آفتابگیر تبلیغاتی

سفارش و چاپ آفتابگیر ماشین

زمان زیادی است که استراتژی های تبلیغاتی به سمت و سویی دیگر کشیده شده است. همانطور که در مقالات قبل در باره هدایای تبلیغاتی صحبت کرده بودیم، در این مقاله نیز معرف یکی از این انواع هدیه های تبلیغاتی موثر خواهیم بود.
امروزه خلاقیت در امر تبلیغات حرف اول را میزند. ما در مقاله های قبل در مودر انواع هدایای تبلیغاتی اعم از هدایای تبلیغاتی ارزان و یا هدایای نفیس یا مدیریتی و… پرداخته ایم، اما در این بحث قصد داریم از نگاهی تازه به کاربرد های آفتابگیر تبلیغاتی چه برای مصرف کننده و چه برای سازمان و یا برند ارائه دهنده آفتاگیر ماشین بپردازیم.

آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

همانطور که میدانید، آفتابگیر خودرو به دلیلسایه بانی که برای محافظت از محتویات خودرو دارد، مانند فرمان، صندلی ها و یا داشبورد و…، ابزاری بسایر کاربردی خصوصا در فصل ها گرم است.

علاوه بر این آفتابگیر رودری و یا آفتابگیر شیشه بغل نیز دارای مزیتی چون ایجاد سایه بان برای سرنشینان و همینطور ایجاد احساس امنیت برای آنها میباشد.

انواع آفتابگیر ماشین

آفتابگیر ها از نظر کاربرد به سه نوع آفتابگیر شیشه های جلو و عقب، آفتابگیر رودری و آفتابگیر شیشه بغل خودرو تقسیم میشود. و از نظر چاپ نیز در چاپ دورویه تک رنگ و یا دو رنگ، چاپ یک رویه تک رنگ و یا دورنگ و… تقسیم میشوند.

کاربرد های آفتابگیر ماشین برای تبلیغات

فرض کنید یک شرکت بزرگ نمایشگاهی را برگزار کرده و برای بازدید از نمایشگاه روزانه ۱۰ ها و یا ۱۰۰ ها ماشین در پارکینگ و محوطه نمایشگاه پارک میشوند، صاحب و مدیر نمایشگاه میتواند با چاپ آفتابگیر تبلیغاتی اختصاصی و قراردادن آنها بر روی خودرو های پارک شده به نوعی بیلبوردی متفاوت را برای برند خود به وجود آورند. و یا هتل ها  و رستوران ها نیز میتوانند این کار را انجام دهند تا نظر و توجه خودرو ها و افرادی عبوری را نیز بیشتر به خود جلب کنند. علاوه بر این، این کار باعث ایجاد حث اعتماد بین مشتری و آن کسب و کار میشود و به نوعی احساس میکند که راحتی و رضایتش برای آن سازمان یا کسب و کار اهمیت دارد.

ادامه مطلب
سفارش و چاپ آفتابگیر ماشین

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی

همانطور که در بحث های قبل نیز به آن تاکید کرده ایم در این مقاله نیز یادآور این موضوع نیز میشویم، که کیفیت چاپ هدایای تبلیغاتی بسیار بااهمیت است، از این رو که مشتری ها و مخاطبان اگر یک هدیه تبلیغاتی فاقد کیفیت را از یک برند و یا سازمان و کسب و کار دریافت کنند نه تنها برای آن نام و برند هیچ مزیتی نخواهد داشت بلکه این موضوع لطمه های جدی به نام و نشان یک کسب و کار خواهد زد، از حس بی اعتمادی شروع شده تا به کاهش فروش و ارائه خدمات و در نهایت به سقوط یک برند نیز ممکن است منجر شود.

از این رو در چاپ آفتابگیر تبلیغاتی نیز باید دقت ها و بررسی ها لازم را انجام داده و به نوعی حساسیت به جایی را برای این موضوع به خرج دهید. چاپخانه ای با سابقه را انتخاب، و به آن سفارش آفتابگیر و یا چاپ دیگر هدایای تبلیغاتی و خدمات را دهید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *