکت تبلیغاتی خوب

یکی از معبارهایی که برای گزینش یک مجموعه تبلیغاتی جهت گزینش برای همکاری وجود دارد، داشتن تیم های مجزا برای هر بخش است، قطعا بخش فروش از پشتیبانی وب، و بخش گرافیک از it جدا است. اما این تیم ها در نهایت یک هدف واحد را دنبال میکنند، آن هم رضایتمندی مشتری است. در پس این رضایتمندی و مشتری مداری هزاران معیار و ویژگی وجود دارد که همه این تیم ها سعی بر رعایت نمودن آن را دارند. بنابراین شما باید برای انتخاب یک آژانس تبلیغاتی معتبر، میزان رضایتمندی مشتریان آن شرکت را نیز با سایرین بسنجید.

ادامه مطلب
هر آنچه که باید درباره چاپ متالایز بدانید + نکات ، مزایا و معایب و کاربردها

در ادامه به برخی از ویژگی های مهمی که یک شرکت تبلیغاتی موفق باید داشته باشد میپردازیم؛

۱- کارمندان حرفه ای

یک آژانس تبلیغاتی باید کارمندان حرفع ای و با تجریه ای را در زمینه های مختلف داشته باشد. کارمندان باید بتوانند نیازهای مشتریان آن مجموعه را شناسایی و برآورده نمایند. این نیاز ها میتوانند طراحی آرم تجاری، طراحی وب، طراحی کاتالوگ و یا پوسترهای خلاقانه و یا هر خدمت دیگری باشد. همچنین از دیگر ویژگی های این کارمندان، میتوان به با انگیزه بودن و خلاق بودن آنها اشاره کرد. درنهایت یکی از مهمترین مواردی که باید در یک شرکت تبلیغاتی مد نظر گرفته شود، استفاده از متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ میباشد چرا که این روز ها همه زمینه های کاری حول محور این مهم فعالیت دارند.

۲- حضور مستمر در فضای اینترنت

این روزها دنیای دیجیتال کسانی که در کسب و کار هستند، خصوصا در زمنیه تبلیغات، باید حضوری آنلاین و مستمر داشته باشند. شرکت های تبلیغاتی که موفق هستند، قطعا حضورشان در فضای مجازی پررنگ تر است. اگر چه داشتن وبسایت، کاتالوگ های حرفه ای و پوستر های تبلیغاتی نیز از دیگر ملزومات این موفقیت است.

۳- شناخت مشتریان

یک هولدینگ تبلیغاتی زمانی به موفقیت میرسد که بتواند مشتری های جدید را بدست آورد و مهمتر از آن بتواند مشتریان را حفظ نماید. برای رسیدن به این مهم باید شناخت کافی از مشتریان و نیازهای آنها داشته باشید، در یک مجموعه تبلیغاتی افرادی همواره باید به تحقیق و بررسی انواع کسب و کارهای موبوط به مشتریان آن شرکت بپردازند و بطور مستمر ایده ها و راهکارهای تازه و کاربردی را برای جذب و نگهداری مشتری ها ارائه دهند.

۴- ضمانت خروجی و پشتیبانی کار

باعث تاسف است که برخی شرکت ها به تعهد ها و قول های داده شده در قرارداد هایشان عمل نکرده و همین امر موجب از دست دادن مشتری ها و تبعات بدتری برای آن مجموعه میشود. شرکت تبلیغاتی موفق باید به جزئیات خروجی خود دقت داشته باشد.

 

 

 

طراحی لوگو چیست ؟

طراحی لوگو و آرم میتواند برای یک برند و کسب و کار، سرنوشت ساز باشد. لوگو هویت بصری یک سازمان است. طراحی لوگو، هویت بصری یک برند را خلق میکند. طراحی یک لوگو باید به قدری خلاقانه و حرفه ای باید که هویت یک سازمان، کسب و کار و یا یک برند را خدشه دار نکند. بنابراین باید در انتخاب شرکت طراحی لوگو دقت و بررسی های لازم را داشته باشید.طراحی لوگو باید اصولی و خلاقانه انجام شود، و حتما توسط یک تیم حرفه ای انجام شود، ترجیحا نه توسط یک شخص!شاید این سوال در ذهن شما بوجود بیاید که چرا همکاری با یک تیم بهتر از همکاری با یک شخص است؟ برای پاسخ به این سوال باید کمی به چالش هایی که ممکن است سد راه یک طراح و پروژه قرارگیرد فکر کنید. و راه حل های فرضی نیز برای این چالش ها طرح نمایید.اغلب این چالش های احتمالی در خصوص عدم خلاقیت در طراحی، عدم هماهنگی سلیقه مشتری با طراح و امثال این موارد است. پس اگر یک کار توسط یک تیم انجام پذیرد، این چالش ها به حداقل میرسند، چرا که طرح میتواند توسط طراح دیگری در تیم اجرا شود، و یا بصورت تیمی به ایده پردازی یک طرح پرداخته شود.

ادامه مطلب
ترفند های جذب مشتری با هدایای زنانه خاص برای سالن های زیبایی

 

کار گروهی چیست ؟

در یک مجموعه تبلیغاتی موفق، معنای کارگروهی به خوبی جای گرفته و مورد استقبال قرار میگیرد، به این صورت که همه امور و سفارشات و یا هر تسک دیگری بر اساس برنامه ریزی های تیمی و زمانبندی های مشخص صورت میگیرد. معمولا هر تیم یک لیدر و یا سرپرست دارد، که مسئول بررسی کارهای انجام شده و یا در دست انجام را دارد، معمولا درکارهای گروهی همه اعضای تیم برای اولویت بندی کارها تصمیم میگیرند.

 

 

اتاق فکر

همه تیم ها و گروه ها، بویژه گرو های طراحی و گرافیست، در زمینه های طراحی آرم تجاری، طراحی بسته بندی، طراحی انواع هدیه های تبلیغاتی، سررسید ها و انواع تقویم ها و… به یک اتاق جهت ایده پردازی و خلق خلاقیت و ن وآوری نیاز دارند، شرکت تبلیغاتی مجریان، با داشتن اتاق فکر با ساختاری کاملا ساده جهت ایده پردازی اعضای تیم توانسته است در زمینه انواع طراحی ها بهترین ایده پردازی ها و خلاقانه ترین طرح ها را خلق نمایند.

حال باید به موضوع اصلی این مقاله، همان طراحی لوگو و انتخاب بهترین شرکت طراحی آرم بپردازیم؛

 

 

شرکت تبلیغاتی مجریان

یکی از بهترین شرکت های طراحی آرم و لوگو تجاری در تهران، شرکت تبلیغاتی مجریان است، که تا کنون توانسته است، بیش از صد طرح متنوع بر پایه اصول طراحی آرم، را پیده سازی و اجرا نمایند. این تیم با داشتن خلاقیت های خاصی در زمینه انواع طراحی ها از جمله طراحی بسته بندی، طراحی اوراق اداری، طراحی انواع سالنامه، هدیه های تبلیغاتی و یا تقویم ها، توانسته است با صد ها برند معتبر و شناخته شده در کشور نیز همکاری داشته باشد.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

1 دیدگاه برای “معرفی بهترین شرکت های طراحی لوگو در تهران!

  1. اریکا میگوید:

    سلام ببخشید من میخواستم بگم من میخواهم لوگوهامو بفروشم ولی سنم کمه خودم لوگوها ساختم میخواهم بفروشم ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *