سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری

سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری

اگر قصد دارید برای تبلیغ برند یا کسب و کارتان از هدایای تبلیغاتی بخصوص ست مدیریتی استفاده کنید و در این بین نیاز دایرید که لوگو و متن دلخواهتان را روی موارد موجود در ست مدیریتی چاپ کنید و به دنبال چاپخانه ای می گردید که از این دست کار ها را با نهایت کیفیت به شما تحویل دهد و یا حتی اگر می خواهید اطلاعات خود را در مورد صنعت چاپ و تبلیغات و هدایای تبلیغاتی بالا ببرید، صفحه درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله ابتدا به توضیحی درباره صنعت چاپ و تاریخچه آن می پردازیم، سپس در مورد صنعت تبلیغات و هدایای تبلیغاتی صحبت می کنیم تا در نهایت به انواع سررسید برسیم و به شما بهترین چاپخانه تهران برای سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری را معرفی کنیم.

صنعت چاپ و تاریخچه آن

برای آن که به موضوع سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری بپردازیم ابتدا باید با صنعت چاپ و تاریخچه اش آشنایی پیدا کنیم. بسیاری از متخصصان معتقدند که صنعت چاپ در کشور چین پا به عرصه گذاشته است. اوایل صنعت چاپ به هزاران سال قبل از میلاد باز می گردد زمانی که آسوری ها برای اولین بار از مهر های سنگی برای چاپ کردن استفاده کردند.

در ادامه صنعت چاپ می توان به کشور کره هم اشاره کرد، در این کشور برای چاپ از مهر های چوبی استفاده می شده است به این صورت که ابتدا متن مورد نظر را روی کاغر می نوشتند سپس کاغذ را روی چوب می چسباندند و اقدام به کنده کاری روی چوب می کردند و متن را از دل چوب بیرون می آوردند و بدین شکل دیگر نیازی به نوشتن متن های تکراری در تعداد زیاد نبود. تاریخچه صنعت چاپ در ایران به چند هزار سال قبل و در زمان هخامنشیان باز می گردد. در آن دوره از چاپ برای ضرب مهر ها و نامه ها حکومتی استفاده می شده است.

با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی در ۱۰۰ سال گذشته، صنعت چاپ نیز دچار تحولات عظیمی شده بطوری که امروزه شاهد انواع مختلفی از دستگاه های چاپگر در بازار هستیم. در پایین به انواع چاپگر ها خواهیم پرداخت. شرکت مجریان شرایطی را فراهم کرده که شما بتوانید به صورت آنلاین سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری خود را از طریق مراجع به وبسیاتشان ثبت کنید.

ادامه مطلب
سفارش و چاپ جاکلیدی تبلیغاتی

چاپگر جوهر افشان:

این چاپگر دارای روزنه های کوچکی است که جوهر از میان آن ها به بروی کاغذ پاشیده می شود و لازم بذکر است که این چاپگر از دقت، سرعت و صدای بسیار کمی برخوردار است. به شما پیشنهاد می شود که اگر قصد سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری را دارید، این کار را به شرکت مجریان بسپارید.

چاپگر سوزنی:

این چاپگر ها همانطور که از نامشان پیداست برای چاپ متن ها از سوزن هایی استفاده می کنند که با ضربه زدن به صفحه جوهری و سپس ضربه به صفحه کاغذ اقدام به چاپ می کنند. این چاپگر ها دارای صدای زیاد، دقت پایین و همچنین بطبع دارای قیمت پایینی هم هستند. چاپگر های دیگری هم وجود دارند که از توضیح درباره آن ها خودداری می کنیم.

صنعت تبلیغات و هدایای تبلیغاتی

سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری تنها از بهترین چاپخانه تهران یعنی میسر است، پس هرچه زودتر به وب سایتشان مراجعه کنید. برای این که برند و کسب و کارتان به موفقیت برسد ناگزیرید که از تبلیغات استفاده کنید که در این میان تبلیغات به روش اهدای هدایای تبلیغاتی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همچنین از میان تمامی هدایای تبلیغاتی، ست مدیریتی دارای بیشترین طرفدار و تقاضا است. در ست های مدیریتی از موارد مختلفی استفاده می شود که تعداد آن ها بین ۳ تا ۶ متغیر است. این موارد یا بهتر است گفت وسایل معمولا عبارت اند از:

سررسید اختصاصی ، خودنویس، خودکار، جاکارتی، کیف پول و … ست های مدیریتی به دو دسته کلی ست مدیریتی کلاسیک و ست مدیریتی الکترونیکی تقسیم می شوند. ست مدیریتی کلاسیک شامل مواردی مانند سررسید و خودکار است که در بالا به آن ها اشاره شد و قابل ذکر است که این ست مدیریتی متداول تر است. ست مدیریتی الکترونیکی بیشتر برای افراد جوان تر و کارمندان و مشتریان کم سن و سال مناسب هستند که وسایل موجود در آن شامل:

پاور بانک، کابل یو اس بی، شارژر فندکی، فلش مموری و … هستند. از کل این وسایلی که گفته شد کالایی که مد نظر ماست، سررسید ۱۴۰۱ از نوع سررسید ارزان است.

ادامه مطلب
راهنمای خرید و چاپ انواع پرچم رومیزی تبلیغاتی

برای این که به اجزای یک سررسید ۱۴۰۱ بپردازیم ابتدا باید بدانیم که سررسید چیست. شرکت مجریان قادر است سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری را بر عهده بگیرد و تجربه مشتریان قدیمی نشان می دهد که انتخاب این شرکت برای سپردن پروژه هایتان به آن بهترین انتخاب ممکن است.

سررسید چیست؟

سررسید یا سالنامه به کتابی گفته می شود که به تعداد روز های سال یعنی ۳۶۵، صفحه دارند و به این ترتیب اتفاقات و مناسبت های همان سال در آن نوشته شده است. با توجه این ویژگی سالنامه، شما می توانید در آن رویداد ها و مواردی را که می خواهید ثبت کنید. سالنامه یا سرسید ها دارای اجزایی هستند که آن ها را از کتاب معمولی متمایز می کنند.

لت گلاسه

برای آن که به موضوع اصلی مقاله یعنی سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری برسیم کمی زود است پس تا پایان مقاله ما را همراهی کنید. در سرسید ها صفحه ای وجود دارد که به لت گلاسه معروف است و شما در آن می توانید به تبلیغ در مورد برند و کسب و کار خود بپردازید. این صفحه باید کیفیت بیشتری نسبت به سایر صفحات سررسید داشته باشد.

ترام

ترام به چاپ نوشته ها و لوگو برند شما در بالای صفحه های سررسید وزیری گفته می شود. برای چاپ ترام می توان از چاپ سیاه و سفید و چاپ رنگی استفاده کرد ولی به شما پیشنهاد می شود که از ترام رنگی برای صفحه های سررسید استفاده کنید چرا که رضایت مخاطب شما از هدیه تبلیغاتی را بالاتر می برد.

سخن آخر

تا اینجا با مواردی آشنا شدید که شما را در سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری راهنمایی می کنند. شما می توانید برای طراحی لوگو روی سررسید ۱۴۰۱ به بهترین چاپخانه تهران با سابقه چندین ساله در این زمینه یعنی شرکت مجریان مراجعه کنید. این شرکت با استفاده از دستگاه های بسیار قدرتمند و مدرن می تواند سفارشات شما را با نهایت کیفیت به شما تحویل دهد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *