آفتابگیر

سفارش و چاپ آفتابگیر ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار موثر در فصول گرم و آفتابی است. این هدیه تبلیغاتی به مانند یک بیلبرد تبلیغاتی متحرک عمل کرده و میتوان از آن به عنوان یکی از قوی ترین و تاثیر گذار ترین روش های تبلیغاتی استفاده نمود.

با توجه به اینکه تبلیغات با هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی شناخته شده است، باید در انتخاب هدیه تبلیغاتی و همچنین زمان تبلیغات و ارائه هدایا به مخاطبین و مشتری ها در کنار یک مشاور تبلیغاتی به نتیجه نهایی رسیده و بعد از بررسی های لازم در این زمینه، اقدام به سفارش ، چاپ و خرید هدایای تبلیغاتی مورد نظر نمایید.

آفتابگیر ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین که نوعی سایه بان خودرو است، میتواند از محتویات خودرو شما در برابر نور آفتاب محافظت کند. با استفاده از آفتابگیر ماشین میتوان از سوختن و آفتاب سوختگی داشبورد، صندلی ها و فرمان و… ماشین در برابر نور آفتاب محافظت کرد.

همچنین با استفاده از آفتابگیر رودری و آفتابگیر شیشه بغل ماشین نیز میتوان از تابش نور آفتاب به محتویات دیگر و همچنین سرنشینان خودرو نیز محافظت نمود.

با گفتن مزایای آفتابگیر تبلیغاتی ماشین، قصد آنالیز کردن خود آفتابگیر را نداریم! تنها میخواهیم به این نتیجه برسیم که وجود یک آفتابگیر بر روی خودرو چقدر میتواند موثر باشد و اگر این هدیه تبلیغاتی از جانب نام و برند شما باشد، هدیه گیرنده احساس رضایت و اعتماد نسبت به برند شما پیدا میکند.

ادامه مطلب
چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی

تفاوت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با سایر هدیه های تبلیغاتی

از مزیت ها و ویژگی هایی که آفتابگیر تبلیغاتی به آن مختص می شود، میتوان به دیده شدن آفتابگیر و نام برند و محصول روی آن اشاره نمود.

آفتابگیرهای خودرو معمولا از جنس پارچه نایلونی شمعی ضد آب که قادر به جلوگیری از عبور گرما هستند تهیه می شوند که یک سمت آنرا با پوشش رنگی براق نقره ای رنگ پوشانده اند این پوشش برای بازتاب هرچه بهتر و بیشتر نور خورشید به روی پارچه افزوده شده و به شکل دو دایره (آفتابگیر دایره ای یا آفتابگیر عینکی) و یا دو مربع با گوشه های گرد (آفتابگیر مربعی) دوخته و تولید میشوند.

جهت نگهداری و حمل و نقل راحتتر این آفتابگیرهای تبلیغاتی از فنر فلزی که پیرامون آن دوخته شده استفاده میکنند که باعث ایجاد قابلیت جمع شوندگی و کوچک شدن در این هدیه تبلیغاتی می گردد. شما می توانید چاپ آفتابگیر تبلیغاتی خود را برروی یک چشم یا دوچشم انجام دهید.

همچنین می توانید در ابعاد A3 براحتی تبلیغ خود را با رنگ دلخواه چاپ نمایید. با چاپ ارزان قیمت آفتابگیر تبلیغاتی می توانید به برندسازی و معرفی تجارت خود کمک بسیاری کنید.

چاپ آفتابگیر ماشین

قبل از هر کاری این را نیز بگوییم که شما باید سعی کنید هدیه تبلیغاتی را که با نام و برند خود ارائه میدهید، باکیفیت باشد، کیفیت چه از لحاظ طراحی و جنس، و چه از نظر چاپ!

برای همین منظور شما باید جهت تهیه آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، و طراحی و چاپ آفتابگیر که معمولا در شرکت های تبلیغاتی صورت میگیرد، نهایت دقت را داشته و سپس یک چاپخانه بروز و ابامکانات را به جهت چاپ آفتابگیر انتخاب نمایید.

ادامه مطلب
شرکت تبلیغاتی چیست؟+ درآمد نجومی شرکتهای تبلیغاتی

شرکت های تبلیغاتی نیز وجود دارند که خود دارای چاپخانه مستقل هستند، داشتن این امکان برای هر شرکت تبلیغاتی یک حسن بسیار بزرگ است. زیرا قطعا انتخاب مشتری خواهند بود. این گونه شرکت ها که با تمامی امور چاپ آشنا هستند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *